zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede omschrijving van de producten ,veel keuze ook bij oudere modellen scooters,goede eerlijke prijs,snelle bezorging,mooie kwaliteit, makkelijke website.
Geïmporteerde beoordeling
Prima! Een kanttekening: Op voorraad, wil niet zeggen, altijd in eigen voorraad, doch bij onze leverancier op voorraad. Levertijd wordt hierdoor beïnvloed.
Geïmporteerde beoordeling
Goed product en duidelijke site, wel is de helmsticker al lichtelijk beschadigd bij aankomst en is deze een dag later bezorgd dan aangegeven bij bestellen.
24 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
De jongens en meisjes van zandri doen hun werk met liefde dat merkt je met de prijzen en de manier waarop de bestellingen worden verpakt Goed gedaan top
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede service maar net geen 5 sterren omdat er op de site stond dat mijn product op voorad was maar het moest nog binnen komen dus een goede 4 sterre
Geïmporteerde beoordeling
Hele snelle bezorging. Alle spullen zagen er goed uit en gelukkig duidelijke instructievideo over hoe je dat scooterwindscherm in elkaar moet zetten
9 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Er is geloofwaardigheid omdat de bestelling onvolledig bij mij is aangekomen en ik ze een e-mail heb gestuurd en de bestelling opnieuw is verzonden
Geïmporteerde beoordeling
Om 22.50 uur besteld en de volgende dag was mijn bestelling al binnen. De bestellening was netjes bevestigd en goed te volgen in de track and trace
16 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het was goed bezorgd twijfelde alleen of alles er nog in zat.😅 maar het werkt zeer goed. Ben aardig tevreden. Ook de website zit goed in elkaar.😉👌🏻
17 dec 2023

over het stuurslot

Kleine opmerking over het stuurslot. Het is eenvoudig om de blokkeer pen over te zetten van het originele slot, dan werkt het stuurslot ook weer.
Geïmporteerde beoordeling
Goede snelle service! Alleen bij de Kroon cardanolie is het nuttig om te weten dat voor een Gy6 motorblok bijna 200ml nodig is i.p.v. de 100ml...

Tucano handmoffen

Had handmoffen besteld , kreeg echter 2 linker moffen. Dit is na contact netjes hersteld. Handmoffen van tucano functioneren prima. Aanrader.
Geïmporteerde beoordeling
Gewoon goed geregeld. miste alleen de Track en Trace melding van Zandri. Kreeg deze eerder van PostNl. De beste vervoerder van het stel.
13 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, als je besteld via de site. Informatie Via watchapp ging wat stroef helaas. Retourneren ging wel makkelijk en snel.
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Keurig een mail gekregen dat een product niet op voorraad was en dat de bestelling later zou komen. Goede communicatie naar de klant
22 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooi kwalitatief handschoen Het valt mee met dat hij goed warm houd. Voor de rest oké en heb een maatje groter genomen hij past prima
15 okt 2023

Waar voor je geld

Prima waar voor je geld. Niet alles was op voorraad, dus twee extra dagen wachten, maar alles is keurig geleverd naar verwachting.

Goeie service

Ik had het verkeerde product binne gekregen en ik had binne een paar dagen het goede binne gekregen door de goeie/fijne service
Geïmporteerde beoordeling
De handmoffen voldoen aan verwachtingen, groot genoeg om met handschoenen de gashendel te gebruiken en toch voldoende isoleren.
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Alles snel en duidelijk minpunt de hoge bezorgkosten (had ook door de brievenbus gekund).

Alles snel en duidelijk. Enige minpunt de hoge bezorgkosten. Was een schroef en twee veren (had ook door de brievenbus gekund).