EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.720 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Alles EUROTOPS is voor mij TOPPIE
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een geweldige winkelervaring bij ons hebt gehad en waarderen uw steun. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten en een superieure klantenservice te bieden. Wij zijn dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
RS
Resie S.
Sittard
Aanbiedingen niet meer voorradig.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. Wij stellen uw feedback op prijs en het spijt ons te horen dat het artikel dat u wilde hebben niet op voorraad was. Bij ons bedrijf streven we ernaar om klanten de beste selectie producten en diensten te bieden die beschikbaar zijn, maar soms kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet beschikbaar zijn vanwege de vraag. Wij verontschuldigen ons voor de teleurstelling die dit veroorzaakt kan hebben. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten.
nee het is prima heel goed
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons had. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten en diensten van hoge kwaliteit te leveren aan al onze klanten. Wij danken u voor uw steun en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
snelle levering en goede kwaliteti
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij waarderen het dat u zowel onze snelle levering als de kwaliteit van ons product prijst. Ons bedrijf doet er alles aan om klanten de hoogst mogelijke servicestandaard te bieden, en we zijn blij dat dit tot uiting kwam in uw ervaring. Bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen.
Goede kwaliteit leveringen en snel
JB
Jans B.
Witteveen
13 mei 2024
snelle service en snelle levering
JV
Jan V.
Gemert
25 apr 2024
Alles gaat goed, dus zo doorgaan.
25 apr 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! Wij waarderen uw positieve beoordeling van onze diensten en zijn blij om te horen dat alles goed gaat. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en we nemen alle feedback zeer serieus. Wij waarderen uw mening en danken u dat u de tijd neemt om ons te laten weten hoe we het doen.
de bestelling werd vlot geleverd.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij te horen dat uw bestelling snel is geleverd. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we waarderen uw mening. We waarderen het dat je de tijd neemt om ons te laten weten hoe we het doen.
snelle bezorging, goede kwaliteit
26 dec 2023

snel de juiste bestelling

juiste levering. snel en op tijd.
WH
Orders worden correct uitgevoerd.
PV
PAR V.
Ravenstein
30 mei 2024
Goede prijs/kwaliteit verhouding
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de prijs-kwaliteitverhouding van ons product. Ons doel is altijd om producten van uitstekende kwaliteit tegen eerlijke prijzen te leveren, en we zijn blij dat dit in uw ervaring tot uiting kwam. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
JT
Jan T.
Utrecht
12 mei 2024
Goede kwaliteit van de artikelen
16 mei 2024
Bedankt voor uw beoordeling van onze kwaliteitsproducten. Bij ons bedrijf streven we ernaar dat al onze producten voldoen aan de hoogste normen van kwaliteit en vakmanschap. Wij waarderen uw erkenning voor onze inspanningen en hopen dat u onze producten met plezier blijft gebruiken.
PS
Pierre S.
Limbricht
8 mei 2024
Goed product en snelle levering.
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent met het product en de snelle levering. Uw tevredenheid is onze prioriteit en wij streven ernaar om u de best mogelijke service te bieden. Hartelijk dank voor uw steun!
5 mei 2024
goede spullen vrij snel levering
7 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het verheugt ons dat onze producten en levertijden aan uw behoeften hebben voldaan. Bij Eurotops streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Wij zijn voortdurend op zoek naar manieren om verbeteringen aan te brengen, zodat wij u service en producten van hoge kwaliteit kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
27 apr 2024
Snelle en efficiënte aflevering.
30 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u onze bezorgservice snel en efficiënt vond, en we zijn er trots op dat we onze klanten de best mogelijke service kunnen bieden. Wij streven ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
Alles verliep prima, ga zo door!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons had. Bij ons bedrijf streven we ernaar om service van de hoogste kwaliteit te bieden en we zijn blij dat u dit hebt opgemerkt. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
Goede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat u onze prijzen en productkwaliteit in balans vond. Bij ons bedrijf streven we er altijd naar om onze klanten de beste waarde te bieden en ervoor te zorgen dat ze producten van de hoogste kwaliteit ontvangen. Wij waarderen uw feedback en hopen u de best mogelijke service te kunnen blijven bieden.
Een goede en snelle afhandeling.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u een goede en snelle ervaring met ons had. Ons bedrijf zet zich in voor een uitstekende klantenservice en wij waarderen uw feedback.
snelle levering, goede kwaliteit