Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.556 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.461 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Snel geleverd en ook voordeliger! Hier zijn de producten meestal aan lagere prijzen dan bij andere webwinkels! Soms zelfs tot 2€ goedkoper bij bepaalde producten! Altijd leuk om hier te shoppen!
29 aug 2024
Snelle correcte levering. Groot assortiment en beste prijs voor de tool die ik nodig had. Keurige bevestiging en alles goed en ordentelijk verpakt. Zou de volgende keer zeker weer hier bestellen!
2 sep 2024
Jammer dat mijn pakketje al eerder door andere geopend was en slordig opnieuw dicht geplakt met doorzichtige tape Verder was de bestelling geheel aanwezig Bedankt voor jullie goede service
Altijd heel tevreden over de producten en de service alleen de laatste keer was het niet zo best een week geduurd voor mijn bestelling binnen was hopelijk gaat het de volgende keer beter.🙏🙏
1 sep 2024

Fijne Haarshop…

ik bestel inmiddels een paar jaar bij Haarshop naar volle tevredenheid. Goed op de hoogte gehouden van de verzending al de volgende dag de bestelling ontvangen. De artikelen altijd goed!
Bij het openen van mijn bestelling zag ik dat een flacon met pompje gelekt had. Gebeld, foto gemaild en de volgende dag had ik al een nieuwe flacon thuisbezorgd. Echt topservice!!!

Alles helemaal top!

Goede navigatie op de website veel keuze in merken en producten, mooie acties, goede prijzen met diverse betaalmogelijkheden en producten snel op de gewenste bezorgwijze in huis
30 aug 2024

geweldig

de bezorging was snel en de producten waren veilig en niet beschadigd aangekomen. De verpakking was verder goed en de betaling ging snel. Deze site is zeer betrouwbaar!
29 aug 2024
Snelle levering, breed assortiment en schappelijke prijzen voor kappersproducten. Daarnaast is de website overzichtelijk waardoor de shopervaring veel beter is!

Duidelijk en snel

Webshop is duidelijk en makkelijk in gebruik. Veelzijdigheid aan goede producten. Duidelijke product omschrijvingen. Eenvoudig om een bestelling te plaatsen
26 aug 2024
Bestellen gaat gemakkelijk en de levering is snel. De verpakking van het flesje biosilk was wat aan de grote kant maar ik ben zeer tevreden over de service.
Bij het openen van mijn pakketje zag ik dat een flacon met pompje gelekt had. Gebeld, foto gemaild en de volgende dag al een nieuwe bezorgd. Top service!
7 sep 2024

Betrouwbare webshop

Ik kon de producten die ik nodig had makkelijk vinden in de webshop. De bestelling werd keurig de volgende dag geleverd. Dus kortom, ik ben tevreden!
25 aug 2024
Al jaren klant bij Haarshop en het bevalt zeer goed. Meestal producten een werk dag later in huis en prijzen zijn heel scherp. Blijf zo doorgaan!
4 sep 2024
Al vele jaren zeer tevreden over de geleverde producten, snelle verwerking van de bestellingen, goede kwaliteit en regelmatig leuke aanboedihgen.
3 sep 2024
Super snel en correct verzonden, 1 minpuntje dat de doos zo groot was voor een paar 500ml spuitbussen….. misschien een beetje muggenzifterij….
Het bestelde product overtrof mijn verwachtingen, ik ben er dus heel blij mee. Daarnaast werd het snel bezorgd, kortom ik zal vaker bestellen.
27 aug 2024

Geweldige service

Al regelmatig bestellingen gedaan, super snelle levering.site is goed overzichtelijk.met account alle bestellingen makkelijk terug te vinden.
6 sep 2024
Jammer dat mijn pakketje door andere geopend was en met doorzichtige tape herslotten was Verer alles goed ontvangen Bedankt hiervoor
31 aug 2024
voorraad en levering uitstekend helaas is de vervoerder ondanks € 1,00 extra voor avondlevering niet geleverd maar bij afhaalpunt gedumpt.