EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

23 jun 2024
24 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We willen u ook bedanken voor het feit dat u een aantal punten naar voren hebt gebracht die we kunnen verbeteren. Als bedrijf streven we naar uitmuntendheid in alle aspecten van ons bedrijf, en we nemen alle feedback serieus. Het spijt ons als u ontevreden was over bepaalde aspecten van uw ervaring. Bij ons bedrijf geloven we in voortdurend leren en groeien, en uw feedback helpt ons daarbij. Wij zullen uw opmerkingen gebruiken om onze diensten verder te verbeteren en ervoor te zorgen dat al onze klanten een positieve ervaring hebben. Nogmaals bedankt dat u ons als uw serviceprovider hebt gekozen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn en u een nog betere ervaring te kunnen bieden.
22 jun 2024
22 jun 2024
JV
Jan V.
Gemert
17 jul 2024
Ik had bruine gebreide stoelpootjes besteld, die niet meer leverbaar waren, dus kreeg ik siliconen kattenstoelpootjes, die ik niet wil. dus heb ik ze teruggestuurd. Wat schetst mijn verbazing dat ik vanmorgen nog een keer de siliconen stoelpootjes kreeg, terwijl ik duidelijk had aan gegeven die niet te willen. Ook kreeg ik vanmorgen een nieuwe gids en Daarin staan de bruine, gebreide stoelpootjes wel weer in aangeprijsd. Wat is er nu juist? zijn ze wel of niet leverbaar!!!!!
19 jul 2024
Beste klant, Er is hier waarschijnlijk sprake van een misverstand. We hebben geen stoelpoten in ons assortiment. We beantwoorden je vragen echter graag. Uw Eurotops klantenservice
GB
GJA B.
Uithuizen
21 jun 2024
tot 2 x toe verkeerde bestelling gekregen moest het zelf weer terug sturen daar moeten jullie iets aan doen jullie fout dan pakket zelf ophalen. Eventueel op afspraak.
24 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij waarderen alle feedback, of die nu positief of negatief is, omdat het ons helpt om onze klanten beter van dienst te zijn. Het spijt ons te horen dat u twee keer de verkeerde bestelling hebt ontvangen. Als bedrijf streven wij ernaar om alle bestellingen nauwkeurig en efficiënt uit te voeren. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor hebt ondervonden. Uw suggestie om het pakket op afspraak door ons team te laten ophalen, zullen we zeker in overweging nemen om dergelijke gevallen in de toekomst te voorkomen. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen en diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
29 jun 2024
Na anderhalve week en diverse mails nog steeds niets ontvangen, ik ga mijn geld terug vragen. F.E.lenderink.
1 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het stelt ons teleur dat u uw bestelling na anderhalve week nog niet hebt ontvangen, want wij streven naar een tijdige en efficiënte service. De tevredenheid van onze klanten heeft onze hoogste prioriteit en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Uw feedback helpt ons te verbeteren, en wij stellen uw zaken op prijs. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
14 jul 2024
te duur, slechte informatie, slechte bezorging
15 jul 2024
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn dankbaar voor alle feedback, of deze nu positief of negatief is. Wij verontschuldigen ons als onze prijzen hoog lijken en als de verstrekte informatie niet aan uw verwachtingen voldeed. Als bedrijf streven wij ernaar om voortdurend te verbeteren en de best mogelijke service te bieden. Uw ervaring weerspiegelt niet onze gebruikelijke normen en wij verzekeren u dat wij uw feedback in overweging zullen nemen om onze klanten in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Uw Eurotops klantenservice
19 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een aantal positieve ervaringen met ons bedrijf heeft. Het spijt ons echter om te horen dat uw algemene ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke service te bieden en we verontschuldigen ons als we daar tijdens uw bezoek niet in geslaagd zijn. Wij waarderen uw feedback en zullen het gebruiken als een kans om te verbeteren. Wij danken u voor het kiezen van ons bedrijf en hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
AP
arie p.
zoetermeer
5 jul 2024
8 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons doel is altijd om uitzonderlijke service te bieden en we verontschuldigen ons dat we in dit geval tekort zijn geschoten. Wij waarderen uw zaken en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om het goed te maken.
30 jun 2024
1 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij zijn dankbaar voor alle feedback, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij waarderen ook uw eerlijke feedback over gebieden waarop wij ons kunnen verbeteren. Wij streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen in overweging nemen wanneer wij blijven groeien en ons verder ontwikkelen. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
25 jun 2024
26 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Bij ons bedrijf streven we ernaar om voortdurend te verbeteren en onze klanten de beste ervaring te bieden. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
HS
Henk S.
Stadskanaal
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. Wij streven er altijd naar om onze klanten de beste producten en service te bieden. Helaas konden we in dit geval uw bestelling niet uitvoeren zoals verwacht. Wij begrijpen uw teleurstelling over het vervangende artikel en waarderen het dat u de twee extra horloges als compensatie hebt geaccepteerd. Ons bedrijf vindt klanttevredenheid het allerbelangrijkste en het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
PV
Pieter V.
Den haag
IK had 2 zwarte onderhemden besteld. Ontving na een week of langer 3 zwarte slips. Die zijn prima dus die hoeven niet terug. Ik heb er over gemaild maar kreeg alleen uit Duitsland een bericht met hele kleine lettertjes. Nog niet goed gelezen. Wil graag ook die hemden ontvangen en heb duidelijk het bestelnummer ingevuld en aangegeven dat ik het bedrag wil ontvangen wat ik nog moet bijbetalen. Vreemd dat ik niet rechtstreeks met Eurotops Nederland kan corresponderen of bestaat die niet meer? Was al jarenlang een tevreden klant.
JP
jo p.
beuningen gelderland
2 mei 2024

