zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
Website is overzichtelijk en divers, maar verzending duurt voor mijn gevoel langer dan andere websites die onderdelen verkopen
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goed windscherm, wel missende onderdelen schroevenset

Er missen een paar onderdelen bij de bevestigingsset van het windscherm. Het windscherm zelf is goed en makkelijk te monteren
Geïmporteerde beoordeling
Berichtgeving over latere bezorging en daarna snel geleverd, alleen moeten ze de voorraad beter bij houden, maar verder prima
Geïmporteerde beoordeling
Het juiste product werd op tijd geleverd. De doos was alleen 100x groter dan de inhoud, dit had wat mij betreft beter gekund.
14 jan 2024

Een tevreden klant

niet alles was direct leverbaar maar kreeg een keurig berichtje dat het op een andere datum kwam en dat klopte. dus tevreden.
22 okt 2023

Sterk matriaal

Zeer goed matriaal,maar best bij sommige producten de maaten er bij zetten voor duidelijker te weten wat de afstanden zijn
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Gisteren besteld maar nog steeds geen…

Waren wat problemen van mijn kant maar werd prima opgelost. Ben een beginnende ondernemer misschien in de toekomst vaker.
Antwoord van zandri.nl
30 apr 2024
[Niels van den Akker] Beste Klaas Hendriks, Je hebt meerdere artikelen besteld met een levertijd van 1-3 werkdagen. De bestelling is een dag extra vertraagd, excuses hiervoor. Overigens zien wij dat je het adres niet compleet hebt ingevuld. Wij verzoeken contact met ons op te nemen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Zeer grote keuze uit veel scooters en bijbehorende onderdelen. Snel gevonden wat je nodig hebt en daarbij n goede uitleg
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering! Alles was compleet. 1 artikel wat ik had besteld was een beetje beschadigd vandaar geen 5 sterren.
25 dec 2023

Supersnelle levering

Helaas 2 x een te grote helm gekregen, maar gelukkig nog genoeg tijd om te ruilen omdat de bezorging super snel is!
Geïmporteerde beoordeling
Leveringsprobleem is snel opgelost, prettige klantenservice. Bovendien verbazend veel onderdelen snel beschikbaar.
19 mrt 2024

Verzending kan sneller

Producten die ik nodig had hadden ze, alleen heb ik het op donderdag besteld en woensdag pas binnen gekregen.
11 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Lichte kras op kappenset en kwaliteit is ook niet de beste.Verder goed verpakt snel geleverd en goede prijs.
4 okt 2023

EL te Dordrecht

Al eerder zonder problemen besteld. Groot assortiment met goede producten. Snelle levering ook een pluspunt.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer netjes verpakt en netjes op tijd zeer tevreden over het product bestel daar weer voor mijn scooters
Geïmporteerde beoordeling
Echt 24 uur service. Ik vind jullie shop wel wat ingewikkeld en uitgebreid. Verder geen klachten, prima!
18 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Alles was in orde behalve het gedeelte dat ik verzendingskosten moest betalen. Ik was over 70 euro.

fijne winkel

levering was wat vertraagt vanwege een klein foutje van mezelf maar voor de rest wel goeie service
Geïmporteerde beoordeling
Bestellen en bezorgen was geen probleem, maar retourneren was niet eenvoudig zonder printer.
20 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Levering goed onderdelen passen niet helemaal goed. Moet af en toe gaatjes wat ruimer maken.