sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

sandervunderink.nl

2.212 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45.986 beoordelingen in totaal

28 jul 2024
Niet een lokaal bedrijf had een automaat 20 amper in voorraad, misschien wel de gespecialiseerde groothandel. Dus zoeken op internet. Er waren er maar een paar die het in voorraad hadden. Eerst 2 andere geprobeerd bij de een kwam er € 110 en de ander €118 boven op de prijs. Totaal geen specificatie waar het voor was. Tot ik bij Sander Vunderink kwam. Ik was niet alleen voordeliger uit , maar er werden ook normale verzendkosten gerekend. En inderdaad ik kreeg een berichtje dat het de andere dag geleverd werd. Ik weet ook wel dat het e.e.a. van PostNL afhangt. Maar wat wel prettig was dat ik de mededeling kreeg, dat ik er niet voor thuis hoeft te blijven het past door de brievenbus. De dag daarna moest ik bij de bouwmarkt zijn. Ik moest toch stiekem kijken wat ik daar kwijt zou zijn. Ik liet het aan mijn dochter zien, en een man vroeg mij waar ik was geweest. Even op de telefoon opgezocht en laten zien. Ik zag zijn ogen groter worden en bedankte mij voor de tip. Ik zal ook bij deze jullie van harte aanbevelen bij vrienden en kennissen, jullie zij zeker de moeite waard.

PostNL zou de bestelling bezorgen. Bezorger kwam niet. Later kreeg ik een e-mail dat de bestelling bij een ophaalpunt was achtergelaten terwijl de afspraak was dat het bij mij thuis zou worden bezorgd. En ik daarvoor de hele middag thuis heb gezeten om de bezorging te ontvangen! Héél erg slechte service dus! Verbeterpunt: spijkerharde afspraken maken met PostNL, of een andere bezorger contracteren.

Beoordelingen voor sandervunderink.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters