Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

10.757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.459 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

20 aug 2024
Over het algemeen ben ik tevreden over mijn bestellingen, maar bij de laatste bestelling was ik zeer ontgoocheld. Ik zag op een morgen twee gelijke witte zakjes in de voortuin liggen, maar aangezien de hovenier juist die dag aan het werk was dacht ik dat deze zakjes van hem waren. Na zijn vertrek lagen die er tot mijn verontwaardiging nog en bleken het 2 identieke zakjes van Atlas Foren Men te zijn. Het watren 2 dezelfde pakjes met dezelfde inhoud terwijl ik slechts 1 paar herensloefen en 1oud roze damesvestje besteld had. Dit heeft me € 9,50 gekost voor deze ongevraagde bestelling terug te zenden. Ik zal in de toekomst twee keer nadenken vooraleer ik nog een bestelling doe. Ongevraagde terugzendingskosten vind ik eerlijk gezegd geld verspilling. Sorry, maar dit is mijn bevinding. Ik kreeg ook geen bevestiging van mijn bestelling.
21 aug 2024
Beste mevrouw Roosendans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We betreuren het dat u teleurgesteld was bij uw laatste bestelling en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Het lijkt erop dat er per ongeluk twee bestellingen zijn geplaatst, wat de dubbele levering verklaart. De bevestiging van uw bestelling kan mogelijk in uw spamfolder terecht zijn gekomen. We raden u aan om in te loggen op uw account, waar u al uw bestellingen online kunt terugzien. We begrijpen uw frustratie over de retourkosten en zullen uw feedback gebruiken om onze processen te verbeteren. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
20 aug 2024
Mijn pakket was zoekgeraakt en ik moest nog een week wachten voor ze overgaan in actie. Waarom niet gelijk contact opnemen met DHL om te vragen waar mn pakket is gebleven? En het cadeau was niet toegevoegd bij de bestelling en word nu nagestuurd. Ik heb wel de code gebruikt bij de bestelling, jammer dat ik daar dan ook weer om moet vragen. Gelukkig is alles wel netjes afgehandeld
21 aug 2024
Beste mevrouw Doomen, Bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We betreuren het dat uw pakket zoekraakte en dat u langer heeft moeten wachten op actie. Dit is zeker niet de service die wij willen bieden. We begrijpen dat dit frustrerend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We zullen uw feedback gebruiken om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Fijn om te horen dat alles uiteindelijk netjes is afgehandeld. Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
NV
niels v.
haaren
20 aug 2024
Omdat ik persoonlijk de kleding fijn vind zitten, en ook doorgaans altijd goed past. Een ook leuk vind. Maar ik koop altijd de afgeprijsde artikelen vanwege de prijs. T-shirts zijn vaak niet van goed kwaliteit verslijten erg vlug. Verder dik tevreden met Atlas voor men, ook afhandelen van problemen erg goed verzorgd, zo ook de verzending, en hoe het verpakt is.
20 aug 2024
Beste meneer van Erp, Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met het passen en de uitstraling van onze kleding, en dat u ons waardeert voor de afhandeling van problemen en de verzending. We zijn echter teleurgesteld te horen dat de kwaliteit van de T-shirts niet naar wens is. Uw opmerkingen hierover nemen wij serieus en zullen wij doorgeven aan ons productieteam voor verdere evaluatie. We waarderen uw loyaliteit en danken u voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als wij iets voor u kunnen doen, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Ruime keus, mooie prijs. Verbeterpunten: - Maten zijn niet altijd hetzelfde - Graag-ook korte maten voor broeken, shirts en truien - We krijgen nooit een ontvangstbevestiging van retouren en betalingen dat is erg lastig - Ik krijg regelmatig na een week al een betalingsherinnering terwijl ik artikelen retour heb gestuurd die nog niet binnen zijn bij u
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Veen, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden, ik stuur uw bericht meteen door aan onze kwaliteitsafdeling. Tevens staat onze klantenservice voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
FK
Frank K.
Amstelveen
27 aug 2024
Prijs kwaliteit verhouding is heel fijn. Alleen heb ik soms moeite met de juiste keuze uit de maattabel. Vwb pantalons heb ik normaliter maat 52. Maar bij Atlasformen zit maat 50 vaak beter. Dat wisselt van model tot model terwijl mijn gewicht stabiel is. Maar gezien het prettige retour/ruil protocol is dat alleen vertragend voor de definitieve aankoop.
28 aug 2024
Beste meneer Kuyper, Het spijt me te horen dat de maat niet aan uw verwachtingen voldeed. Ik wil graag mijn uiterste best doen om u verder te helpen. Wij streven ernaar om al onze klanten kwaliteitsproducten aan te bieden tegen de scherpste prijzen. Ik zal uw feedback dan ook doorgeven aan onze kwaliteitsafdeling. Als u bij een volgende bestelling twijfelt over de maat, staat onze klantenservice graag voor u klaar om u te adviseren. Daarnaast willen wij u erop wijzen dat u binnen 60 dagen artikelen kunt ruilen of retourneren. Op onze website vindt u alle informatie over de beschikbare opties en onze retourservice: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
2 sep 2024
Het is mooi en niet te duur en wordt in een redelijke tijd geleverd. Wat beter kan: ik maak wel eens een foutje bij de bestelling. Dan is er 1 artikel in een andere maat dan de rest. Daar mogen jullie best een waarschuwing voor geven. Nu moet ik die ene weer terugsturen en een nieuwe bestellen.
2 sep 2024
Beste meneer De Wilde, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze diensten en geven uw suggestie door aan de desbetreffende afdeling. Mocht u nog vragen hebben dan staat onze afdeling klanten service voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
25 aug 2024
wij wijn heel blij met atlasformen omdat de service en vooral de bestelling door de hulp van uw personeel uitstekend is, evenals de vriendelijke hulp en het geduld waarmee we per telefoon geholpen worden, alsook de afwerking van de bestelling, met vriendelijke groeten Fam Vermeulen
Ik heb tweemaal en bestelling bij u gedaan en ik ben zeer tevreden over de artikelen en de verzending daarvan.Ik ben op hoge leeftijd en ik heb geen internet bankieren.Het is fijn ,dat ik per overschrijvingsformulier kan betalen.Met vriendelijke groet,H.Tomeff, te Westerbork(Ned.)
24 aug 2024

