Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
28 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis.
Wat een vlotte service👍👍.
Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt.
Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug.
Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.
In de toekomst bestel ik hier niet meer.
Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen.
Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden.
In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.
Ik had 24 mokken en 12 bijbehorende kommen besteld. Toen deze werden geleverd waren er 3 mokken en 6 kommen kapot. Dit kwam omdat ze niet goed verpakt waren. Na contact met Cookinglife en het toesturen van de foto's werd dit snel en goed opgelost en de nieuwe mokken en kommen werden nu wel goed verpakt verstuurd en kwamen dus heel op bestemming aan. Bedankt voor de goede service.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
18 sep 2024
Beste Kim,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat de vervanging van de mokken en kommen goed is verlopen. We hopen dat je nu volop kunt genieten van je complete set.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, staan we natuurlijk graag voor je klaar!
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife
2 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Great wine rack. Delivery issue was just an error. It was resolved sensible. Good communication. Product is thé best I could find. Delighted.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
3 sep 2024
Dear Eric,
Thank you for your positive review! We are glad you are happy with your wine rack and that we were able to resolve the delivery issue to your satisfaction. Great to hear that you also appreciated the communication and the quality of the product.
We hope to welcome you at Cookinglife again soon!
Kind regards,
Team Cookinglife
16 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle verzending en bij sommige artikelen een concurrerende prijs
Ik hou van koken en heb regelmatig dingen nodig. Het is niet voor de eerste keer dat ik, na prijsvergelijk, bij Cookinglife uitkom. Ik had 2 leuke kannen besteld om deze cadeau te doen. Ik was alleen een beetje laat met bestellen, maar ik weet dat ze altijd snel verzenden en mijn bestelling dus op tijd zou kunnen aankomen. En jeej...ik had ze op tijd binnen (helaas glipte 1 van de kannen uit de verpakking ...aan gruzelementen ...en moest ik mijn plannen aanpassen, maar daar kan Cookinglife natuurlijk niets aan doen 😒). 'Lang verhaal lang😄' ik kan Cookinglife zeker aanraden😊
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
19 aug 2024
Beste S. Sloekers,
Bedankt voor je mooie review en je vertrouwen in Cookinglife! Super dat de kannen op tijd zijn aangekomen, maar wat balen dat één van de kannen beschadigd is geraakt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ook al kunnen wij daar inderdaad weinig aan doen.
Via de mail hebben wij een bericht naar je verzonden hoe je de schade het beste bij ons kunt melden, zodat wij het zo snel mogelijk voor je kunnen afhandelen.
We hopen dat je ondanks dit voorval toch nog veel plezier hebt van je aankoop en zien je graag terug bij Cookinglife voor al je toekomstige kookavonturen! 😊
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife
18 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Jammer dat er sprake was van breuk. Maar dat is keurig afgehandeld. Dus ik ben een tevreden klant .
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
19 aug 2024
Beste Ireen de Haan,
Het spijt ons te horen dat er sprake was van breuk, maar we zijn blij dat dit keurig is afgehandeld. Fijn om te horen dat je uiteindelijk tevreden bent met je Boska fondueset voor 4 personen. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten.
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife
8 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Goed
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
9 aug 2024
Beste Peter Hollestelle,
Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat alles naar wens was.
Mocht je nog vragen hebben of meer informatie nodig hebben over onze producten, laat het ons gerust weten!
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife
9 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
14 aug 2024
Beste Marcel,
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop.
Mocht je nog verdere feedback hebben of iets willen delen, horen we het graag. We horen graag hoe we die vijfde ster kunnen verdienen!
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife
5 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
8 aug 2024
Beste Gerard,
Dank voor de 4 sterren! We hopen dat je volop geniet van je nieuwe aankoop.
