Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.697 beoordelingen in totaal

Dinsdagmiddag een heel mooi polshorloge met grote kast uitgezocht gevonden en besteld. Dit ging allemaal zeer duidelijk en gemakkelijk, ik kon kiezen uit verschillende betaalopties. Na alles bevestigd te hebben kreeg ik al snel een emailtje dat de bestelling goed was overgekomen. In dit emailtje stond ook dat ik een email zou krijgen als het horloge verzonden zou worden. De volgende dag kreeg ik al een emailtje met track en trace en donderdag werdt het bezorgt. Het horloge voldoet aan al mijn verwachtingen en is van goede kwaliteit. Ik kan deze zaak echt aan bevelen als u een horloge zoekt. Ik zeg 5 sterren.

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.

Beoordelingen voor Brandfield

snelle service
21 jan 2024
Snel geleverd
Snelle service
Antwoord van Brandfield
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle service. We streven er altijd naar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. Als je in de toekomst meer bestellingen plaatst of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten om je de best mogelijke winkelervaring te bieden. Bedankt voor je steun! 😊🚚 ^HJ
MV
Martha v.
Rotterdam
23 nov 2023
Ervaring prima
24 nov 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te lezen dat je ervaring prima is geweest. Als je in de toekomst meer hulp nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. We waarderen je steun en hopen dat je blijft genieten van onze producten/diensten. ^HJ
22 nov 2023
Vlot verlopen
24 nov 2023
Dat is geweldig om te lezen! Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we streven ernaar om de beste service te bieden. Als je in de toekomst nog meer aankopen wilt doen of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
18 apr 2024
Snel geleverd
Goeie service
Prima en snel
Helemaal goed
Top service!!
Antwoord van Brandfield
Wat geweldig om te lezen dat je onze service als "top" beschouwt! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je in de toekomst nog meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
31 okt 2023
Goede service
4 nov 2023
Het is geweldig om te lezen dat je tevreden bent met de service! Als je verder nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. Veel plezier met je aankoop en we hopen je snel weer te zien! ^HJ
AV
AC V.
Baarn
Gewoon top!
Topservice
Levertijd
Heel mooi
26 dec 2023
Het is geweldig om te horen dat je het product heel mooi vindt! We streven er altijd naar om producten van hoge kwaliteit en esthetiek aan te bieden aan onze klanten. Als je in de toekomst nog meer mooie producten wilt bekijken of verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
14 nov 2023
Ga zo door
17 nov 2023
Dank je wel voor je 5-sterrenbeoordeling! We waarderen het zeer en staan altijd klaar om je te helpen als je weer bij ons wilt bestellen. Mooie dag toegewenst! ^HJ
Alles top
MT
M.j T.
Enschede
23 dec 2023
Supersnel
26 dec 2023
Geweldig om te horen dat je bestelling supersnel is afgehandeld! We streven er altijd naar om bestellingen snel te verwerken en te bezorgen om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je feedback! ^HJ
9 nov 2023
Heel mooi
14 nov 2023
Hartelijk dank voor je compliment. Het doet ons plezier te vernemen dat je je aankoop mooi vindt. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan je verwachtingen voldoen. Geniet ervan! ^HJ
HG
redelijk