EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

25 sep 2024
27 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad en tevreden was over onze producten, levering en service. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten van uitzonderlijke kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren. Uw feedback motiveert ons om deze filosofie voort te zetten. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
25 sep 2024
27 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Wij streven ernaar om uitstekende service te bieden en het betekent veel voor ons dat u onze inspanningen erkent. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten voor al onze klanten te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
27 sep 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Bij Eurotops streven we ernaar om uitzonderlijke service te bieden en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Wij waarderen uw feedback en zullen hard blijven werken om onze hoge normen te handhaven. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
JV
jacob v.
breezand
27 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback en waarderen uw steun. We erkennen ook alle gebieden waarop we kunnen verbeteren en streven voortdurend naar uitmuntendheid. De filosofie van ons bedrijf is om uitzonderlijke service en producten te leveren aan onze klanten, en we zullen blijven werken om dit doel te bereiken. Hartelijk dank dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u tevreden was over onze producten en leveringsdiensten. Uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons en wij waarderen uw positieve feedback. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden met onze service en verzekeren u dat wij er voortdurend naar streven om onze klantervaring te verbeteren. Wij danken u nogmaals voor uw keuze en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
22 sep 2024
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Uw feedback is waardevol voor ons en we waarderen uw steun. Ons team doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
23 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve opmerkingen over onze diensten. We nemen echter ook nota van uw zorgen en zullen deze gebruiken als een kans om te verbeteren. Ons bedrijf streeft ernaar om al onze klanten de beste ervaring te bieden en wij verontschuldigen ons als wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij waarderen uw bedrijf en hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
23 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Wij waarderen uw feedback en zullen er rekening mee houden bij ons streven om onze diensten voortdurend te verbeteren. Ons doel is om een uitzonderlijke klantenservice te bieden en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze levering, producten en service. In ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten producten van de hoogste kwaliteit en een uitzonderlijke service te bieden. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en zal ons helpen om te blijven verbeteren. Hartelijk dank dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze producten en service. Het spijt ons als er problemen waren met de levering, want wij streven er altijd naar om tijdige en efficiënte service te bieden. Ons team waardeert uw feedback en we zullen blijven werken aan de beste ervaring voor onze klanten. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u snel weer te zien.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad en ons een 5-sterrenbeoordeling hebt gegeven. Het betekent veel voor ons dat onze inspanningen zijn opgemerkt en gewaardeerd. Wij streven ernaar om uitstekende service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze producten en service. Ons team werkt er hard aan om alle bestellingen vlot en op tijd te leveren. Wij waarderen uw feedback over onze levering en producten, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we hopen dat we u kwaliteitsproducten en een uitstekende service kunnen blijven bieden.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze levering, producten en service. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij streven er voortdurend naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback en zijn blij om te horen dat u over het algemeen een goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden en waarderen uw opbouwende kritiek. Ons doel is altijd om een uitzonderlijke service te bieden, en we zullen uw feedback gebruiken om onze diensten nog verder te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
WB
wim b.
diemen
24 sep 2024
ik ga niks meer bestelling bij euurostops ik wacht nog steeds op mijn cadou .s w g bessem acaciastede huis nummer 36 pocode 1112EZ
27 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Onze excuses voor het ongemak dat uw cadeau heeft veroorzaakt. Het cadeau is al verzonden en zal binnenkort aankomen. Bij Eurostops streven we ernaar om onze klanten uitzonderlijke service te bieden en we waarderen uw feedback. Wees ervan verzekerd dat we alle feedback serieus nemen en onze service zullen blijven verbeteren. Bedankt voor het kiezen van Eurostops.
29 sep 2024
Maatvoering klopt niet t.a.v. geleverde onderwerp
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, willen we u graag om meer informatie vragen. Kunt u ons laten weten waar uw bericht over gaat of welke informatie u nodig heeft? U kunt contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: info@eutotops.nl We horen graag van u.
WB
wim b.
diemen
23 sep 2024
het word telaat bezorg niet goed van EUROSTOPS
24 sep 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling over onze service achter te laten. Uw bestelling van 08/09/2024 werd geleverd op 12/09/2024 volgens de tracking van de zending. We geven een levertijd op van 4-6 werkdagen. De levering is ook binnen deze tijd uitgevoerd. Bij Eurotops streven we ernaar om al onze klanten een punctuele en hoogwaardige service te bieden. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en we hopen je als klant te mogen blijven verwelkomen.
Pakje is niet gekomen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een ​​beoordeling achter te laten. Wij zijn blij met alle feedback, zowel positief als negatief. Het spijt ons dat uw pakket nog niet is aangekomen zoals verwacht. We hebben uw probleem al opgehelderd en zullen een nieuwe levering regelen. In ons bedrijf streven we ernaar om betrouwbare en tijdige bezorgdiensten te bieden. Wij zullen uw feedback meenemen en proberen onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Wij danken u dat u voor ons heeft gekozen en hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij zijn u dankbaar voor uw positieve opmerkingen en zijn blij om te horen dat u genoten heeft van ons product/service. Wij verontschuldigen ons echter als er aspecten waren die niet aan uw verwachtingen voldeden. Ons doel is altijd om een uitstekende klantenservice te bieden en we stellen uw input op prijs, omdat die ons helpt te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
17 sep 2024
Levering meestal correct, catalogus niet altijd waar. voor eigen rekening terugsturen vind ik slecht. Houdt mij tegen om altijd te bestellen.
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat onze leveringen meestal correct zijn verlopen. Wij verontschuldigen ons voor eventuele afwijkingen in onze catalogus en begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om de kosten van retourzendingen te moeten dragen. In ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een uitzonderlijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen voortdurend te verbeteren. Bedankt dat u ons als uw vertrouwde leverancier hebt gekozen.