Zeer tevreden over het aanbod van kleding,enz van AtlasforMen.

Al veel gekocht bij atlas . Jassen voor winter en zomer, petten,overhemden en vesten. en dit altijd naar tevredenheid. kwaliteit/prijs is ook goed. Broeken vind ik wat lastig omdat ik de maten verwarrend vind. Als Atlas Nederland ook nog eens Nederlandse maten zou kunnen bedenken.
25 aug 2024
PRIMA PROCUCTEN EN PRIJZEN. WAARDELOZE BEZORGER , LOOPT NL. GEEN TRAPPEN. PAKKET WORDT GEWOON HALF IN DE BUS GEZET EN HET DEEL WAAR HET OM GAAT AAN DE BUITEN KANT. MEERDERE MALEN ERVAREN DAARNAAST MOEITE MET DE JUISTE MAATVOERING BIJ HET VERSTUREN VAN EEN LEREN RIEM.
26 aug 2024
Beste meneer Petersen, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het spijt me om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen onmiddelijk het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Mocht u ons weer nodig hebben dan staat onze afdeling klanten service voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
2 sep 2024
Wat wil je nog beter doen, met een score van uitstekend . Misschien nog een ster plaatsen voor uitmuntend. maar alle gekheid op een stokje , het product is goed ,het word goed en snel bezorgd,dus wat wil je nog meer. groetjes Nico Veenstra.
2 sep 2024
De maten voor de kleding van mijn man waren niet goed omdat inde folder geen maattabel was opgenomen en ik moest gokken welke maat hij zou hebben. Na telefonisch overleg met een medewerker is alles toch goed gekomen. Wij zijn tevreden!!!!!!
24 aug 2024
de leveringen beantwoorden aan de verwachting. De prijzen zijn zeer acceptabel. Vervelend is alleen het veel te grote aantal mail-aanbiedingen. Een vermindering met 80% zou veel meer attentie voor de overgebleven aanbiedingen veroorzaken.
20 aug 2024

Atlas for men Pedometer fuctioneert niet…

Als trouwe klant ben ik ten zeerste tevreden over de prijs en de kwaliteit van de toegestuurde producten. Evenwel moest ik vaststellen dat de mij toegestuurde cadeau (pedometer) niet functioneert. en dit na meerdere pogingen !
20 aug 2024
Beste meneer Cobbaert, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de prijs en kwaliteit van onze producten. We vinden het jammer te horen dat de pedometer niet functioneerde. We hebben een nieuwe pedometer voor u verstuurd en hopen dat deze naar wens zal zijn. Als u verdere vragen heeft of als er iets anders is waarmee wij u kunnen helpen, laat het ons gerust weten. We waarderen uw loyaliteit en streven er altijd naar om uw tevredenheid te waarborgen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
1 sep 2024
Meestal adequate levering en correcte uitvoering van de bestelling vooral als het meerdere items bevat. Soms duurt het langer als één week voordat het pakket wordt bezorgd. Vooral als het slechts om 1 besteld item gaat.
kwaliteit is enorm . En natuurlijk de prijs. Het komt allemaal wellicht niet uit Europa, maar dan hebben die mensen in Asia ook n boterham. Ik moet wel wennen aan de levertijd,. maar oké. vrgr Bert
DT
Dick Tiele T.
Beerzerveld
3 sep 2024
De maten zijn ruim volgende keer gewoon een maat minder bestellen en wat ook goed is als er niet iets is gewoon je geld terug ze hebben dat goed voor elkaar geen gezeur over terug betalen netjes
2 sep 2024
Een prima bedrijf. En een prima klanten service. Er miste een item van mijn bestelling, één mailtje en het was opgelost. Een week later was het nagestuurd. U kunt hier veilig bestellen.
JV
Jan v.
Nissewaard
27 aug 2024

Goed en voordelig...en prima service.

Goed en voordelig...en prima service. Bij de laatste bestelling 'vergeten' het gratis product aan te vinken. Gelijk even gebeld, werd alsnog (als aparte bestelling) toegevoegd, klasse.
31 aug 2024
Geleverde kleding was helemaal in overeenstemming met de afbeeldingen alleen had ik de maat verkeerd ingeschat. Ruilen was geen enkel probleem en werd kosteloos en snel uitgevoerd.