Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.502 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.151 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

31 dec 2023

Top winkel

Producten zoals omschreven, snelle levering en discreet. Helemaal top! Zeer tevereden
22 apr 2024

Snelle levering en groot assortiment

Snelle levering, groot assortiment, vriendelijke klantenservice, geeft snel reactie
22 apr 2024
Goed verzonden, snelle levering, prijs kwaliteit huismerk anaal glijmiddel is prima.
Discreet en supersnelle levering. Service bij als er iets aan de hand is ook super.
RV
Ronald v.
Rotterdam
Makkelijk om online een bestelling te plaatsen. Ook nog een mooie korting ontvangen.
24 feb 2024
Snelle levering. En vind dat jullie een fijne informatieve site hebben . Ga zo door

Aanrader!

Veel keuze, duidelijke informatie, goede prijzen en zeer zeker discreet verpakking.
makkelijk bestellen, goede uitleg, en bij fout in bestelling snel en goed opgelost
Heel goede en discrete verzending! Veel updates en informatie over levering ook.
Snelle levering en duidelijke website. Ook retourartikelen ging vlot en makkelijk.
prima service! zonder vervelende vragen een defefect artikel naar mij toegestuurd.
18 feb 2024
Er is veel extra uitleg te vinden waardoor een goede keus maken niet moeilijk is!
Snelle levering, goed en discreet verpakt, uitgebreid overzichtelijk assortiment
Goede uitleg producten, goede omschrijving, goed en leuk verpakt, snel verzonden.
Fijne producten zoals omschreven en snel en discreet bezorgd. Al jaren tevreden.
2 mei 2024

Goede service!

Ik had een klacht, ik werd snel en goed geholpen! Ik ga er zeker weer bestellen.
18 feb 2024
We hebben een goede koop gedaan! Dat is altijd maar afwachten hoe het bevalt :)
Alles was perfect wat je ook zoek makkelijk te vinden van a tot z goed geregeld
RL
Resi L.
Goirle
20 aug 2024

Leuk assortiment en goede service

Altijd een leuk assortiment om uit te kiezen, snelle levering en goede service
21 apr 2024
Verschillende speeltjes en spellen gekocht. Snelle levering en goede kwaliteit