EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Snelle levering, ruim assortiment
goede ervaring en vlotte levering
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring had en dat onze levering vlot verliep. Wij streven ernaar om uitzonderlijke service te bieden en we zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij ons bedrijf geloven we in het leveren van producten van hoge kwaliteit met een snelle en efficiënte service. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
25 sep 2024
Prima mooi stof en lekker warm.
27 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en warmte van onze stof. Het is altijd ons doel om onze klanten producten van topkwaliteit te leveren. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag!
De goede service precies optijd
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze service en dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Ons team doet er alles aan om al onze klanten op tijd een goede service te bieden. Uw feedback motiveert ons om te blijven streven naar uitmuntendheid. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
Over het algemeen zeer goed!
KORRECTE EN SNELLE LEVERING.
Niets en vooral zo doorgaan.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat elke klant de best mogelijke service krijgt. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
28 sep 2024
Snelle en foutloze levering
Correct en vertrouwen.
27 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u onze diensten correct en betrouwbaar vond. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitstekende service te bieden en vertrouwen op te bouwen bij onze klanten. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
DK

Zoetermeer
4 okt 2024
Doorgaan zo
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons bedrijf achter te laten. We zijn blij te horen dat u tevreden bent en waarderen uw feedback. Ons team streeft ernaar om uitstekende service te bieden en we zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zullen hard blijven werken en verbeteringen aanbrengen op gebieden waar dat nodig is. Nogmaals bedankt voor uw steun en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
JD
19 sep 2024
zo doorgaan
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten en waarderen uw steun. In ons bedrijf streven we ernaar om voortdurend te verbeteren en de beste ervaring te bieden voor al onze klanten. We hopen dat we u in de toekomst kunnen blijven helpen.
20 sep 2024
pantoffels
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze pantoffels te delen. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Wij verontschuldigen ons echter als er aspecten van het product waren die niet aan uw verwachtingen voldeden. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit en een uitzonderlijke service te leveren. Uw feedback is waardevol voor ons en we zullen deze gebruiken om ons aanbod te verbeteren. Wij hopen dat u van uw pantoffels blijft genieten.
25 sep 2024
Accuraat
27 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat onze diensten aan uw verwachtingen voldeden. Ons team streeft ernaar om een uitzonderlijke klantenservice te bieden en wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback. Wij staan ook open voor suggesties voor verbetering, zodat wij onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Bedankt dat u voor Eurotops hebt gekozen en we kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen.
Service
4 okt 2024
Prima
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het doet ons veel plezier om te horen dat u een positieve ervaring had bij ons bedrijf. Ons team streeft er altijd naar om uitzonderlijke service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij nemen alle feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Wij waarderen uw steun en hopen u snel weer te zien.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met ons bedrijf. Tegelijkertijd verontschuldigen we ons als we op sommige gebieden niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als bedrijf streven wij ernaar om voortdurend te verbeteren en onze klanten de best mogelijke service te bieden. Uw feedback is waardevol voor ons en zal in overweging worden genomen als we werken aan het verbeteren van onze diensten. Wij hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.