stateofart.com- Logo - Beoordelingen

stateofart.com
Beoordelingen:

2.074 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.559 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

Meest relevante negatieve beoordeling

1 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe. Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen. Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen. Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis. We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten. Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor stateofart.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb inmiddels DHL gebeld en zij verwijzen me naar State of Art. Inmiddels 2 mails gestuurd en niemand neemt actie hierop. Dus ook geen reactie. Ik besteed aardig wat bij SoA, maar kennelijk te weinig. Ben kennelijk niet interessant genoeg
Beoordeling melden
1 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 2 artikelen besteld en 1 daarvan is geleverd,op de papieren staat dat het een deel levering betreft We zijn nu bijna een week verder en ik heb helemaal niks meer gehoord,dat vind ik erg jammer
Beoordeling melden
25 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

voorraad online niet juist

artikel online op voorraad, na bestelling en betaling niet leverbaar
Beoordeling melden
29 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden besteld en nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
31 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd is veel te lang !
Beoordeling melden
24 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

terugsturen is tot nu toe niet gelukt

Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe. Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen. Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen. Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis. We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten. Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.
Beoordeling melden
11 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maat komt niet overeen met exact hetzelfde item dat eerder gekocht is. Daarnaast 2 broeken besteld en 1 gekregen zonder een mail dat de 2e nagezonden gaat worden
Beoordeling melden
30 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen.

Ik moet de bestelling nog steeds ontvangen en de DHL site geeft aan dat het pakket nog niet bij hun is afgeleverd.
Beoordeling melden
6 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 polo’s besteld, maar eentje geleverd! Wacht al meer dan week en hoor of zie niets meer!
Beoordeling melden
4 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje niet op tijd op verkeerde adres en niet aanwezig
Beoordeling melden
28 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
15 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
13 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas week de kleur van het afgebeelde hemd enorm af van hetgeen werd toegestuurd!
Beoordeling melden
17 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nooit aangekomen wat eigenlijk de schuld van DHL is.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
17 jul 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet geleverd is. Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. contact@stateofart.com Onze collega's zullen u verder helpen.
TR
Theo R.
Kerkdriel
12 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot op heden nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
17 jul 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice: contact@stateofart.com Onze collega's kijken graag even met u mee.
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een week nog niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
3 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij zullen samen met u kijken naar een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak!
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
9 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.