Didi.nl- Logo - Beoordelingen

Didi.nl

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden234 beoordelingen in totaal

Boven een bepaald aankoop bedrag, bijvoorbeeld €75, de verzendkosten gratis maken. Tevens een omruil-systeem hanteren waarbij je bij omruilen (qua maat) geen verzendkosten hoeft te betalen. Dit omdat jullie geen fysieke winkels hebben zodat je t kan passen. (Hoewel ik nu zie dat jullie enkele winkels hebben echter niet bij mij in de buurt). Verder ben ik zeker tevreden.

Mijn ervaring. 1. Eerste incident:Mijn retourpakket is niet te vinden en ik moet veel te lang wachten op mijn geld. 2. Tweede incident: geen retourlabel en geen retourformulier. Ik heb meermaals gemaild zonder resultaat. Toen gebeld en dat verliep beter. Maar alleen niet alle formulieren gekregen. Vervolgens krijg ik een mail waarin de documenten moeten zitten, maar helaas geen bijlages. Enz. Enz. Retourneren valt vies tegen.

Beoordelingen voor Didi.nl

Antwoord van Didi.nl
Dank je wel Hariette. Ik zal jouw feedback doorspelen aan de juiste mensen binnen DIDI.
Ik ben blij met online doorstart van DIDI, maar vind de variatie en kwaliteit van een aantal producten echt veel minder dan ten tijde van de fysieke winkels. Daardoor maak schaf ik enkel nog de bewezen goede stukken aan en winkel ik nu meer bij andere zaken.
Bedankt Margien :-)

Afrekenen

Vind het jammer dat vooraf afgerekend moet worden. Is wel eens lastig als je niet je maat weet en alles weer terug moet. Verder al jaren tevreden klant mooie kwaliteits mode
11 okt 2024
Mooie kleding. Ik ben liefhebber van laagjes in de zelfde kleuren. Het zal mooi zijn als jullie dat op jullie site ook adviseren in vorm van afbeeldingen.
Antwoord van Didi.nl
Dank je wel Fatiha. Ik zal je feedback doorgeven.
11 okt 2024
Minpuntje: vanuit België zijn de retourkosten voor eigen rekening! Dit houdt me inmiddels toch wel tegen om regelmatig aankopen te doen 😢
11 okt 2024
Beste Karin, wij weten dat dit een drempel vormt voor sommige zuidelijke buren. Maar weet dat wij druk bezig zijn om ook voor België de retouren gratis te krijgen. Blijf ons volgen voor de laatste updates. En bedankt voor je feedback.
11 okt 2024
De stoffen zijn bijzonder goed. Veel dezelfde modellen van verschillende stoffen. Is prima. De prijs ligt wel aan de hoge kant.
Dank je wel Jeanne! :-)
11 okt 2024
de travel kleding is superfijn. Maten vallen soms heel anders( zelfde model, andere kleur zelfde maat is ineens groter!)
Antwoord van Didi.nl
Dank je wel Bernadette. Ik zal jouw opmerking meteen doorzetten naar onze designafdeling. Dank hiervoor!
11 okt 2024
Didi was en is een bijzondere winkel, waar je bijzondere kleding kunt kopen, die langs goed blijft.
Antwoord van Didi.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling Saskia.
Mooie prints, meestal goede kwaliteit, grotere maten, goed met elkaar te combineren, kleurig.
Antwoord van Didi.nl
Dank je wel Anita, ik zal dit doorgeven aan onze design team!

Kwaliteit in kleding en service

Snel geleverd en retouren snel terugbetaald. Mooie stoffen! Wel aan de prijs maar echt mooi.
Bedankt Monique! :-)
Eigen Didiwinkels zodat we van dat onhandige heen en weerstanden af zijn
Antwoord van Didi.nl
Ga ik zeker doorgeven Bonnie!
11 okt 2024
goede kwaliteit kleding, al zijn de prijzen soms aan de hoge kant.....
Dank je wel Yvonne!
Fijne kleding,goede maat en prima bezorging! Wel wat duur.....
Dank je wel Marjolijn!
Perfecte levering. Heel snel. Maat wat moeilijker te schatten
Antwoord van Didi.nl
Dank je wel Katja :-). Ik zal jouw waardevolle opmerking hier intern doorspelen naar ons design team!
12 okt 2024

gratis levering

er zou gratis levering moeten zijn vanaf een bepaald bedrag
Antwoord van Didi.nl
Bedankt voor je feedback Nicole. Ik ga dit meteen doorgeven aan de juiste afdeling!
11 okt 2024
Kwaliteit is prima, mooi dessin. Prijzen kunnen lager.
Dank je wel Irma. :-)
11 okt 2024
mooie kleding, goede kwaliteit, maar wel prijzig
Dank je wel :-)
CS
11 okt 2024
Mooie kwaliteit. Snelle bezorging.
Bedankt Caroline!
11 okt 2024
Leuke kleding en snelle levering.
Dank je wel Cynthia! :-)
11 okt 2024
Mooie kleding en goede kwaliteit
11 okt 2024
Bedankt voor het compliment en deze positieve waardering Corry!