goedkope-dakpannen.nl- Logo - Beoordelingen

goedkope-dakpannen.nl

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden324 beoordelingen in totaal

20 mrt 2024
Op de website gekeken voor het aanbod, belletje gedaan of alles op voorraad was, bestelling gedaan en de week erop al geleverd ondanks dat elders maanden aan levertijd op de dakpannen zitten. Als ze er überhaupt al aan kunnen komen. Zelfs de chapperonpannen konden ze meeleveren ondanks dat deze niet op de website vermeld stonden. Top service en goede bereikbaarheid, dus 5 sterren!!!

3 aug 2024
Vlotte bestelling en levering maar let op je moet binnen de 48 uur zien of er wat ontbreekt aan je bestelling. Ik had dakpannen bestelt en ze hadden maar 32 ipv 36 nokpannen geleverd. Ik merkte het pas op toen we de pallet openden bij het leggen van het dak en dat was niet binnen de 48 uur dus ik kon fluiten naar mijn dakpannen. Dat vind ik echt onredelijk, zeker met dat het niet duidelijk vermeld wordt. Je kan het ergens in de garantie terugvinden. Ze zouden zoiets uitdrukkelijk in het mailverkeer moeten zetten.

Beoordelingen voor goedkope-dakpannen.nl

17 mei 2024
1 mei 2024
10 mrt 2024
Dakpannen werden beschadigd geleverd. Duidelijke transportschade. Contact opgenomen en foto’s gestuurd. Goedkope dakpannen geeft niet thuis. Zegt dat het binnen het percentage breukschade valt. Volgende bestelling maar ergens anders plaatsen waar ze wel service leveren. Edit: heb alleen nokvorsten (€14,50 per stuk) besteld. Na inspectie blijken er uiteindelijk vier schade te hebben.
30 mei 2024