wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.509 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

AK
Aafke K.
Zuidwolde
Optijd bezorgd, netjes verpakt
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
26 jun 2024
Snelle en duidelijke levering!
Wat een mooi compliment. Onze dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Wolky
18 jul 2024
Snel en product als verwacht!
22 jul 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
18 jul 2024
Nog even wennen aan dit merk.
Mooie site snelle levering
29 jun 2024
Keurig en snel afgehandeld!
1 jul 2024
Wat goed om te horen dat alles zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Goede service en kwaliteit
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
26 jun 2024
Dat ze te verstellen.zijn.
1 jul 2024
Wij hebben veel verschillende modellen die u kunt verstellen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wolky
18 jul 2024
De super snelle levering.
Snelle en nette levering
22 jul 2024
Hartelijk dank voor uw aankoop, wij zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
Ik loop er al 40 jaar op
6 jul 2024
Fijn om te lezen, heel veel loopplezier! Hartelijke groet, team Wolky
26 jun 2024

Zelfs voor de telefoon erg vriendelijk!

Zelfs voor de telefoon
1 jul 2024
Leuk om te horen. Hartelijk dank voor u 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Wolky
25 jun 2024
17 jul 2024
Lopen altijd heerlijk
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Team Wolky
3 jul 2024

Ik heb al jaren deze fijne schoenen ! En zeker nu dat ik wat moeilijke voeten heb helemaal fijn!

Ik heb al jaren wolky
6 jul 2024
Dank u wel voor uw mooie woorden! Hartelijke groet, team Wolky.
25 jun 2024
Nvt. Goede service
11 jul 2024
Alles werkt prima
12 jul 2024
Super! Hartelijke groet, team Wolky.
Snel en correct