EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

27 jan 2024

Deelname

Deelname
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en uw loyaliteit als klant. Wij zetten ons in om een uitzonderlijke klantervaring te bieden en streven ernaar om onze diensten aan de hoogste kwaliteitsnormen te laten voldoen. Het spijt ons als we dit doel in uw geval niet hebben bereikt, en we hopen dat u ons snel weer een kans geeft om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, en we kijken ernaar uit om snel weer van u te horen!
GS
Gerard S.
Gorinchem
17 sep 2024
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij zijn dankbaar voor alle positieve opmerkingen en stellen uw steun echt op prijs. Wij verontschuldigen ons als uw recente ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. In ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke producten en diensten te leveren aan al onze klanten. Wij nemen alle feedback serieus en zullen deze gebruiken om ons in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
GB
GJA B.
Uithuizen
17 jun 2024
24 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij zijn altijd dankbaar voor feedback van onze klanten, en we zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze service. Het spijt ons dat uw ervaring met de levering en onze producten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit en efficiënte leveringsdiensten te leveren aan al onze klanten. We begrijpen dat er zich in dit specifieke geval enkele problemen hebben voorgedaan en we zullen nota nemen van uw feedback om in de toekomst verbeteringen aan te brengen. We zijn blij dat u tevreden was met onze service, want we geven voorrang aan een uitstekende klantenservice voor al onze klanten. Dank u voor het erkennen van dit aspect van uw ervaring. Wij waarderen uw zaken en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
JV
Jan V.
Gemert
26 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en nemen deze serieus, omdat wij ernaar streven de best mogelijke klantervaring te bieden. Bij ons bedrijf zijn we er trots op dat we kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen aanbieden en dat we ervoor zorgen dat onze klanten tevreden zijn met de service die ze ontvangen. We begrijpen echter dat niet elke ervaring perfect is en we staan altijd open voor opbouwende kritiek. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u van dienst te zijn.
WB
wim b.
diemen
6 mei 2024
7 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen de tijd die u hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen en het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met uw ervaring. Hier bij Eurotops streven we ernaar om de best mogelijke service te leveren en zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze klantervaring te verbeteren. Het spijt ons dat we deze keer niet aan uw verwachtingen konden voldoen, maar we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om het goed te maken.
1 mei 2024
3 mei 2024
Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over ons bedrijf te delen, en het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw ervaring. Wij streven ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren aan al onze klanten, dus we zijn teleurgesteld dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij ons bedrijf geloven we in een vriendelijke en snelle klantenservice. We begrijpen ook hoe belangrijk tijdige levering is, dus we doen ons best om het proces voor onze klanten zo soepel mogelijk te laten verlopen. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke beoordeling, en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft.
AV
a.j. v.
berkel en rodenrijs
25 apr 2024
26 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw feedback en waarderen alle input van klanten. We begrijpen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Hier in ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten met een positieve indruk weggaan. Wij nemen klanttevredenheid zeer serieus en zullen deze feedback gebruiken om ons in de toekomst te helpen verbeteren.
11 nov 2023
5 nov 2023