gkazas.com/nl- Logo - Beoordelingen

gkazas.com/nl

169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.660 beoordelingen in totaal

10 sep 2024
Het gemak is groot, je hebt bovendien, afgestemd op de hoeveelheid die je ongeveer gebruikt, altijd genoeg van deze heerlijke olie in huis. Een olie waarvan de herkomst een ´korte lijn´ heeft. Ik hoef u alleen nog maar te herinneren aan de koelvloeistof die ooit aan wijn werd toegevoegd... Verzending is betrouwbaar, het ging wel 1x fout maar in anderhalf jaar valt dat mee. Prijs is nog steeds stabiel, wordt die verhoogt dan haak ik wel af. Het moet wel leuk blijven!;)

19 aug 2024
Heb het pas in huis dus kan er nog niet over oordelen!

Beoordelingen voor gkazas.com/nl

24 jul 2024
19 jul 2024
19 jul 2024
9 jul 2024
De constante prijs van het product. Vaak zie je dat men al snel over de marges begint te mekkeren vanuit de leverancier, een reden altijd voor mij om meteen op te zeggen... Hier bij ´Gkazas´ is dat niet het geval. Ook al daarom heb ik al veel vrienden geënthousiasmeerd om ook mee te gaan doen met de levering per post van deze heerlijke olijfolie.
10 jul 2024

5 liter blik is ideaal.

We hebben nu voor de derde of vierde keer een 5 liter blik besteld, waar we 1,5 tot 2 jaar mee doen. We gieten wat olie over in 2 flessen. Dat is makkelijker te hanteren. In de kelder bewaard, blijft de olijfolie tot het laatst toe heerlijk. Ideaal!
6 jul 2024
De olijfolie zat perfect ingepakt en in een donkere fles wat de olie ten goede komt. De olijfolie is van schitterende kwaliteit! Ik kreeg geen diarree van deze olijfolie terwijl ik die uit de supermarkt niet kan verdragen....Ik ben om!
8 jul 2024
Zeer lekkere olijfolie met een unieke manier van kennismaken, pakketje ziet er ook geweldig uit. Ga zeker een fles aanschaffen
PT
paul t.
veghel
16 jul 2024

AH

Het jammeren is dat ah ze ook verkoopt als dat had geweten scheelde dat een halve fles aan porto. Maar de olijfolie is top
KV
Karin V.
Roosendaal
17 jul 2024
Wat een heerlijke olijfolie bij mijn gegrilde groenten uit de oven. Op salade, zo verschrikkelijk lekker
MW
M W.
Groningen
2 jul 2024
Fijne smaakvolle olijfolie en super snel bezorgd. We gaan een grotere fles bestellen.
12 jul 2024
Goede service.. Mooi verpakt met recyclable karton