Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.697 beoordelingen in totaal

Dinsdagmiddag een heel mooi polshorloge met grote kast uitgezocht gevonden en besteld. Dit ging allemaal zeer duidelijk en gemakkelijk, ik kon kiezen uit verschillende betaalopties. Na alles bevestigd te hebben kreeg ik al snel een emailtje dat de bestelling goed was overgekomen. In dit emailtje stond ook dat ik een email zou krijgen als het horloge verzonden zou worden. De volgende dag kreeg ik al een emailtje met track en trace en donderdag werdt het bezorgt. Het horloge voldoet aan al mijn verwachtingen en is van goede kwaliteit. Ik kan deze zaak echt aan bevelen als u een horloge zoekt. Ik zeg 5 sterren.

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.

Beoordelingen voor Brandfield

Duidelijke foto's, snelle levering
Antwoord van Brandfield
Goed om te horen dat je tevreden bent met de duidelijke foto's en snelle levering. Als je in de toekomst nog vragen hebt of op zoek bent naar meer producten, weet je waar je terecht kunt. Bedankt voor je feedback! 😊 ^HJ
Snelle levering en mooie sieraden
Snelle levering en scherpe prijzen
Ik ben heel blij mee met mijn tas
28 jan 2024
Hele snelle levering. Mooi verpakt

Snel geleverd en prachtig ingepakt!!

Snel geleverd en prachtig ingepakt
26 dec 2023
Dat klinkt geweldig! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel werd geleverd en prachtig was ingepakt. Een mooie verpakking kan de ervaring van het ontvangen van een product nog specialer maken. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je feedback! ^HJ
IV
Ine V.
Wijchen
24 nov 2023
Snelle levering en netjes ingepakt
Antwoord van Brandfield
Fijn om te lezen dat je bestelling snel werd geleverd en netjes was ingepakt! We streven ernaar om onze klanten een vlotte en zorgvuldige bezorgservice te bieden. Als je in de toekomst nog meer bestellingen plaatst of als je vragen hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je positieve feedback! 😊📦✨ ^HJ
7 nov 2023
Snelle levering en leuke goodiebag
9 nov 2023
Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat je de goodiebag leuk vond. We hopen dat je van je aankoop geniet en we zien je graag terug voor een volgende bestelling! ^HJ
ML
Marina L.
Utrecht
29 okt 2023
Mooie producten en snelle levering
29 okt 2023
Dankjewel voor je positieve feedback! We zijn blij te lezen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. We streven ernaar om elke klant een fijne ervaring te bieden. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, we staan graag voor je klaar. Geniet van je aankoop! ^HJ
Snelle levering en goed verzorgd.
14 apr 2024
Snelle levering en keurig verpakt
EM
Elisabeth M.
Beetsterzwaag
Makkelijk besteld en snel in huis
Snel geleverd en keurig verpakt.

Super service....👍

Super service....👍 Alles goed zo.
NV
KP
Kelly P.
Brunssum
Fijne service. Snelle verzending
Snelle levering, mooie artikelen.
Alles volgens planning verlopen
Antwoord van Brandfield
Het is geweldig om te horen dat alles volgens planning is verlopen! Een vlotte en probleemloze winkelervaring is altijd een goede zaak, en we waarderen het dat je tevreden bent met de service. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of als je andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je feedback en je keuze voor onze diensten! ^HJ
Snelle afwikkeling vd bestellimg
Antwoord van Brandfield
Dank je wel voor je opmerking over de snelle afhandeling van je bestelling! We streven er altijd naar om onze klanten een efficiënte en probleemloze ervaring te bieden. Als je in de toekomst weer iets wilt bestellen of als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder! ^HJ