EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.722 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

SD
Accuraad goede spullen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u van onze producten genoten hebt en waarderen uw vriendelijke woorden. Ons belangrijkste doel is het produceren van kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice, dus we streven altijd naar verbetering. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
HB

Alles volgens planning
31 mei 2024
Mooi product gekregen
8 jun 2024
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over ons product. We zijn blij om te horen dat u er tevreden over was. Bij Eurotops streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren en nemen we klanttevredenheid zeer serieus. Wij waarderen uw feedback en zijn dankbaar voor uw voortdurende steun.
gewoon zoals het hoort
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. Als bedrijf streven wij ernaar om de best mogelijke klantervaring te leveren en wij zijn dankbaar voor uw feedback. Wij waarderen onze klanten en zijn er trots op dat we een kwaliteitsservice kunnen bieden. Uw feedback helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren, zodat we aan de behoeften van onze klanten kunnen voldoen. Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw gedachten met ons te delen!
7 jan 2024
prachtige jas blij mee
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te weten dat u blij bent met uw nieuwe jas. Het is de missie van ons bedrijf om producten en diensten van hoge kwaliteit te leveren die onze klanten gelukkig maken. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
Alles was goed bezorgd
prijs was wel wat hoog
12 mei 2024
Een snellere levering
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de levertijd niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij begrijpen dat klanten verwachten dat hun bestellingen snel worden geleverd en wij doen ons best om ervoor te zorgen dat elke klant een positieve ervaring heeft wanneer hij met ons bedrijf te maken heeft. Wij hechten veel waarde aan een uitstekende klantenservice en stellen het op prijs dat u deze kwestie onder onze aandacht brengt.
HU
Hans U.
Almere
4 mei 2024
Andere bezorger nemen
7 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw mening met ons te delen. Wij begrijpen dat het belangrijk is om betrouwbare bezorgdiensten te hebben, en wij streven ernaar om elke keer de beste klantervaring te bieden. We werken er momenteel hard aan om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd en in goede staat aankomen. Bedankt voor uw begrip tijdens dit proces.
17 apr 2024
Prima afwikkeling ed
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze verwerking. Bij Eurotops streven we ernaar om onze diensten zo naadloos mogelijk te laten verlopen en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zijn altijd blij met de feedback van onze klanten en waarderen uw mening. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
PRIJS, VLOTTE SERVICE
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen! Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze prijzen en snelle service. Bij Eurotops streven we naar een uitstekende klantenservice en concurrerende prijzen. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
DV

uitmuntend

Goed en wel verzorgd
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een prettige ervaring met ons heeft gehad. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten service en producten van hoge kwaliteit te bieden. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen uw mening. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om zulke vriendelijke woorden voor ons achter te laten!
27 jan 2024
Snel en goed geregeld
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons had en dat alles snel en efficiënt geregeld was. Wij streven ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden, en het is geweldig om uw feedback te krijgen die ons succes bevestigt. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
DV

Beste koop

Vlot en snel geleverd
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel en gemakkelijk is geleverd. Bij ons bedrijf streven we ernaar om een uitzonderlijke klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat al onze klanten hun bestelling op een tijdige en bevredigende manier ontvangen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u voor ons hebt gekozen.
De site werkt goed.
Een snelle levering,