zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
Bestellen was eenvoudig, levering binnen een dag, was precies zoals op de site weergegeven, keurig verpakt met handleiding en conformiteit verklaring erbij. Perfecte helm voor op een snorbrommer..👍
25 dec 2023

Verkeerd pakketje

Er was door omstandigheden een verkeerd pakketje bezorgd en ik had daarvoor een mailtje gestuurd. Ze reageerde heel vriendelijk en steurde het juiste pakketje direct naar mij. Ik ben zeer tevreden.
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het slot is super,alleen jammer dat jullie zeggen voor zo laat bestellen morgen bezorgd want het kwam een dag te laat,maar wel via de mail goed op de hoogte gehouden vandaar toch 4 sterren
28 sep 2023

Pikkel

Het was rap aangekomen. Echter gaat het automatisch toe waardoor het onstabiel is. Ik heb dit gefixt door een veer te verwijderen en dan lukte het wel beter en staat het veel steviger.

bevestingset

Top service en levering, Alleen vind ik dat je bij een set sierbeugels wel een bevestigingset bij moet krijgen want die is niet meegeleverd standaard, die moet je apart kopen.

Windscherm

Levering was vertraagd, kreeg hier netjes een vergoeding voor. Windscherm past goed op mijn scooter en was makkelijk te installers. Kreeg fijne hulp vanuit de klantenservice.
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd. Echter was het niet duidelijk of het aan huis of bij een afleveradres zou worden geleverd. Ik ging van het laatste uit, het was het eerste. Mvg A. Laterveer
1 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De service is buitengewoon goed., Gebeld over mijn product, kreeg later een mail waarom het product later verzonden was. Zeer goede ervaring zal hier zeker weer bestellen.

Levering conform afspraak

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Wanneer Zandri (boven een bepaald aankoopbedrag) geen verzendkosten zouden berekenen dan was mijn beoordeling 5 sterren geweest!
3 mei 2024

uitstekend bedrijf

goede service onderdelen makkelijk op te zoeken via technische tekeningen veel op voorraad technische vragen krijg je altijd antwoord op onderdelen wat aan de dure kant
13 jan 2024

Direct gesprongen

Lampjes waren goed maar ze zijn direct gesprongen. Dit probleem licht natuurlijk aan de scooter zelf, door een te hoge spanning. De lampjes waren goed op tijd geleverd.

SYM jet 14

3 maal scooteronderdelen besteld,vlotte afhandeling.Ik had iets verkeerd besteld zonder problemen teruggenomen en terugbetaald! Alhoewel ik het zakje reeds geopend had.
19 nov 2023

Fijne winkel

Fijne website en behulpzaam als je een vraag stelt. Orders altijd netjes en op tijd verzonden. Helaas niet alles in hun assortiment dus moet af en toe nog vreemdgaan :)
Geïmporteerde beoordeling
Als het in goede kwaliteit regent, zakt het water sneller, het verhoogt de kwaliteit, ik denk dat het beter blijft zitten als het aan de ruitenwisser wordt toegevoegd.

snelle levertijd

Het was bij het adres een beetje verwarrend want er stond niet bij. : hier je straatnaam :hier je postcode als jullie dat voor mekaar kunnen krijgen is t perfect
9 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goede firma, slecht leveringsbeleid.Snelle leveringsopdracht en hoed…

Snelle leveringsopdracht en goed product, tevens prijs/ kwaliteit super , Post nl ging echter volledig de mist in , niet levering , 2de levering niet op juiste adres
6 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling geplaatst voor 23.00 uur,en hij werd inderdaad de volgende dag al geleverd. Goede service! En je kan duidelijk zoeken op type scooter wat je nodig hebt.
14 mei 2024

Mooie verlichting echter….

Mooie verlichting, echter had wat feller gemogen en daarnaast is het niet duidelijk dat je geen montage materiaal erbij krijgt! Dus je krijgt alleen de lampen!!
Geïmporteerde beoordeling
het product was de volgende dag al geleverd zeer fijn en goeie instructies op de website alleen beetje jammer dat het een kop lamp is zonder groot licht functie
2 okt 2023

Snel Goede productenGoede Service

Snel en goede producten en een goede service. Wat wil je nog meer. 1 ster minder doordat levering van laatste product niet goed ging. Kan ook aan PostNL liggen.