Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.051 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Werkt binnen een week al merkbaar.

Snelle en discrete bezorging. Stevige verpakking. De uitleg erbij is te summier. En dat is echt een minpunt. Bij intimate rose op internet vond ik de juiste handleiding. De kegel gewichten hebben binnen een week al verbetering gebracht. Wel opletten dat je geen andere spiergroepen aanspant. Het gaat echt om de bekkenbodem. Twee keer oefenen per dag, een keer een kwartier met staan, zitten, lopen tot het met dat gewicht zonder moeite een dag of twee goed gaat. Dan door naar het volgende gewicht, een stapje verder in kleurdiepte. Een keer per dag liggend, knieën opgetrokken, inademen door neus, op uitademing door mond aanspannen tot uiteindelijk 10 seconden. Gewone ademhaling en op de volgende ademhaling weer. Dat een keer of tien/vijftien. Dan hetzelfde op handen en knieën (onder respectievelijk schouders en heupen). Ik raad aan de staande oefening in de ochtend te doen als je fit bent. De andere kan ook in de avond op bed. Helpt tegen urine lekken en teveel plassen, maar ook tegen verzakking. Helpt om de boel weer op orde te krijgen na zwangerschap, maar ook om het sexleven te veraangenamen zowel voor jezelf als voor partner.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je uitgebreide en nuttige feedback! We zijn blij om te horen dat je al binnen een week verbetering hebt ervaren met de kegel gewichten. Jouw gedetailleerde uitleg over de oefeningen is ontzettend waardevol. Als je wilt, kun je deze review ook op onze website plaatsen, zodat andere klanten er ook baat bij kunnen hebben. We nemen je opmerking over de handleiding ter harte en zullen kijken hoe we deze kunnen verbeteren. Dank voor je aanbevelingen en we wensen je veel succes met de verdere voortgang! Vriendelijke groet, Ellen
1 sep 2024
Dubbel pret met OHNUT Sinds kort gebruik de buffer ringen heerlijke zachte ringen, doe ze om de stam van je penis en trek daarbij een beetje van je balzak er doorheen zodat hij goed onderaan zit gebruik hierbij geen glijmiddel, je kunt dan de tweede ring over de eerste doen zodat hij wat strakker zit stapel dan de volgende ring(en) er boven op door de strakke ringen kun je niet te diep penetreren maar ik krijg wel een hardere en langer een erectie zodat we er dubbel pret aan beleven. Succes De genieters,
2 sep 2024
Wat een leuke en gedetailleerde review! We zijn blij om te horen dat jullie zoveel plezier beleven aan de OHNUT ringen. Bedankt voor het delen van jullie ervaring en tips – dat zal zeker anderen helpen om er ook het maximale uit te halen. Blijf genieten! Groet, Ellen
We hadden de "LUSCH 3" eerst op een andere site besteld waardoor onze VISA kaart geblokkeerd raakte omdat de transactie dubieus was. Het was een ietsje goedkoper! We hebben dan de bestelling bij Easytoys geplaatst en alles veriep zeer "smooth" (net zoals het gezoem vd Lusch dat ook zeer smooth is) Wel even moeten googelen naar de gebruiksaanwijzing om met de smartphone te bedienen. Er zat namelijk niets bij in de verpakking.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review! Fijn dat alles soepel is verlopen bij je bestelling. Op de productpagina van onze website vind je veel informatie, waaronder een filmpje waarin wordt uitgelegd hoe je de LUSH 3 kunt gebruiken. Ook in de rubriek "Vraag en Antwoord" staat nuttige info. Uiteraard kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice voor advies, we helpen je graag verder! Vriendelijke groet, Ellen
Wat bevalt is de snelle levering en de kwaliteit. Wat minder bevalt is dat ik de 1 na laatste bestelling ik een dag voor Jan met de korte achternaam heb zitten wachten,eerst zou de levering tussen 16.00 en 19.15 uur zijn en om 19.00 kreeg ik bericht dat het tussen 20 30 en 22.30 uur werd en om 22.30 kreeg ik dan weer bericht dat het de volgende dag ging worden dus ik was niet zo blij met Post.nl.
21 aug 2024
De website is erg gemakkelijk en overzichtelijk. Ook via een telefoon (waar veel andere websites steken laten liggen) werkt deze prima deluxe. Alle producten zijn volledig beschreven en daar waar mogelijk nog voorzien van een filmpje. De kwaliteit is prima en het wordt allemaal snel geleverd in een niet herkenbare doos. Veel keuze, dus wat wil je nog meer??
22 aug 2024
Wat een heerlijke review om te lezen! :-) We zijn superblij dat je onze website als "prima deluxe" ervaart, zelfs op je telefoon! We doen ons best om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken, dus het is fijn om te horen dat dat goed uitpakt. En dat je blij bent met de uitgebreide beschrijvingen en video's, maakt ons helemaal trots! We blijven natuurlijk ons best doen om je altijd snel en discreet te blijven verrassen. Bedankt voor je lovende woorden en je vertrouwen in ons. Veel plezier met je aankopen en hopelijk tot snel! 🎉 Vriendelijke groet, Adriën
24 aug 2024
Fijne webshop met een goed aanbod en snelle levering. Vond het niet oké dat de korting die ik had op een bestelling volledig in mindering werd gebracht op de teruggave van een retourartikel, terwijl ik nog drie andere artikelen gehouden had. Naar rato is ook een optie…
26 aug 2024
Bedankt voor je positieve feedback en het delen van je ervaring! We zijn blij dat je tevreden bent met ons aanbod en de snelle levering! Wat betreft de korting, we begrijpen je punt. De reden dat de korting volledig is verrekend met het retourartikel, is omdat door de retournering het minimumbestelbedrag voor de actie niet meer werd gehaald. Hierdoor is de korting opnieuw berekend.  We waarderen je begrip hiervoor en staan altijd open voor suggesties om onze service te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Adrién
24 aug 2024

