Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.528 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

Marianne B.
Amersfoort
3 jul 2024

De weegschaal.

De kaas is prima verpakt maar het gewicht is niet prima op deze manier ben ik erg duur uit, dus voor volgende bestelling3xnadenke
AD
Ada d.
Vlaardingen
9 jul 2024
31 mei 2024
jullie kaas is puik, de communicatie ook. Postnl heft er twee dagen over gedaan, het bezorgoment veranderde een paar keer.De eerste keer ben ik thuisgebleven. Na uren wachten be ik weggegaan. Het laatste kunnen jullie niet beter doen. Jullie aandeel de kaas, die is puik
4 jun 2024
ontzettende lekkere kaas, heel goed om online te kunnen bestellen. IK heb nog wel een verbeter puntje. Ik had diverse soorten kaas en het was fijn geweest als ik wist welk stuk het was, jong, boeren etc.
26 mei 2024

Overheerlijke kaas en goede service..

De verpakkingen van de kaas was heel goed verzorgd, en dan de kaas, die is zo ontzettend lekker dat ik dezelfde avond al een pond graskaas heb op gegeten, heerlijk was het..
29 mei 2024
Heerlijk kaas en goed verzorgd aan gekomen.bedankt en zal het doorgeven aan anderen om een beetje reclame te maken.mgv Gertie Maassen.
5 jun 2024
Alles kwam super goed verpakt ( vacuüm) aan. Mooi op tijd en met gratis kaaspapier bijgevoegd. Nu genieten en daarna weer bestellen.