insilk.nl- Logo - Beoordelingen

insilk.nl

20 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.485 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor insilk.nl

Geïmporteerde beoordeling

Gebruik het al jaren vertrouwd adres

Super
20 mrt 2024

Prima

Zeer snelle levering, top

Top
Geïmporteerde beoordeling

Bij iedere aankoop daalt de kwaliteit van het artikel ( kussensloops)

Dit is mijn derde aankoop van de zijden kussenslopen. Doch tot lijn spijt daalt de kwaliteit van het artikel. Vooral de afwerking en de stevigheid aan de naden heeft de eerste aankoop nooit meer geëvenaard.
Antwoord van insilk.nl
29 aug 2024
Beste Frank - bedankt voor je review! Spijtig te horen dat je de kwaliteit vindt dalen. We hebben dit uitgezocht; in 2018 heeft u dezelfde kussenslopen van ons ontvangen, de kwaliteit zou precies hetzelfde moeten zijn (van dezelfde fabriek, we monitoren de kwaliteit bij iedere productie ronde). Zou het mogelijk kunnen zijn dat uw maat kussen veranderd is ? U bestelde de kleinste maat slopen, als u in de afgelopen 5 jaar een groter kussen heeft gekocht, hebben de (te) kleine kussenslopen teveel spanning te verduren, dat zou een oorzaak kunnen zijn. Een fijne dag - team inSilk
Geïmporteerde beoordeling

Prachtig shirt maar enkele haaltjes

Gevoeluig materiaal waar enkele haaltjes zichtbaar zijnJammer. Verder wel prachtigGoede pasvorm.Had wel graag gezien dat de borst omvang vermeld was ipv de breedte. Had dan mogelijk een m besteld ipv dd l

Onbekend

Ik kan geen ervaring delen, omdat ik het betreffende artikel niet ontvangen heb, ondanks de mail van postnl dat het bezorgd zou zijn.
Geïmporteerde beoordeling

Voldoet niet helemaal aan verwachtingen

Iets te aanspannend voor mij ondanks juiste maat en lengte. Kruipt wat omhoog. Heb het liever loshangend.
Geïmporteerde beoordeling
Niet zo soepel, en kruipt tussen de billen.