Tot snel bij Cookinglife!
met vriendelijke groet,
Team Cookinglife
31 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Een klein minpuntje maar eigenlijk top
Pakket was er snel, aanbod was prima. Ondanks dat maten erbij stonden werd een onderdeel als kaasplank aangeboden maar werd bij aankomst duidelijk dat het daarvoor nogal klein is. Op de verpakking zelf word het dan ook placemat genoemd. Foto's met referentie materiaal voor formaat voor mensen die slecht zijn in inschatten zou nog top zijn maar ben verder erg tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 feb 2024
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
28 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Direct nadat de bestelling geplaatst en betaald was, kreeg ik de melding dat het product niet voorradig was. Dat kan mss meteen op de productpagina gemeld worden ipv pas na betaling. Er werd geen info gegeven hoe lang de wachttijd zou kunnen duren. Gelukkig werd de voorraad vlug aangevuld en kreeg ik mijn bestelling na 6 dagen toch in de bus. Weer een tevreden klant.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Annick, Bedankt voor je feedback en je mooie review! We vinden het super om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. We begrijpen je opmerking over de productvoorraad en we proberen hier altijd zo transparant mogelijk in te zijn. Normaal gesproken zou de voorraadstatus van een product duidelijk moeten zijn voordat je het bestelt. Het spijt ons als dit niet het geval was tijdens jouw bestelling. We nemen je feedback zeker mee om onze service te verbeteren. Veel plezier met je Rosle Basic Line Roerlepel! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Koop meestal in de winkel van CookingLife Nijmegen en dat bevalt me uitstekend. Nu 2 koekenpannen online besteld waarvan 1 koekenpan levertijd van 3 - 4 dagen aangaf, echter - na telefonisch contact - blijkt dit 3 - 4 weken te zijn. De levertijd zoals vermeld mag wel wat nauwkeuriger!
Vandaar 4 ipv 5 sterren.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
17 nov 2023
Beste Alex, Dank je wel voor jouw feedback en onze oprechte excuses voor de onnauwkeurige vermelding van de levertijd. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest, vooral na jouw vertrouwde ervaringen in onze fysieke winkel. We zullen zeker ons best doen om de nauwkeurigheid van onze voorraadstatus op de website te verbeteren, zodat dit soort situaties vermeden kunnen worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Het plaatje op het internet en op de verpakking is een ander product dan het product dat geleverd werd. In dit geval betrof het het deksel van de pan - die bleek wel een opstaande rand te hebben, terwijl dat in het plaatje niet zo was. Beter dus, in dit geval, maar eerst even verwarrend.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Meiny, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons om te horen dat de afbeelding op onze website niet helemaal overeenkomt met het product dat je hebt ontvangen. We streven ernaar om zo nauwkeurig mogelijke afbeeldingen te tonen, maar het kan soms voorkomen dat er kleine verschillen zijn. Fijn om te horen dat het product uiteindelijk beter bleek te zijn dan verwacht! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Leuk assortiment. Snelle afhandeling van bestellingen. Een foutje in de verzending: ik kreeg voor twee producten aparte track en trace info. Er kwam een zending aan als één pakket met beide producten. De andere zending bleef hangen als pakket nog niet ontvangen door PostNL.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Perry, Bedankt voor je mooie review en feedback! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling verwarrend was. Het kan soms voorkomen dat er aparte track en trace informatie wordt verstuurd voor producten, ook al worden ze uiteindelijk in één pakket verzonden. We hopen dat je in de tussentijd volop geniet van je aankopen. Laat het ons gerust weten als je nog andere vragen of opmerkingen hebt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Vriendelijk en behulpzaam
Een van de producten die ik had besteld zou later worden geleverd.
Ik kreeg daar duidelijke informatie over en het was geen probleem om de andere producten in de winkel te laten liggen totdat alles beschikbaar was. Het personeel in de winkel was vriendelijk en behulpzaam.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
18 mrt 2024
Beste Inge, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze service en het geduld en behulpzaamheid van ons team waardeert. We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen voor onze klanten. Veel plezier met je producten en hopelijk tot snel in een van onze winkels!
26 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima product ….edoch …
Prima product , op zich tevreden ……., edoch ….
