wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.906 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.509 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

29 mei 2024
Nette en snelle levering van de comfortabelste schoenen voor mij!
31 mei 2024
Fijn dat u blij met ons bent! Heel veel plezier van uw schoenen. Vriendelijke groet, team Wolky.
11 jun 2024
Prima communicatie en bezorging en product precies als verwacht.
11 jun 2024
Wat fijn dat u zo tevreden bent, hier worden wij ook blij van. Team Wolky
6 jun 2024
Goede hulp en informatie in de winkel en zeer snelle verzending.
10 jun 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en danken u voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
TE
Trees E.
Holtum
21 jun 2024

Supersnelle levering

Zoals vanouds de supersnelle levering van mijn nieuwe Wolky's
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop en wij hopen u weer te zien in onze webwinkel. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
17 jun 2024
Fijne en soepele levering. Helaas waren de schoenen te klein.
18 jun 2024
Wij zien u voor een volgende aankoop graag weer terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
4 jun 2024
Goede service en ze zitten weer als gegoten. Superblij mee.
4 jun 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
3 jun 2024
Deze schoenen zijn perfect voor mijn voeten ,hallux rigidus.
31 mei 2024

Geweldige schoenen!

Prima website, super fijne en mooie schoenen! Goede pasvorm!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky

Perfecte pasvorm

Snelle levering en het belangrijkste: een perfecte pasvorm.
21 jun 2024
vlug verzonden, duurzame verpakking, goed advies gekregen
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
15 jun 2024
De pasvorm is voor mij perfect, ik ben al jaren Wolky fan
17 jun 2024
4 jun 2024
Snelle levering. Hele goede communicatie als er iets is.
6 jun 2024
Snel geleverd, mooie schoenen en een duidelijke website.
28 mei 2024
Goede pasvorm en prima qualiteit wel een pittige prijs
29 mei 2024
Dank u wel voor uw 4 strren. Wij leveren graag goede kwaliteit schoenen en willen hier niet op inleveren. Wij hebben regelmatig leuke aanbiedingen. U kunt onze nieuwsbrief in de gaten houden. :-) Met vriendelijke groet, team Wolky
RV
Rianne v.
Milheeze
3 jun 2024
Snelle bezorging! Duidelijke afhandeling bij retour.
4 jun 2024
Wat fijn dat het allemaal zo vlotjes is verlopen, daar streven wij bij Wolky elke dag naar. Groetjes Team Wolky
24 jun 2024
Het zijn prima schoenen, met een goed voetensteun.
25 jun 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
6 jun 2024
Vriendelijke mevrouw aan de lijn en goed uitgelegd
24 jun 2024
Prettige en correcte manier van omgaan met klant
25 jun 2024
Bedankt voor uw mooie woorden en de 5 sterren. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
10 jun 2024
Het retour sturen, super eenvoudig en duidelijk.
Dank voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
3 jun 2024
Snelle levering, prachtige kleur hemels blauw.