Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

18 feb 2024

Prima

De bestelde producten waren ruim op voorraad en de levering verliep vlot. Gewoon tevreden.
4 feb 2024
Perfect! Het product was snel geleverd. Ik heb hem meteen uitgetest, in één woord: HEERLIJK!
Snelle levering en ook bij het terugsturen van een artikel super snel en correct geholpen.
Snelle levering en top spul! Werkt super goed als eens een anaal avontuurtje wil beleven ;)
18 feb 2024
Wel overzichtelijk en goede uitleg , Weinig echt nieuwe items, en mis mooie nette lingerie
Het totale proces van bestelling tot levering. Wat mij betreft valt er niets te verbeteren.
Wat hun bij de producten beschrijven kloppen ook ,en ze hebben een snelle levering, top dus
Ik vind easytoys een fijne winkel. Artikelen staan goed beschreven. En de levering is snel.
17 feb 2024
Mooie website en groot aanbod. Vaak wat besteld en altijd goed geregeld. Geen klachten.
Makkelijk zoeken en bestellen op de website. Groot assortiment. Kwalitatief goede spullen.

Het totale plaatje

Snelle levering, anonieme verpakking, duidelijke foto's en omschrijvingen van de producten
bestelling keurig netjes afgeleverd in neutrale verpakking. Correcte en snelle afhandeling

Snel en degelijk verzonden

De bestellingen worden altijd snel en goed verpakt in een (saaie blanco) doos opgestuurd.
10 mei 2024
Super snelle levering en alternatief product bij defecten of iets dergelijks. Heel goed.
Mijn beviel wel jullie prijzen voor paar leuke centen veel plezier samen met m’n meissie
goede info, alleen wordt er niet gereageerd op de vraag via whatsapp. Verder dik tevreden
10 mei 2024
Snelle verzending, discreet en alles netjes verpakt. Tevens ook blij met mijn aankopen!
Het is altijd super spannend en ls je bestelling toekomt maar altijd discreet en inorde
Heerlijk gevoel, dat ik het steeds weer wil voelen.. Vooral met de clitoris stimulator..

duidelijk

Er was iets niet duidelijk. Service gebeld en door de medewerker correct opgepakt, prima