Enig minpuntje: het geleverde product bleek ruwer ( minder goed afgewerkt) dan jullie getoonde product ……dit opgelost met slijpsteen , vijl en schuurpapier vervolgens de patina aangepast ,
Eindresultaat: zie foto
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
26 feb 2024
Beste Ben, Bedankt voor je bericht en de feedback. Het spijt ons te horen dat het product wat ruwer was dan verwacht. We stellen het enorm op prijs dat je de tijd hebt genomen om dit probleem op te lossen en je eindresultaat met ons te delen. Zou je ons ook een foto kunnen sturen van het originele product zoals je deze ontvangen hebt? Dit helpt ons om te begrijpen om de fouten in de toekomst te voorkomen. We kijken uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Voor het vullen van de cremebrulee brander zou je verwachten dat het vullen met gas geen probleem is. Helaas vliegt al het gas er langs en de opzet stukjes passen er niet op.
De rest van de producten werken wel naar behoren.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 feb 2024
Beste Sylvana, Wat vervelend om te horen dat het vullen van de crème brûlée brander niet helemaal soepel verloopt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het zou kunnen dat je niet de juiste gasvulling gebruikt. We hebben bijvoorbeeld de Cosy & Trendy Gas Navulling Butaan 90 ml in ons assortiment, die perfect zou moeten passen: https://cookinglife.nl/cosy-trendy-gasvulling-90ml/ Wij hopen dat deze tip het vullen van de crème brûlée brander makkelijker zal verlopen! Fijn dat de overige producten naar wens zijn :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Door de drukte voor Kerst was mijn bestelling verlaat, geen probleem. Maar was wel mijn kortingscode Crazy23 23 plotsek9ng niet meer geldig, terwijlik coulance had betuigd. Dat vondik jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
4 jan 2024
Beste Joke Meijer, Bedankt voor je bericht. Het is vervelend om te horen dat je kortingscode niet meer geldig was. De kortingscode Crazy23 was voor een korte periode geldig. We kunnen de code helaas niet opnieuw activeren. We hopen natuurlijk dat je toch met plezier je aankopen bij ons hebt kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling mokkakopjes liep prima. Mijn bestelling met ordernummer CL8163664 (#44482) (#45584) staat nog in de wacht, ik heb geen haast maar hoop wel dat het wel doorgaat
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste Grabel, Goed om te horen dat je tevreden was over je vorige bestelling van mokkakopjes! Betreft je openstaande bestelling hebben wij je zojuist geïnformeerd via de mail :) Wij wensen je veel plezier toe met de mokkakopjes en fijne feestdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik had twee thee thermoskannetjes bij hen gekocht. Helaas functioneerde er één niet goed meer na een tijdje. Er was wat verwarring, maar ik kreeg twee nieuwe! Super fijn.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
4 jun 2024
Beste Villy, Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat een van de thermoskannetjes niet meer goed functioneerde, maar fijn dat we het uiteindelijk naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Hopelijk heb je nu veel plezier van je nieuwe thermoskannetjes! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
12 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Een betere transport bedrijf te gebruiken. Omdat ze het zelf niet voor elkaar hebben moest ik het pakketje ophalen. Oh we betalen je toch om de spullen te brengen ???
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 feb 2024
Beste Richard, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je zelf je pakketje hebt moeten ophalen bij een PostNL punt. Dit is natuurlijk niet de service die we willen bieden. We werken hard om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen op tijd en zonder problemen ontvangen. We zijn blij dat je wel de bestelling in ontvangst hebt kunnen nemen en wij wensen je veel kook plezier met je nieuwe pannen & accessoires! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Goede communicatie. Alleen jammer dat een product dat (volgens de site) op voorraad zou zijn toch besteld moest worden, zodat de levering later plaatsvond.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
24 jan 2024
Beste Bart, Bedankt voor je feedback en je mooie waardering! Het spijt ons dat een van de door jou bestelde producten niet direct beschikbaar was, ondanks dat het als op voorraad stond aangegeven op onze website. Soms kan het voorkomen dat de voorraadstatus niet helemaal up-to-date is, onze excuses hiervoor. We doen ons best om dit te voorkomen en we hopen dat je ondanks de vertraging toch geniet van je aankopen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife