Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.100 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

9 mei 2024
9 mei 2024
8 mei 2024
10 mei 2024
Oei, een sterretje maar? Dat klinkt niet best! We vinden het jammer te zien dat je ervaring niet naar wens was. We horen graag wat er misging, zodat we het kunnen goedmaken en verbeteren. Stuur ons gerust een berichtje of bel ons even. We staan voor je klaar! Vriendelijke groet, Adriën
7 mei 2024
7 mei 2024
8 mei 2024
Goedemiddag Richard, Bedankt voor je review. Om je goed en snel van dienst te zijn willen wij je vragen waarop deze is gebaseerd. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
6 mei 2024
5 mei 2024
5 mei 2024
3 mei 2024
Oh nee, één ster! We zijn op een sterrenjacht, maar blijkbaar hebben we iets gemist! Hopelijk kunnen we dit nog goedmaken... Stuur ons gerust een berichtje als we iets voor je kunnen doen om het beter te maken. We helpen je graag! Vriendelijke groet, Adriën
1 mei 2024
3 mei 2024
Oh nee, één ster! Dat klinkt als een noodsignaal! Maar geen zorgen, we zijn hier om te redden! Als je hulp nodig hebt of ergens tegenaan loopt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en het probleem op te lossen. Laat het ons weten als we iets voor je kunnen doen. Vriendelijke groet, Adriën
28 apr 2024
29 apr 2024
Oei, dat ene sterretje zegt genoeg... 😟 We willen dit graag goedmaken! Kun je ons een berichtje sturen met wat er misging? Dan maken we het snel in orde! Groetjes, Adriën
28 apr 2024
27 apr 2024
26 apr 2024
23 apr 2024
24 apr 2024
Bedankt voor je feedback, zelfs al was het kort en krachtig! We hopen dat je volgende ervaring bij ons een 5-sterren wordt. Mocht je vragen hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Adriën
23 apr 2024
22 apr 2024