Goede prijs kwaliteit verhouding

Sinds ik met mijn nieuwe partner aan het daten ben is mijn seksleven veel leuker geworden❤️ gezien we dezelfde interesses hebben en easytoys het makkelijker maakt om deze interesses samen te ontdekken😏 Vooral de acties motiveren om toch net iets extra's te bestellen..😅
26 aug 2024
Wat een heerlijke review om te lezen! ❤️ We zijn superblij dat jullie samen zoveel plezier beleven en dat EasyToys daarbij helpt om nieuwe avonturen te ontdekken. 😏 De acties zijn inderdaad verleidelijk, en we vinden het geweldig om te horen dat ze net dat extra duwtje geven.  Veel plezier samen, en we blijven ons best doen om het nóg leuker te maken! 😉 Vriendelijke groet,  Adriën
19 aug 2024
Post-NL was mijn pakket verloren, waarna ik contact opnam met PostNL die weinig tot geen hulp boden. Hierna maar contact opgenomen met EasyToys en ondanks dat de fout hier niet lag werd er na contact tussen EasyToys en PostNL meteen een nieuwe pakket verstuurd!
22 aug 2024
Wat een avontuur met dat pakket! 😅 We vinden het jammer dat PostNL je niet meteen goed kon helpen, maar we zijn blij dat we het voor je hebben kunnen oplossen. Soms gaat er iets mis, maar we zorgen er altijd voor dat je krijgt wat je besteld hebt; zelfs als we er een speurtocht van moeten maken! 🕵️‍♂️ Bedankt voor je geduld en vertrouwen in ons. Hopelijk heb je inmiddels kunnen genieten van je bestelling! Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Adriën

Lichamelijk problemen

De problemen die ik lichamelijk ondervond door een operatie en stoma wed serieus genomen en na een gesprekje en uitleg kreeg ik de volgende dag een zeer bevredigende oplossing voorgesteld en dat voorstel geeft de oplossing. Super, jullie meedenken.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je fijne review en nog fijner om te lezen dat het voorstel heeft geholpen! We staan altijd klaar om mee te denken. Veel plezier samen toegewenst! Vriendelijke groet, Ellen
Mijn pakje was vermist, EasyToys heeft geholpen het pakje te traceren maar bleef onvindbaar, jullie hebben meteen opnieuw de bestelde artikelen opgestuurd en deze keer heb ik het pakje wel ontvangen, bedankt voor deze bijzondere goede service 👍🏼
30 aug 2024
Op de bezorging na was ik heel tevreden. Een bezorger die een pakket waar zelfs op staat alleen huisadres gewoon in de centrale hal neer gooit daar ben ik helemaal niet tevreden over maar daar kan easytoys niet veel aan doen.
2 sep 2024
Bedankt voor je positieve review over onze producten en service. We vinden het echter jammer om te horen dat het pakket in de hal is gegooid. Dat is natuurlijk niet zoals het hoort. We zullen dit zeker bespreken met de bezorgdienst. Groet, eLLEN
27 aug 2024
Snelle leveringen. Alleen de app die je moet downloaden om speeltje moet bedienen staat nergens.....wel beschreven, maar nergens te vinden. Zo via de chat gedaan en dus weer plus punt en gelijk de link door gestuurd gekregen

Kwaliteit - uitgestelde levering

Kwaliteit, aanbod en communicatie is top! Opgelet; wanneer je uitgestelde leverdatum selecteert, wordt deze niet gerespecteerd en levert men nog steeds zo snel mogelijk. Kan gevaarlijk zijn met deze producten...
3 sep 2024

Top klantenservice !!!

Voor de eerste keer iets besteld. GTwee producten. Bij de levering ontbrak er 1. Klantenservice gebeld en ik kreeg direct een email met een bevestiging dat het product nagezonden zou worden. Top geregeld.
22 aug 2024
Producten zoals omschreven en bij retouren een snelle afhandeling. De dildo was niet vetzegeld en kon daarmee per definitie niet retour, dat zou ik anders doen. Blij met de kwaliteit van de producten.
23 aug 2024

goed en discreet

mijn bestelling is mooi op tijd geleverd, hoewel de bezorgtijd op het laatste moment nog wel iets naar achteren is geschoven. Verpakking heel netjes en discreet. Product volledig. Kortom, prima!
Top! Altijd veel keuze, goed assortiment ook in bijzondere producten. Misschien iets meer doen met de spaarpunten aan mogelijkheden, je moet echt veel gekocht hebben voordat je korting krijg.
ET
Emelie T.
Den Haag

Goede klantenservice

Ik heb een bestelling geplaatst waarvan het apparaat kuren begon te vertonen. Dit heb ik aangegeven aan de klantenservice en binnen een week had ik weer een nieuwe. Mijn complimenten.
Levering is altijd goed en duidelijk. Bovendien vind ik dat je de recensies van proefpersonen kan lezen, mensen die echt overzichtelijk hun mening beschrijven, erg prettig.
Superfijne klantenservice! Snelle reactie en direct een oplossing zonder dat ik daar naar hoef te vragen. Helaas was tot 2x toe mijn bestelling defect, dat is erg jammer.