Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.087 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.487 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

AD
Ada d.
Vlaardingen

Top Qualität und Service

Ich bin sehr zufrieden. Die Qualität stimmt, der Versand ist schnell und zuverlässig und die Preise sind gut. Mehr kann man sich kaum wünschen. Nur die Übersetzung der Seite funktioniert nicht immer reibungslos, aber das ist nicht weiter schlimm und ist in meinen Augen einfach authentisch. :-)
25 jun 2024
Smaak van kaas heel goed.snel en goed geleverd,fijn die extra verpakking voor als de kaas is aangebroken.,dat duidt op zorgvuldigheid.! Ik heb een 1 persoonshuishouding, het gebruik is dus klein,maar ik zal zeker inde toekomst weer een bestelling doen.
3 jul 2024
Had graskaas besteld en kwam zeer snel binnen, netjes verpakt. Had echter graag verpakkingen van een pond gehad. Wellicht kan dat aangepast worden bij de bestelling.
PB
Pw B.
Westerbork
29 jun 2024
Kaas is heerlijk! Enige minpuntje is dat er niet op de kaas staat welke kaas er in zit. Ik had een pakket kaas dus verschillende soorten.
15 jun 2024
Heerlijke kaas. Veel lekkerder als uit de supermarkt. Alles goed verpakt met los kaaspapier erbij. Netjes en snel bezorgd.

Een mooi stukje kaas.

Een mooi stukje kaas, goed verpakt en optijd geleverd.Ik weet nog niet hoe hij smaakt want ik heb het nog niet geproefd.
YS
Y S.
Axel
7 jul 2024

Makkelijk te bestellen, lekkere kaas en met name de verzending is mega snel( tot nu toe de dag na bestellen in huis👍)
2 jul 2024
Bitte die Käsestücke beschriften, da ich meisstens 3 verschiedene Sorten habe. Von Herzen Dankeschön K. Zimmer
11 jun 2024
Hele erge lekkere kaas, vers gesneden stukken, netjes gesealed , en vlot verzonden , en een goede prijs.
27 jun 2024

Heerlijk!!

Noord Hollandse oude kaas besteld,3kilo keurig vacuüm verpakt,netjes geleverd.voor herhaling vatbaar!!
ES
Eddy S.
langdorp
5 jul 2024
Kaas tiptop, verzending tiptop. Op de kaas misschien de soort schrijven.
11 jun 2024
Eindelijk weer kaas die naar kaas smaakt. De meeste kaas uit de supermarkt smaakt naar plastic.
HB
Helma B.
Remscheid
10 jun 2024
Immer wieder gerne.Schnelle Lieferung,lecker und lange haltbar.Falls nicht schnell aufgegessen😉