EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

2 okt 2024
Eurotops is niet de goedkoopste en de opgegeven kledingmaten zijn vaak bedoeld voor de steviger personen. Dat wordt niet altijd duidelijk aangegeven. Ik heb een zgn Italiaanse maat, slank dus, en heb nu 3 blouses die veel te ruim zijn. Moet dus een maatje kleiner. Heb alleen nog geen goeie doos om te retourneren. Aanbod spreekt me wel aan, maar kleding is van decennia terug vaak.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over Eurotops te delen. Wij waarderen zowel positieve als opbouwende opmerkingen van onze klanten. Wij verontschuldigen ons voor eventuele misverstanden met betrekking tot onze kledingmaten en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst duidelijk wordt vermeld. Ons bedrijf gelooft in het aanbieden van kwaliteitsproducten voor verschillende smaken en maten. We hopen dat u op onze website artikelen zult blijven vinden die u interesseren.
ik heb dit keer wel een probleem . was erg blij toen ik de pompoen lampen ontving. maar dat ging snel over zien er leuk uit maar vreten (niet netjes) batterijen. en die kunnen niet slecht zijn .want die zijn bij Euro tops gekocht. jammer dat merk je pas als je ze gaat gebruiken.dus terug sturen ging niet meer vriendelijke groet
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u in eerste instantie tevreden was met de pompoenlampen die u van ons hebt ontvangen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is door het batterijverbruik en verzekeren u dat wij ernaar streven om producten van hoge kwaliteit te leveren. Wij waarderen uw zaken en zullen uw opmerkingen in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen.
NJ
Nicky de J.
Eindhoven
4 okt 2024
Levering was op tijd en prima verpakt. Jammer dat 1 product het niet deed. Wat me tegenstond is dat wij consumenten de retourkosten moeten betalen. Bij veel andere aanbieders is dat niet het geval. Dit kan een reden zijn dat ik in de toekomst minder bij jullie zal bestellen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling Helaas kunnen we vanwege grensoverschrijdende douaneregels geen retouretiket vanuit Duitsland naar onze klanten uit Nederland sturen, voor onze klanten uit Nederland, U kunt de goederen op eigen kosten terugsturen. Stuur het postbewijs door via dit e-mailadres info@eurotops.nl of geef ons telefonisch de barcode door. Wij vergoeden dan de verzendkosten Zodra je retourzending is verwerkt, ontvang je automatisch een ontvangstbevestiging per e-mail.
Snelle levering, stevig verpakt, staande loep is heel fijn in gebruik voor mijn vader. Door verzwaarde poot staat deze stevig op de grond. Loep in A4 formaat is erg prettig.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat onze levering snel was en dat het product goed verpakt was. Het is geweldig om te weten dat uw vader geniet van ons staand vergrootglas met zijn stevige voet en A4-formaat. Bij ons bedrijf streven we ernaar om hoogwaardige en praktische producten te leveren voor de behoeften van onze klanten. Uw feedback motiveert ons om door te gaan met het leveren van uitstekende service. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
EV
E.J. V.
Etten-Leur
Alles is vrijwel perfect, alleen de bezorgtijd duurt wat lang. Kan het niet zoals bij BOL.COM : savonds voor 12 uur besteld, de volgende dag in huis ?
Altijd snelle aflevering en goede afhandeling. Er wordt rekening gehouden met de privacy wat de verzending van de producten betreft!
EH
E. H.
H'berg.

Goede cadeautjes voor mannen

Het zijn goede en leuke artikel te koop. Cadeautjes voor mannen is vaak.moeilijk te vinden maar hier ben ik al vaak geslaagd
Te hoge prijzen. Ga rechtstreeks naar de shop van de fabrikant. Dat scheelt vele euro's.
DV

slechte staat

de doos was slecht verpakt. er zat teveel tape op de doos en was ook deels nat
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat onze producten u op tijd hebben bereikt en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat de verpakking heeft veroorzaakt. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten producten en diensten van de beste kwaliteit te leveren. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen en ons best doen om ons verpakkingsproces te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
Het gemak waarmee ik producten kan uitzoeken en bestellen.
Artikel voldoet precies aan de verwachting en werkt prima.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat ons product aan uw verwachtingen voldeed en goed voor u werkt. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we dat hebben kunnen waarmaken. Wij waarderen uw steun en hopen in de toekomst kwaliteitsproducten te kunnen blijven leveren.
19 sep 2024
snelle levering en voldoet(tot heden) aan de verwachtingen
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat onze snelle levering en producten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons team streeft ernaar om uitstekende service en producten van hoge kwaliteit te leveren aan al onze klanten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn dankbaar voor uw positieve feedback. We kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
28 sep 2024
Product prima, en verzending verliep uitstekend.
AT
Ate T.
Maassluis
Duidelijke info Goede producten Goede levering
Goede communicatie over vertraging e.d.
Kwaliteit prijs verhouding is optimaal
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u onze prijs-kwaliteitverhouding optimaal vond. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste waar voor hun geld krijgen. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Uw tevredenheid is onze topprioriteit.
NJ
Nicky de J.
Eindhoven
2 okt 2024
Goede site en redelijk snelle levering.
23 sep 2024
altijd keurig verzorgd en bezorging!!
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het doet ons genoegen om te horen dat u altijd een uitstekende service en tijdige levering hebt ontvangen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en ervoor te zorgen dat hun bestellingen altijd goed worden afgehandeld. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij waarderen uw steun. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
20 sep 2024
goede service en leveringen op tijd .
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze service en tijdige leveringen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten de best mogelijke service te bieden. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
19 sep 2024
Goede kwaliteit en puike verzending.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven. Wij zijn blij te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze producten en verzendmethode. Als bedrijf streven wij ernaar om onze klanten te voorzien van producten van de beste kwaliteit en efficiënte leveringsdiensten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn u dankbaar voor uw steun. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.