de prijzen omlaag, en meer actie's

de prijzen omlaag, of meer actie's met kortingen, bijvoorbeeld, 15 of 20 procent korting geven, of een gratis verzending geven. want alles is al zo duur tegenwoordig, het is op de lange duur niet meer op te brengen, om iets te gaan kopen, de mensen houden hier echt rekening mee, en ik ook, dus vindt ik het terecht, dat ik over de kortingen begin zoals hier boven.
3 mei 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij bij Eurotops waarderen de mening van onze klanten en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. Hoewel we niet altijd kortingen of gratis verzending kunnen bieden, hopen we dat u begrijpt dat onze prijzen de kwaliteit van onze producten en diensten weerspiegelen. We streven ernaar om onze klanten een uitstekende winkelervaring te bieden en hen toegang te geven tot een breed scala aan kwaliteitsproducten en -diensten. Nogmaals bedankt voor je feedback en je blijvende loyaliteit.
Jullie artikelen zijn goed maar behalve jullie eigenwijze manieren die jullie niet graag willen jullie klanten waarderen en met hun eigen belang kan hun bestellingen naar een dichtbij plek Post-point te brengen dat uw klant van u aanvraagt. Jullie willen jullie eigen belang naar verreweg plek Post point te brengen. Dat is zwakke punten van jullie.

Niet erg tevreden

Het duurt erg lang voordat de bestelling binnen is. Geen informatie van de bezorger GSL wanneer de bestelling geleverd wordt, staat opeens voor de deur. Retour zending moet apart betaald worden. Ik ben slecht ter been en niet in staat om naar een postkantoor te gaan. De bestelde artikelen zijn wel erg goed verpakt, dus prima in orde 👍🏼
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent over de verpakking van de artikelen die u hebt besteld. Wij begrijpen dat een langere levertijd en een gebrek aan informatie van de koerier ongemakkelijk kunnen zijn en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Bij ons bedrijf streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke service ervaren en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om ons leveringsproces te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en uw feedback wordt zeer gewaardeerd.
Ja, jezus wat ga ik NU goed vinden ........ welnu als ik twee tot drie keer een vraagje en/of briefje stuur ........ dan geen antwoord, het is toch een beleefheids toestand om even te reageren ? Voort de vraag over de "Gouden Roos" wanneer gaat die uitgeleverd worden **** per bank betaald met de kortingsaktie van Uw bedrijf.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen zowel de goede als de slechte ervaringen die onze klanten met ons hebben. Wij begrijpen het belang van hoffelijke communicatie en streven naar een uitstekende klantenservice. Wij waarderen alle feedback en gebruiken deze om onze diensten en producten voortdurend te verbeteren. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat werd veroorzaakt en streven ernaar om tijdig een bevredigende oplossing te bieden. Bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht.
De start was moeilijk, omdat het bestelde, blouses met volledige ritsen niet voorradig waren.Gelukkig kwam er toch nog een,ondanks dat er gezegd was dat ze niet geleverd konden worden. Het artikel is voor onze zoon,die zwaar gehandicapt is.Hopelijk komen deze poloshirts met volledige rits toch weer in uw catalogus!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen hoe belangrijk het is dat we u de artikelen kunnen leveren die u nodig hebt, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Het is onze prioriteit om kwaliteitsproducten en -diensten te leveren aan onze klanten, terwijl we er voortdurend naar streven om hun tevredenheid te verbeteren. We zijn blij dat we uiteindelijk konden leveren wat u nodig had, ondanks de aanvankelijke problemen. We zullen uw suggestie in gedachten houden bij het zoeken naar manieren om onze catalogus verder te verbeteren en we kijken ernaar uit om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.