bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.203 beoordelingen in totaal

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

5 jul 2024
Ik heb na 3 dagen gebeld waar mn bestelling bleef, daar werd mij verteld dat de slippers op voorraad waren en dat ze betaald zojn. Vervolgens zijn ze het gaan uitzoeken waar het probleem zat, en kreeg na een half een mail dat ze er niet meer waren en dat ik mn geld terugkrijg. Een slechte zaak😔tis dat ik na 3 dagen contact heb gezocht anders had ik nu nog niks geweten waarschijnlijk. Dussss eens maar nooit meer

Beoordelingen voor bartogi.nl

8 mei 2024

Fijn snelle afwikkeling, maar....!!!

Fijn snelle afwikkeling. Alleen ik kon alleen ruilen in andere maat en mijn maat was daarvan niet voorradig, niet in ander model of kleur bv. Trouwens andere kleuren van zelfde model waren aanzienlijk duurder. Dat vond ik vreemd.
10 mei 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je maat niet beschikbaar was. Het prijsverschil in kleuren komt soms voor bij deze schoenen. Dat kan met het materiaal te maken hebben. Voor een toekomstige situatie, aarzel niet om direct contact met ons op te nemen. We zoeken graag samen naar een passende oplossing. Groetjes, het Bartogi Team!
Als ik iets bestel online en mijn maat is er nog dan verwacht ik ok dat het geleverd kan worden. Dat was niet het geval. Vandaar mijn twee sterren.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen! We waarderen je feedback en het spijt ons dat de maat die je bestelde niet beschikbaar was. Helaas wegens de enorme drukte kan het wel eens zijn dat bestellingen elkaar kruisen en dat dan net uw maat weg is. We vinden dit uiteraard heel vervelend. Maar zodra we dit wisten hebben we u op de hoogte gesteld en het aankoop bedrag teruggestort.
Helaas na enkele dgn ervaring zijn ze net iets te klein en vind de binnendoor te hard. Omdat ik ze al in gebruik heb genomen, kon ik ze niet ruilen
Antwoord van bartogi.nl
Wat jammer dat de pantoffels niet helemaal naar wens zijn! Hopelijk loop je ze na verloop van tijd nog een beetje uit.
2 okt 2023
Heb nog geen bericht over retourzending en uitbetaling op bank
2 okt 2023
Dank voor je recensie. Momenteel is het bij ons erg druk. Het kan daarom iets langer duren voordat uw retour wordt verwerkt. Dit kan tot maximaal 14 dagen duren, dit geldt vanaf de dag van aankomst retourpakket. (zie onze website)
2 okt 2023
te laat versturen - wel een reactie en oplossing hopelijk...
2 okt 2023
Dank voor je review. Door een technisch probleem is je order niet verstuurd. We hebben inmiddels mail contact gehad met je en hopen dat je de bestelling zo snel mogelijk ontvangt.
Ik heb iets besteld en betaald maar heb nig niets binnen
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor je review. Je bestelling is op 9 december bezorgd aan de Leutherweg 114. Mocht je het niet hebben ontvangen dan vragen we je om in contact te komen met onze klantenservice zodat we kunnen kijken naar een oplossing.
Ze zeiden al snel, het pakket is te breed.
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor je review, kun je ons iets meer vertellen wat er precies aan de hand is zodat we je kunnen helpen. Je mag een mail sturen naar info@bartogi.nl zodat we ervoor kunnen zorgen dat je ervaring met ons toch beter wordt.
19 apr 2024

Verzending gaat niet echt snel….

Verzending gaat niet echt snel….
19 apr 2024
Het spijt ons te horen dat je ervaring met de verzending niet aan je verwachtingen voldoet. We streven altijd naar een snelle levering en het is teleurstellend om te horen dat dit niet is gelukt. We zullen dit intern onderzoeken om onze service te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben laat het ons gerust weten.
BM
B M.
Nieuw Vennep
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor uw review. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We zien in de track and trace code dat het pakket op 29 december is bezorgd. Heeft u al bij de buren gevraagd of rond het huis gekeken ? Mocht dat niet zo zijn willen wij u vragen om weer contact met ons op te nemen. Excuses voor het ongemak.
9 mei 2024
24 apr 2024
25 apr 2024
Dank voor je review Naoual, graag komen we met je in contact om er achter te komen waarom je een 1 sterren review hebt achtergelaten.