EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.191 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.716 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

AV
4 feb 2024
Na een defecte levering is mijn vervangende bestelling goed aangekomen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We waarderen het dat u ons de kans geeft om het goed te maken, en we zijn blij dat uw vervangende bestelling zonder problemen is ontvangen. Bij Eurotops streven we ernaar om altijd een superieure klantervaring te bieden, en het spijt ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. We hopen dat deze kwestie onze toewijding aan onze klanten niet in een kwaad daglicht stelt. Nogmaals bedankt voor uw begrip.
Producten van goede kwaliteit. Bestelling is soms wel erg lang onderweg
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u onze producten van goede kwaliteit vindt. Wij begrijpen uw frustratie over de levertijd en streven ernaar om altijd een bevredigende bezorgservice te bieden. Bij ons bedrijf is klanttevredenheid een van onze topprioriteiten en we doen er alles aan om een positieve winkelervaring te garanderen. Hartelijk dank voor uw feedback!
VS
de bestelling was op tijd en heel aan gekomen en blij met de producten
Eurotops heb mooie spullen van goede kwaliteit.en service is ook goed.
29 okt 2023
Altijd goede producten, niets te klagen,en tijdig aan huis gebracht !
20 jun 2024
Breed assortiment, goede kwaliteit en altijd correcte snelle levering
EB
Eduard B.
Almere, Die Niederlande
15 mei 2024
Goede kwaliteit, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit, de leveringssnelheid en de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende service en kwaliteitsproducten tegen een eerlijke prijs. Wij waarderen de mening van elke klant en danken u voor uw steun.
5 mei 2024
Hoe kan ik een zending oordelen die ik nog steeds niet ontvangen heb?
7 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij stellen uw geduld tijdens het wachten op uw levering op prijs, en wij begrijpen de frustratie die gepaard kan gaan met vertragingen. Bij Eurotops zijn we trots op onze toewijding aan het leveren van kwaliteitsproducten en tijdige service aan onze klanten. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is door de vertraging in de verzending en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke vertragingen in de toekomst tot een minimum beperkt blijven. Dank u voor uw begrip.
17 apr 2024
duidelijke omschrijving artikelen en goede prijs kwaliteit verhouding
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn zo blij om te weten dat u de beschrijvingen van onze producten en de prijs-kwaliteitverhouding waardeert. Wij streven ernaar om elke klant een geweldige ervaring te bieden, en wij waarderen uw feedback. Bedankt dat u een klant van ons bent.
Blijf goede service verlenen. 5 sterren moet toch ergens voor staan ?
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u van onze service heeft genoten, en we stellen de 5 sterren beoordeling zeer op prijs. Wij vinden klantenservice van het grootste belang en streven ernaar om al onze klanten altijd een uitzonderlijke service te bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
20 jan 2024
Product voldeed aan de verwachting en binnen 4 dagen geleverd , top !
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat uw product op tijd is aangekomen en dat u er tevreden over was. In ons bedrijf streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en kwaliteitsproducten, dus het is altijd fijn om te horen dat we de verwachtingen hebben overtroffen. We hopen dat u veel plezier beleeft aan uw aankoop!
24 apr 2024
Snel gereageerd na fout besteldienst bestelling binnen 1dag geleverd
25 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat we snel konden reageren en de fout met uw bestelling konden herstellen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat alle bestellingen met de grootste zorg worden behandeld. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
18 jun 2024
Goede informatie en snelle levering. Zéér goede kwaliteit producten
20 apr 2024
Komen afspraken goed na en is helder en duidelijk over wat te doen
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat ons team zich aan de afspraken houdt en communiceert over wat er gedaan moet worden. Hier bij Eurotops vinden we het belangrijk om onze klanten uitstekende service en duidelijke communicatie te bieden. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn!
Artikelen voldoen ens aan verwachting en levering volgens afspraak
JB
Nou ik zou het niet weten en de levering is nu ook behoorlijk snel
WR
Wim R.
Vlaardingen
Correct geleverd, maar de bezorgdienst GLS was beneden de maat.
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij stellen het op prijs dat uw bestelling correct is afgeleverd en zullen uw opmerkingen over de bezorgservice zeker aan ons team doorgeven. Ons bedrijf streeft naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus het spijt ons dat u in dit geval een negatieve ervaring had. Wij zullen blijven streven naar het hoogste niveau van klanttevredenheid. Nogmaals bedankt voor uw recensie.

Goede producten

Mijn ervaring met EuroTops is geweldig goed. Gewoon zo doorgaan.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over EuroTops. Het is geweldig om te horen dat uw ervaring met ons positief was. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten een geweldige ervaring hebben, en we zijn blij dat u tevreden was over de service die we hebben verleend. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
RV
Rob PWJM v.
Meerlo, NL.
KWALITATIEF GOED, MAAR DAT MAG JE VOOR DE PRIJS OOK VERWACHTEN.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw eerlijke recensie. We zijn blij om te horen dat u de kwaliteit van ons product voor de gegeven prijs waardeert. Bij KWALITATIEF streven we ernaar om uitstekende waarde en uitzonderlijke klantenservice te bieden, wat de klant ook van ons nodig heeft. Wij danken u voor uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
11 nov 2023
Track en tracé invoeren zodat je weet waneer het bestelde komt .