bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

715 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.201 beoordelingen in totaal

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

5 jul 2024
Ik heb na 3 dagen gebeld waar mn bestelling bleef, daar werd mij verteld dat de slippers op voorraad waren en dat ze betaald zojn. Vervolgens zijn ze het gaan uitzoeken waar het probleem zat, en kreeg na een half een mail dat ze er niet meer waren en dat ik mn geld terugkrijg. Een slechte zaak😔tis dat ik na 3 dagen contact heb gezocht anders had ik nu nog niks geweten waarschijnlijk. Dussss eens maar nooit meer

Beoordelingen voor bartogi.nl

3 sep 2024
Hele mooie sandalen, ik ben er heel blij mee. Na twee pogingen elders, waar ik goedkoop spul uit China kreeg van karton… Heel blij met ouderwetse kwaliteit . En snel geleverd.
26 aug 2024

Probleem super snel opgelost

Er waren ipv mijn sandaaltjes heren slippers bezorgd maat 43, na mailtje is her super snel opgelost en had ik de juiste binnen 2 dagen binnen
20 aug 2024

Prima kwaliteit

Gemakkelijk bestellen. Correcte beschrijving van de schoenen. Snelle levering. Uitstekende kwaliteit. Goede communicatie.
18 aug 2024
Snel bezorgd, soepel ruilen of retourneren, scherpe prijzen in de sale en mooie kwaliteit schoenen.
19 aug 2024
Bedankt voor je geweldige review! Klinkt alsof we op alle fronten gescoord hebben. Geniet van je nieuwe schoenen en we staan altijd voor je klaar als je ons weer nodig hebt! 👟✨
1 sep 2024
Uitstekende website, betaling verloopt correct, snelheid en track en trace goed te volgen.
2 sep 2024
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze website en service! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, dus het is geweldig om te weten dat je dat ook zo hebt ervaren. Veel plezier met je aankoop! 😊

Alles klopt!!!

Keurig netjes op tijd geleverd, goed verpakt en voldoet aan verwachting.
23 aug 2024
Goede service. Voor de 2e keer in volle tevredenheid besteld.
RR
Rachelle R.
Rotterdam
17 aug 2024
Zeer snelle levering! Fijne ervaring met Bartogi.
de snelle levering en het kwaliteit product
22 aug 2024
Snelle levering en mooie schoenen
Duidelijk & snel geleverd. Prima
Prima en conform verwachtingen
Antwoord van bartogi.nl
Top! Fijn dat alles helemaal volgens verwachting is. Veel plezier met je aankoop! 😊👟
25 aug 2024

Prima

Goed verpakt. Snel verzonden.
25 aug 2024
faire prijs perfect afgeleverd
27 aug 2024
Goede prijs en snel geleverd
29 aug 2024
Super snel geleverd, top!!
24 aug 2024
Snelle en nette levering.
26 aug 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat de levering snel en netjes was. Veel plezier met je aankoop!
30 aug 2024
Goede klantenservive
2 sep 2024
Hartelijk dank voor uw compliment! Bij Bartogi zetten we ons altijd in om u de best mogelijke service te bieden. Als er iets is waarin we u verder kunnen helpen, laat het ons gerust weten! We staan voor u klaar.
20 aug 2024
Keurige verzending