Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.697 beoordelingen in totaal

Dinsdagmiddag een heel mooi polshorloge met grote kast uitgezocht gevonden en besteld. Dit ging allemaal zeer duidelijk en gemakkelijk, ik kon kiezen uit verschillende betaalopties. Na alles bevestigd te hebben kreeg ik al snel een emailtje dat de bestelling goed was overgekomen. In dit emailtje stond ook dat ik een email zou krijgen als het horloge verzonden zou worden. De volgende dag kreeg ik al een emailtje met track en trace en donderdag werdt het bezorgt. Het horloge voldoet aan al mijn verwachtingen en is van goede kwaliteit. Ik kan deze zaak echt aan bevelen als u een horloge zoekt. Ik zeg 5 sterren.

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.

Beoordelingen voor Brandfield

Snel bezorgd en netjes verpakt
EO
Ellen O.
Rotterdam
Snelle levering, goed verpakt.
Mooie horloge en goede service
27 jan 2024
Goede service en snel bezorgd
Snelle levering, mooi verpakt!
Antwoord van Brandfield
Dat klinkt als een geweldige ervaring! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en dat je de verpakking mooi vond. We streven er altijd naar om onze klanten een efficiënte service te bieden en ervoor te zorgen dat hun bestellingen goed worden verpakt. Als je in de toekomst meer aankopen wilt doen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten om je de best mogelijke winkelervaring te bieden. Bedankt voor je support en positieve feedback! 😊📦 ^HJ
JI
Juliette I.
Rijnsburg
Snelle levering, goed verpakt
Snel en heel netjes verpakt.
Snel in huis. Mooie kwaliteit
Super ervaring bij Brandfield
26 dec 2023
Dat is fantastisch om te horen! We zijn blij dat je een super ervaring hebt gehad bij ons. Klanttevredenheid is een prioriteit voor ons en we streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
zondag besteld maandag binnen
Antwoord van Brandfield
Wat geweldig om te lezen dat je bestelling die op zondag is geplaatst, al op maandag is aangekomen! We streven ernaar om onze klanten een snelle en efficiënte leveringsservice te bieden. Als je in de toekomst meer bestellingen plaatst of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te assisteren. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
Snelle levering, mooie tas.
HM
H.J. M.
Veldhoven
Alles keurig netjes in orde.
26 dec 2023
Dat is fantastisch om te horen! We streven er altijd naar om alles keurig en netjes in orde te hebben voor onze klanten. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je feedback! ^HJ
Alles volgens de afspraak !
26 dec 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat alles volgens de afspraak is verlopen en dat je tevreden bent met onze service. We streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
EV
Netjes verpakt mooi product.
Antwoord van Brandfield
Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de verpakking en het mooie product! We besteden veel zorg aan het zorgen voor een goede verpakkingservaring en streven ernaar om hoogwaardige producten aan te bieden. Als je in de toekomst nog meer bestellingen plaatst of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankopen. Bedankt voor je positieve feedback! 😊📦👍 ^HJ
JH
J H.
Flevoand
Service. Vlotte verzending.
20 mrt 2024
Alles goed en snel geregeld
Prijs, en snelle levering.
AE
28 jan 2024
Snel geleverd, mooi verpakt
Snelle service en bezorging
26 dec 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je snelle service en bezorging hebt ervaren. We streven er altijd naar om bestellingen snel en efficiënt af te handelen om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je feedback! ^HJ
EJ
Elly J.