gkazas.com/nl- Logo - Beoordelingen

gkazas.com/nl

169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.660 beoordelingen in totaal

10 sep 2024
Het gemak is groot, je hebt bovendien, afgestemd op de hoeveelheid die je ongeveer gebruikt, altijd genoeg van deze heerlijke olie in huis. Een olie waarvan de herkomst een ´korte lijn´ heeft. Ik hoef u alleen nog maar te herinneren aan de koelvloeistof die ooit aan wijn werd toegevoegd... Verzending is betrouwbaar, het ging wel 1x fout maar in anderhalf jaar valt dat mee. Prijs is nog steeds stabiel, wordt die verhoogt dan haak ik wel af. Het moet wel leuk blijven!;)

19 aug 2024
Heb het pas in huis dus kan er nog niet over oordelen!

Beoordelingen voor gkazas.com/nl

Uitstekende bezorging, heerlijke olijfolie

Uitstekend. Tot nu toe goede afspraken en het is altijd een feestje als de olieolie er weer is. Tikje peperachtig, goede, duidelijke olijfsmaak. Wij zijn erg tevreden.
Geïmporteerde beoordeling

Heerlijke olijfolie, netjes en snel bezorgd!

Ik maak al jaren gebruik van deze heerlijke biologische olijfolie. Handig om een grootverpakking te bestellen. Het 5 literblik is netjes en snel bij mij thuis bezorgd.
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Geweldig product en perfecte service.

Ken het product van de biowinkel. Na verandering van eigenaar was dit product niet meer te koop.Deze olijfolie is heerlijk mild, past bij alles zonder te overheersen.

Zeer goede olijfolie

Levering van zeer goede olijfolie. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Veel keuze in verpakkinggroote. Ik heb altijd het 5 literblik. Ook snelle levering met post.nl.
9 mei 2024

Heerlijk!

Supersnelle levering en superlekker! Ik koop echt geen bocht meer uit de supermarkt, nadat ik dit heb geproefd! Je verwend je smaakpapillen met deze olijfolie!
19 apr 2024

Goede en heerlijke olijfolie

Wat een fijne olijfolie! qua smaak (vol en grassig) en qua toepassing (warm en koud) is er voor ons geen betere. Een dag na bestelling al in huis. Bedankt :)
23 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mijn favoriete olijfolie, topservice!

Verschillende soorten olijfolie geprobeerd, maar dit is mijn favoriet! De grassige en volle smaak...heerlijk!Uitstekende service, alles met aandacht...!
Geïmporteerde beoordeling

Best olive oil, fast service.

The tast and smell is amazing. Oil has become expensive, her too, we always order the 5 liter can, but it's worth it till the last drop...
21 nov 2023

Heel fijne biologische olijfolie

Wat goed is behouden. Prijs is wel flink verhoogd maar de wereld is gek aan het veranderen. Ik kan het voorlopig alleen maar accepteren.

Geweldige kwaliteit.

Wij bestellen al bijna 2 jaar deze fantastische olijfolie en zijn er nog steeds helemaal tevreden mee. Ook de levering gaat razendsnel.
Geïmporteerde beoordeling

Heerlijke olijfolie en snelle verzending

De olijfolie is wel wat duurder geworden ten op zichte van een tijd terug, maar de kwaliteit is goed en de verzending lekker vlot.

heerlijke olijfolie!

heerlijke olijfolie met authentieke smaak. Ik gebruik het om te bakken, als dressing en giet het koud over alles heen. Aanrader!
5 jun 2024

toppie

snelle levering en uitstekende olie, minder leuk is de prijs van 100 per 5 l kan, een tijdje terug was dat nog een kleine 80

Zeer tevreden.

Eenvoudig bestellen, zeer snelle levering en heel goed verpakt. Mijn bestelling werd een dag later al bezorgd. Gewoon top!

Heerlijk

Deze olijfolie is werkelijk verrukkelijk. Lekker zacht en de smaak is zalig. Eerdaags ga ik deze kopen in de winkel.
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, goede communicatie en overheerlijke olie

Ik heb het Gkazas Olijfolie abonnement afgesloten. Ik krijg nu elke maand door de brievenbus deze olie. Echt top!
18 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Hele fijne lekkere olie in een mooie verpakking.

Een nieuw product. Heel fijn dat je een brochure ontvangt en een kleine verpakking om de olie te proeven. Top!
27 okt 2023

Heel erg tevreden

De olijfolie heeft een heerlijke smaak en snelle levering, wij bestellen al jaren deze biologische olijfolie!

Magnifique

Snel ontvangen, heel goed verpakt. Fijn blik(giet de olie over in 1 literblik), en heerlijke zachte olie.

Goed voor huid en haar

Goed geleverd en in de verpakking zit heerlijk geurende griekse olijf olie. Voor je huid en in het eten.