Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.556 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.461 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

12 okt 2023
Geen reactie op app
16 mei 2024

Snelle levering.
3 okt 2023
8 nov 2023
8 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
18 mei 2024
14 mei 2024
26 apr 2024
26 apr 2024
6 mei 2024
Beste Fenna, Bedankt voor jouw review. Het is ons niet duidelijk waarom je een waardering van 1 ster hebt gegeven. Wij willen jouw ervaring graag met jou bespreken. Zou je zo vriendelijk willen zijn om hierover contact te leggen met onze klantenservice? Met vriendelijke groet, Charlene Oberholz
13 apr 2024
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Elly, Wij komen graag met jou in contact om de reden van jouw 2-sterren beoordeling te bespreken. Ik zie dat er nog geen conversatie heeft plaatsgevonden met onze klantenservice met betrekking tot jouw meest recente bestelling. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via info@haarshop.nl of 026-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Shairon, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Omdat je verder geen informatie hebt toegevoegd met betrekking tot de reden van jouw 1-ster review heb ik de conversatie tussen jou en onze klantenservice geraadpleegd. Ik heb hieruit begrepen dat je een Wahl Super Close scheerapparaat hebt geretourneerd welke niet door ons retour is geaccepteerd. Wij hopen dat je begrijpt dat wij een gebruikte tool in verband met hygiëne niet retour kunnen accepteren, dit vermelden wij ook in onze voorwaarden op onze website én op ons retourformulier. Groet, Charlene van Haarshop.nl
13 jan 2024
EM