Megaspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Megaspullen.nl

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Megaspullen.nl

Supersnelle levering van apple carplayer. Helaas ontbrak er een kabeltje, maar dat werd direct opgelost. Kabeltje werd opgestuurd en was de volgende dag al binnen. Goeie service en een prachtige en gebruiksvriendelijke apple carplayer voor in de auto!
JD
Jannie D.
Heukelum
13 aug 2024
Bij Megaspullen helpen ze je heel snel en naar tevredenheid. Echt fijn!
20 aug 2024

5 sterren

Snel verstuurd en een heel goede prijs!
Snelle levering en goede prijs.
21 aug 2024
29 jul 2024
Levering snel ontvangen. Nog niet geïnstalleerd kwaliteit kan ik nog niet beoordelen.
22 jul 2024
Zeer snelle levering uiterst tevreden.
28 jul 2024
Prima service
5 aug 2024
30 jul 2024
11 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levertijden en bestelling was wat ik er van verwachte.Webwinkel aanbevolen.
10 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Wel 5 dagen wachten, maar prijs kwaliteit is prima!!
3 jun 2024
3 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik wil graag melden dat ik uiterst tevreden ben over de uitstekende service van Megaspullen.nl. Vooral de voortreffelijke hulp van Jody bij de aanschaf van de Wallbox Autolader - 3 fase 11KW lader was zeer waardevol.Jody heeft me echt buitengewoon goed geholpen met al mijn vragen. Daarnaast was ik aangenaam verrast door de spontane actie van deze leverancier, die mij de APP versie van de lader heeft geleverd wat dus duurder was dan wat ik had besteld.Omdat de versie die ik had besteld pas over een maand leverbaar zou zijn. Dit gebaar was echt grandioos, zonder dat ik erom had gevraagd. Wat een topservice!Het product werd overigens keurig op tijd binnen een dag geleverd, en alles was goed te volgen met DHL. Ik ben erg blij met Megaspullen.nl en kijk alvast uit naar andere aankopen. Ik wens deze leverancier veel succes. Maar als je zo goed bent, is succes bijna gegarandeerd!
Geïmporteerde beoordeling
Een Besen autolader 1 fase, 16A, 3,7KWbesteld op woensdag, even via telefoon gevraagd of deze op voorraad was. Op zaterdag geleverd (men had aangegeven dat het een dag langer kon duren. Om illegaal laden te voorkomen wilde ik eigenlijk een RFID. Bij aankomst was dit een 3 fase, 16a 11KW lader. Als leek totaal verrast. En via de chat even gevraagd of ik een verkeerde had. Bleek ik zelf de omschrijving niet goed gelezen te hebben, Was 1, 3,7KW of 3 fase 11KW. Kreeg via de chat al heel snel een duidelijke uitleg hierover. Over het apparaat zelf kan ik weinig zeggen. Moet hem nog installeren en de auto (een PHEV, max.laadvermogen 3,7KW) moet nog komen.
Geïmporteerde beoordeling
Lader bij megaspullen gekocht en geplaatst. Deze was stuk de app was niet te gebruiken. Dit probleem hebben ze zeer snel opgelost. Monteur heeft apparatuur gewisseld en weer aangesloten. Ze reageerde ook heel snel op mijn mail dat er iets mis was. En hebben daarna meteen de oplossing aangeboden. Mijn complimenten.
28 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede uitleg bij aankoop en medewerker denk met je mee met de vele verschillenlaadstation en hun service voorwaarden Tevens was deze Besen 3fase met 6 m kabel zeer goed geprijst.Vandaag aangesloten en met boekje in engels was het goed te volgen Tot nu toe zeer tevreden
Geïmporteerde beoordeling
Mooie prijs voor de Besen 2.0 wallbox, uitstekend produkt.Bestelling namiddag 17.00 supersnel 09.30 volgende ochtend met DHL in huis.Grote klasse!
26 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eerlijk bedrijf had ook eerst zo mijn bedenking ( prijs te mooi om waar te zijn ) Maar alles is netjes geleverd met goede uitleg gewoon bestellen