jimmyatwork.nl- Logo - Beoordelingen

jimmyatwork.nl

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor jimmyatwork.nl

Snelle reactie op een vraag via de mail en bezorging volgens bestelling en afspraak. Top!!
9 aug 2024

Klantvriendelijk en professioneel

Er werd alle tijd genomen bij het bezoek aan de showroom, met daarbij duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Ook vragen achteraf de de uiteindelijke levering van de pakketten werden vlot en professioneel afgehandeld. Mooie en goede materialen.
26 jul 2024

Pratt & Söhne Rivièra een verrijking van de tuin

Tijdens de opbouw met betonpoeren ervaarden meteen we de hoge kwaliteit van de pergola. Stevig materiaal en een goed en degelijk systeem. Het dak is waterdicht en stevig. De opbouw verliep zonder problemen.
25 jul 2024
Super goed geholpen in de winkel en binnen een week had ik het al thuis bezorgd, geweldig. Ik geniet elke dag weer van mijn kweekkast.
25 jul 2024
Goede levering en duidelijke montage beschrijving. Uiterst vriendelijk geholpen in de showroom.
5 aug 2024
Korte lijnen, met deskundige mensen, die doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen!
16 jul 2024
Vriendelijk personeel en bekwaam bij uitleg vooral Sandy 👍🏿
25 jul 2024
Goede service en correcte handleiding.
1 aug 2024
SS
Syreeta S.
Amsterdam
24 jun 2024

Mooie oppottafel voor hele goede prijs!

Metalen oppottafel is precies zoals op de afdeling. Goed ingepakt geleverd. Stevige tafel en staat heel mooi in mijn tuin. In je eentje eenvoudig in elkaar te zetten. Wel zelf aanschroef gereedschap bij de hand hebben om de schroeven goed te kunnen aandraaien, zodat de tafel stevig staat.
3 jul 2024

Goeie service

Prachtige kas in een mooie kleur! Prijs- kwaliteit verhouding goed! Snelle verzending en de klantenservice is goed te bereiken en komt snel met een oplossing! Zowel telefonisch als via de mail! Heel prettig!