Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
8 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Koop al jaren mooie herenkleding bij State of Art in Den Bosch. Prachtige, grote winkel. Veel keus en steeds prettig geholpen. Hoger prijsniveau en zeker ook een hoger kwaliteitsniveau. Had nu via de webshop een mooi overhemd in "mijn" maat gekocht. Mouwen bleken toch te lang (of de armen waren te kort). Retourneren via de post vind ik zo'n gedoe. Daarom naar de (kleinere) State of Art winkel op De Demer in Eindhoven, waar ik woon, gegaan om overhemd te ruilen en wat rond te kijken. Zeer goed geholpen! Administratieve rompslomp snel geregeld. Juiste maat was aanwezig.Daarnaast nog veel mooie overhemden, truien, jassen etc. gezien. Veel keus en alles was goed op elkaar afgestemd. De shopmanager verdient alle lof voor de manier waarop hij mij heeft geholpen. Vriendelijk, betrokken, snel in de administratieve zaken en rustig, deskundig en niet-pushend bij het adviseren. Zo kom je ze niet vaak meer tegen. Bedankt voor de leuke shopervaring! Ik loop zeker nog een keer binnen.
Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe.
Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen.
Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen.
Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis.
We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten.
Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.
Ik heb begin vorige week een bestelling gedaan, die donderdag binnen zou komen. Ik kreeg bericht dat er vertraging is. Sindsdien niets meer gehoord.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Maken bezorgingtermijn niet waar
Al 3 x gedaan en geen reactie
- zondag besteld en pas vrijdag middag bezorgd
- maar 1voucher te gebruiken per bestelling
Beoordeling melden
7 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering duurt erg lang,meer dan n week, te lang. Beloven paar dagen
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
8 okt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat vervelend om te lezen dat uw zending langer onderweg is dan dat u van ons gewend bent.
U mag een email sturen naar contact@stateofart.com zodat onze collega's van de klantenservice kunnen nakijken wat de status is van uw zending.
10 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Heb inmiddels DHL gebeld en zij verwijzen me naar State of Art. Inmiddels 2 mails gestuurd en niemand neemt actie hierop. Dus ook geen reactie.
Ik besteed aardig wat bij SoA, maar kennelijk te weinig. Ben kennelijk niet interessant genoeg
Beoordeling melden
25 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
ik kreeg bericht dat de polo waarvoor ik interesse had weer beschikbaar was.
Direct heb ik besteld en betaald.
Na 2 dagen kreeg ik het bericht dat het artikel er niet was eb dat de betaling zal worden gerestitueerd (en dat is gebeurd)
Beoordeling melden
1 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb 2 artikelen besteld en 1 daarvan is geleverd,op de papieren staat dat het een deel levering betreft
We zijn nu bijna een week verder en ik heb helemaal niks meer gehoord,dat vind ik erg jammer
Beoordeling melden
19 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Traag en geen bericht.
Op 12 september bestelling geplaatst voor aflevering in de winkel. Op 19 september nog steeds niets vernomen van levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
26 sep 2024
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat vervelend om te lezen dat de levering op zich laat wachten. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen dan mag u de collega's van onze afdeling klantenservice een email sturen. Zij zullen u verder helpen.
Onze excuses voor het ongemak!
31 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Levertijd is veel te lang !
Beoordeling melden
1 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
terugsturen is tot nu toe niet gelukt
Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe.
Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen.
Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen.
Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis.
We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten.
Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.
Beoordeling melden
11 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Maat komt niet overeen met exact hetzelfde item dat eerder gekocht is.
Daarnaast 2 broeken besteld en 1 gekregen zonder een mail dat de 2e nagezonden gaat worden
Beoordeling melden
6 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
2 polo’s besteld, maar eentje geleverd! Wacht al meer dan week en hoor of zie niets meer!
Beoordeling melden
25 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
voorraad online niet juist
artikel online op voorraad, na bestelling en betaling niet leverbaar
Beoordeling melden
4 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakketje niet op tijd op verkeerde adres en niet aanwezig
Beoordeling melden
29 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden besteld en nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
15 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
24 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen.
Ik moet de bestelling nog steeds ontvangen en de DHL site geeft aan dat het pakket nog niet bij hun is afgeleverd.
Beoordeling melden
17 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nooit aangekomen wat eigenlijk de schuld van DHL is.
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
17 jul 2024
Hartelijk dank voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet geleverd is.
Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice.
contact@stateofart.com
Onze collega's zullen u verder helpen.
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen.
Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice: contact@stateofart.com
Onze collega's kijken graag even met u mee.