Artihove

783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.475 beoordelingen in totaal

Tijdige levering op afgesproken datum. In eerste instantie dacht ik dat de kleur niet helemaal in overeenstemming was met wat er op de site te zien was. Daarover eerst gebeld omdat ik het nog cadeau moest geven. Ik werd gerustgesteld omdat ieder item handwerk was m.b.t. de afwerking. Dus besloten eerst cadeau te geven en de ontvanger te laten beslissen. Er werd ook direct aangeboden het beeldje in te sturen om het te verbeteren, echter ze vond het erg mooi zo. Dus we houden het bronzen beeldje. Enige minpunt is dat als ik besloten had het terug te sturen ik deze kosten zelf zou hebben moeten betalen conform de voorwaarden. Maar zover is het niet gekomen.

22 jun 2024
Producten zijn prachtig en correct geprijsd wat mij betreft. Leveringsservice is ook goed. Maar de webshop is echt zwaar achterhaald. Tijdens het bestelproces kun je als koper echt niet zien waar je gebleven bent, hoe het met graveringen werkt en of je betaling is aangekomen. Dat is echt jammer!

Beoordelingen voor Artihove

24 apr 2024
Goede snelle service, bereikbaar en behulpzaam. Denken mee en hebben een prachtig assortiment plus ze maken ook op maat.

Mooi beeldje

Echt een heel mooi beeldje en inderdaad keurig netjes na 1 werkdag bezorgd. Ontvanger van het beeldje was er erg blij mee
21 nov 2023
Van beschrijving van de kerstbal van Corry Ammerlaan tot bezorging, is de inhoud uitgepakt een sieraad voor de kerstboom.
Hele mooie collectie, te bezichtigen in prachtig pand en beeldentuin.Zeer vriendelijk, goed advies en snelle levering.
28 sep 2023

Uitstekende Service

Kleur was afwijkend van afbeelding in webshop. Na telefonisch overleg binnen drie dagen een ander exemplaar ontvangen.

Originele betaalbare beeldjes

Betaalbare beeldjes, een keer wat anders dan een standaard cadeau. Snelle levering en goede aftercare / communicatie
Prachtige bronzen beelden met voor ieder thema een passende symboliek. Betrouwbare levering en feedback op vragen.
27 sep 2023
Service hoog in vaandel. Geschenk snel nodig en werd allemaal geregeld zodat pakketje op tijd binnen is gekomen.
Altijd goede service en aandacht. Zowel voor product als voor klant! Dus graag zo doorgaan en niets veranderen.
30 mrt 2024
Fijne service. Goed en snel geholpen bij vragen over een internet bestelling. Heel persoonlijk en vriendelijk!
De afhandeling van een aankoop die niet volgens het systeem mogelijk is, is toch naar tevredenheid afgehandeld

Voor nu en nog eens......

Het gekochte beeldje was werkelijk zo mooi als ik gehoopt had! Ook de verpakking en de levering waren top!
LG
Lnda G.
Purmerend

Een goed verzorgde verzending

De verzending is altijd heel netjes in orde en wordt geleverd op de afgesproken dag. Ook zeer goed verpakt.
Het contact en de snelle reacties (niet dat dit heel snel moet) duidelijkheid, overzicht (uitwerking mail)
De snelle levering en de kwaliteit van het kunstwerk. Het enige wat ik miste was een duidelijke factuur.
17 feb 2024
Artihove heeft heel mooie beeldjes e.a. die ook goed betaalbaar zijn. Mijn beeldje werd veilig verpakt.
Bij een zending bleek een defect. Na een belletje direct een vervangend exemplaar toegezonden gekregen.

Aanrader; Goede kwaliteit en erg mooi

Nette verzending en kwaliteit is erg goed. Helemaal naar tevredenheid en precies wat ik verwacht had
15 okt 2023
Prettig telefoongesprek en snelle levering van het product. Goed verpakt. En het product is heel mooi

Snelle bezorging.

Snelle bezorging, goede verpakking. Als het bezorgproces zo blijft valt er niets op aan te merken.