johnbeerens.com

273 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.058 beoordelingen in totaal

Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

19 jul 2024
lechte klantenservice. Op 10/07 een bestelling geplaatst. Ik was enthousiast want deze zou de dag er na of ten laatste twee werkdagen erna geleverd worden. Na enkele dagen zie ik de status nog steeds op vastgehouden staan. Ik stuur een mailtje en vraag om uitleg en waarom dit nog zo staat. Ik krijg een mailtje terug met antwoord, alles is ok en als het goed is wordt het vandaag verstuurd. Ik dacht ok, kan wel eens gebeuren. Na een week nog steeds niets en nog steeds status vastgehouden. Terug een mailtje, deze keer geen reactie terug. Dan maar op 19/07 een whatsappje. Nog steeds geen antwoord alhoewel gelezen. Dan maar een telefoontje. Dan krijg je als antwoord, goed dat u belt mevrouw, het zat vast in het systeem, had U niet gebeld bleef het vastzitten. En de mails en Whatsapp berichten deden u niet eerder tot deze conclusie komen? Ik moet dus extra kosten doen om even te bellen om uiteindelijk dit als antwoord te krijgen? Ik hoop ten zeerste dat de producten nu toekomen en deze ok zijn. Maar bestellen bij jullie? Waarschijnlijk nooit meer. Jullie gaan dringend jullie systeem (op zijn minst een melding krijgen bij vastgelopen bestellingen) en klantenservice, die heel onverschillig en soms arrogant overkwam, moeten bijsturen.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

26 dec 2023