Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.301 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.152 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

11 feb 2024

Pakket flink ingedeukt

Hey pakket was flink in elkaar gedeukt en de doos Lego dus ook. Ik hoop dat de Lego erin niet is beschadigd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. Het spijt me te horen dat je pakket flink beschadigd was bij aankomst en dat de doos van de LEGO ook beschadigd was. Wil je de Klantenservice laten weten of de LEGO zelf beschadigd is? Als dat het geval is, zullen zij ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Verpakking van de lego was zwaar beschadigd, kijkt alsof het in het water gelegen heeft voor het ingepakt is
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Goede website maar vind het jammer dat ik maar de helft van mijn volledig betaalde bestelling heb ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
11 jun 2024
Mijn bestelling kwam zeer slecht verpakt/beschadigd aan. Klantenservice wilde €0.30 vergoeding geven.....
14 jun 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wat jammer dat de bestelling niet in goede staat is aangekomen. Het bedrag staat mogelijk in verhouding met de waarde van jouw aankoop.
13 jan 2024

Verpakking

3 artikelen besteld, waarvan een ieder geen verpakking had of verpakking zo beschadigd was. Te schandalig!
SC
Salima C.
Spijkenisse
Helaas niet geschikt om als cadeautje te geven en ze worden heel snel vies. Betere kwaliteit verkopen aub
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.
Het zou fijn zijn als ik een beetje op de hoogte wordt gehouden over me pakketje wacht nu al een week
18 jan 2024
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Je wordt alleen geinformeerd wanneer er een wijziging is in de status . Zolang je niets verneemd is de status ongewijzigd.
24 dec 2023
Aanbieding van puzzel; betaald; niet leverbaar! Pluspunt was dat het geld wel snel werd teruggestort
Antwoord van Intertoys.nl
Het product is nog steeds niet geleverd en er wordt geen informatie gegeven waar dit proces stagneert
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. Het pakket is inmiddels bezorgd!
23 nov 2023
Bestelling van €300 beschadigd ontvangen en na 3mails en telefonisch contact nog steeds niet opgelost
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer dat je het in deze staat hebt ontvangen. De Klantensesrvice heeft doorgegeven tijdens het contact opties te hebben doorgegeven en geen reactie meer te hebben ontvangen. Indien zij nog wat voor jou kunnen betekeken, horen zij dit graag.
Wat sneller een klacht afhandelen. Pakketje niiet aangekomen en al 15 dagen bezig om dit op te lossen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. Excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ondervonden bij het afhandelen van jouw bestelling. Vanuit de Klantenservice hebben we de conclusie getrokken dat de terugkoppeling van het afleveronderzoek op zich liet wachten en de uitkomst is van belang voor de afhandeling. Zij hebben er spoed achter laten zetten zodat zij dit deze week nog kunnen afhandelen
15 nov 2023
Zoveelste pakketje wat slecht is verpakt en helemaal ingedeukt aankomt…
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is niet de bedoeling. De Klantenservice kan je hierbij ondersteunen indien gewenst.
24 okt 2023
Slecht service verkeerde spullen geleverd stuur naar andere winkels
25 okt 2023
Wat vervelend dat dit niet goed is gegaan. Ik adviseer jou contact op te nemen met de Klantenservice zodat zij de kans kunnen benutten dit voor jou op lossen.
Super slechte levering. Doos kapot, kadootje weg en kadootje stuk.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
Levering is zeer slecht, we wachten nog steeds op onze bestelling.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.Sorry dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder.

Bestelling geannuleerd

Bestelling zonder enig bericht of opgave van redenen geannuleerd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw feedback. Het kan zijn dat jouw bestelling niet aan de voorwaarden voldoet. Zover wij hebben begrepen moet dit bekend zijn. De Klantenserivce kan dit (nogmaals) toelichten indien gewenst.
3 dec 2023
Slecht verpakt. Een aantal spullen zijn hierdoor beschadigd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
Slecht bezorgd services en klantenservice
Bezorging is slecht geregeld
Bestelling opsturen!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Vervelend dat de bestelling nog niet onderweg is. De Klantenservice helpt jou graag verder.