Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.893 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.893 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

15 mei 2024
Te grote verpakking voor 2 kleine pakjes
15 mei 2024
Beste Frans,  Bedankt voor je beoordeling en de feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
6 mei 2024
Komen de afspraak van levering niet na!😕
7 mei 2024
Goedemorgen mevrouw Theunissen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat het zo is gelopen met de levering van je pakket. Excuses hiervoor.  Voor het ongemak wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% voor een eventuele volgende bestelling.  1055552B6FF2A Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag!
SD
Sjaak d.
Oude Tonge
17 apr 2024
Verkeerde goederen worden niet vervangen
18 apr 2024
Beste Sjaak, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb direct met je meegekeken. Ik zie dat het product die je hebt gekregen van Hobby First Ei-Krachtvoer Extra Vochtig (400 gr) wel correct is alleen stond de omschrijving op onze website niet helemaal goed. Nogmaals excuses hiervoor. Mocht je het alsnog retour willen sturen en het is nog gesloten dan mag dat uiteraard. Excuses voor de verwarring. Fijne dag gewenst!
28 mei 2024
Zending 20315483 Waar is dat pakket???
30 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je onlangs een document gestuurd. Je kunt het bestand online invullen of het bestand uitprinten en invullen. Zodra wij het ingevulde formulier retour hebben ontvangen zullen wij het direct voor je oplossen. We horen graag of je het nagezonden wilt hebben of liever de kosten gecrediteerd. Op de achtergrond zullen wij een onderzoek opstarten maar hier hoef je dan niet onnodig op te wachten en we zullen het dan direct voor je oplossen. In afwachting van je reactie.
30 apr 2024
uiterste leverdatum bleek 'vanafdatum'
1 mei 2024
Goedemorgen Martin,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Helaas is je bestelling later verzonden omdat er nog enkele artikelen voorradig moesten komen. Ik zie dat ondertussen je bestelling geleverd is, wat fijn! Ik wens je veel plezier met je bestelling!  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
Nog steeds niks ontvangen via post nl
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw pakket nog niet geleverd is. We zullen hiervoor een onderzoek starten bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Dit onderzoek zal een aantal werkdagen duren. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij direct contact met u opnemen. Fijne dag gewenst!
29 apr 2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen.
29 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je bestelling bij ons retour is gekomen omdat deze is gaan lekken tijdens transport. Onze excuses hiervoor. Ik zal er voor zorgen dat de bestelling opnieuw naar je toegestuurd wordt. Wanneer het pakket is verzonden, ontvang je nog een email met de track en trace gegevens waarmee je de zending kunt volgen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe!
14 mei 2024
2+2 toegezegd maar niet uitgevoerd.
14 mei 2024
Beste Wigle, Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Ik heb toevallig vandaag onderstaande mail naar je verzonden.  Wat vervelend dat de actievoorwaarden niet duidelijk zijn overgekomen. De actie werkt als volgt; bij bijvoorbeeld een 2+2 gratis actie leg je 4 stuks in je winkelmand, hier zal dan automatisch 50% korting verrekend worden. Dit artikel heb je 1 maal (per soort) besteld, dit is de reden dat er maar 1 stuk(s) geleverd is/zijn. Ik heb nu direct €7,93 gecrediteerd. Binnen 1-2 werkdagen zal dit bedrag worden bijgeschreven op je rekening. Ik ga ervan uit je hiermee een passende oplossing te hebben geboden en als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
Mijn bestelling kwam beschadigd aan.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Manon, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling beschadigd is aangekomen. Onze excuses hiervoor! Uiteraard gaan we dit netjes voor u oplossen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een passende oplossing. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
AD
16 apr 2024
Veel paketten kommen beschadigd aan
17 apr 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je pakket beschadigd is aangekomen. Graag verneem ik over welk ordernummer dit gaat en wat er precies defect is zodat ik een passende oplossing kan aanbieden.  In afwachting van je reactie.
AM
A. M.
Den Haag
24 apr 2024
Ikheb mijn pakket nog steeds niet
25 apr 2024
Goedemorgen mevrouw Mohamed,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet geleverd is. Excuses hiervoor. Ik zie dat er wat vertraging zit op de levering van het artikel vanuit de leverancier. Na verwachting komt deze vandaag binnen en word je pakket dan z.s.m. verzonden. Zodra je pakket verzonden word ontvang je een track en trace.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
Ich habe keine Sendung bekommen.
Antwoord van Plein.nl
Lieber Ekaterina, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es stimmt, dass Sie diese Bestellung nicht erhalten haben. Ich sehe, dass sie storniert wurde. Vermutlich, weil Sie für diese Bestellung die Zahlung im Voraus gewählt haben und die Zahlung nicht erfolgt ist. Dann wird es automatisch storniert. Bei weiteren Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung. Habt einen schönen Abend.
WP
Willem P.
s'Gravenzande
30 apr 2024
Lange verzendtijd slecht product
1 mei 2024
Goedemorgen Willem,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wa vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het artikel. Excuses hiervoor. Graag verneem ik waarom het artikel niet naar wens is. In afwachting van je reactie.
Ik heb nog steeds helemaal niks!
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat je bestelling bij ons retour is gekomen omdat deze is gaan lekken tijdens transport. Onze excuses hiervoor. Ik zal er voor zorgen dat de bestelling opnieuw naar je toegestuurd wordt. Wanneer het pakket is verzonden, ontvang je nog een email met de track en trace gegevens waarmee je de zending kunt volgen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je alvast een goed paasweekend toe!
20 mrt 2024
Dagen wachten op m’n bestelling
20 mrt 2024
Goedemiddag Corien, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet ontvangen is. Onze excuses hiervoor! Uiteraard gaan we dit netjes voor u oplossen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een passende oplossing.  Prettige dag gewenst!  Tenicia van Plein.nl
HK
Hans K.
Roosendaal
13 mei 2024
Bestelling zijn slecht verpakt
14 mei 2024
Beste Hans,  Bedankt voor je feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Excuses voor het ongemak.  Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
Product niet zoals beschreven
2 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Je geeft aan dat het product niet is zoals beschreven. Zou je iets specifieker willen zijn om welk product het gaat? En wat er niet overeen komt?  In afwachting van je reactie.
25 apr 2024
De acties zijn niet duidelijk
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de acties niet duidelijk zijn overgekomen. Ik heb even meegekeken en ik denk dat je doelt op de 2+2 actie. Om het zo duidelijk mogelijk te laten overkomen staat er altijd een uitleg bij het betreffende product vermeld. Ik zie dat mijn collega inmiddels een korting heeft toegepast zodat je alsnog gebruik hebt kunnen maken van de actie. Ik ga er dan ook vanuit dat het hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag. Alvast een goed weekend toegewenst!
JP
Jos P.
Belfeld
26 apr 2024
Beloven veel maar doen niets
29 apr 2024
Goedemorgen Jos,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Graag verneem ik over welke order dit precies gaat zodat ik je verder kan helpen. Ik kan helaas geen recente order vinden onder dit e-mailadres.  In afwachting van je reactie.
Veel te grote verpakkingen
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Wij nemen je feedback daarom ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.