Wielersport Math Salden Limbricht- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden Limbricht

605 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.914 beoordelingen in totaal

Snelle levering, echter maten té klein, en dito snelle creditnota en retour betaling, beiden in 1 dag. Echter zou bij pasmaten de ervaring vragen. Bijv. bij Alé past de maat L mij als aansluitend, echter bij racefit moet je dan XL hebben! Kortom deel de pasmaat in 3 categorieën in; 1. Racefit (een strakke tot zeer strakke pasvorm, zg. 2e huid). 2. Aansluitend ofwel slim- fit waaronder je nog een shirt lange mouwen en basic later kan doen) en 3. Comfort, een ruimere pasvorm met meer bewegingsvrijheid en ideaal voor in de winter bij een jack waar 2 lagen onder het jack gedragen worden). Ik denk dat dat retourzendingen scheelt. Alleen de borstomvang bijv. zegt niet of iets te strak zit en kost de klant dan ook geen 8 euro retourkosten voor niets. Sommige berekenen deze retourkosten nl. niet wanneer iets niet past. Verder alles top!

Het probleem is dat het niet compleet is aan gekomen En niet in de originele verpakking En het product was al beschadigd aan gekomen. Plus het kwam in een zakje in het doosje waar het in zat en normaal komt het gewoon met de originele verpakking.

Beoordelingen voor Wielersport Math Salden Limbricht

23 mrt 2024

Ontzettend fijne en goede fietswinkel

Kundig en zeer vriendelijk personeel, eerlijke prijzen en (in sporadische geval dat er iets mis/kapot gaat) hele goede service.
PS
Pascal S.
Koog aan de Zaan
24 mrt 2024

Dank Math Salden

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en afrekenen. Mooie prijs voor 2 paar Roeckl fiets handschoenen. Dank Math Salden
1 jan 2024

Foute levering snel hersteld

Snelle levering van 4 kettingen. Helaas zat er 1 verkeerde ketting bij. Na terugsturen is fout binnen een dag echter hersteld.
14 apr 2024

Geweldig fijne winkel!

Behulpzaam personeel. Scherpe prijzen. Veel en mooie materialen op voorraad. Indien nodig is de service ook fantastisch!
PV
Peter v.
Krimpen aan deLEK

Gewoon goed!

Ervaring is gewoon goed. De handtekening vereist bij aflevering is voor mij wat lastig. Ik zou dat op de klant afstemmen.

Goede en snelle service👌🏻

CloseTheGap HideMyBell raceday besteld, ik kan Math Salden aanbevelen. Netjes en snel is het bestelde onderdeel geleverd.

Snelle én juiste levering van goed materiaal

Goede service, nabestelling tóch meegeleverd met oorspronkelijke bestelling dus geen extra verzendkosten! Complimenten
21 okt 2023
Helaas waren de schoenen iets te klein, schoenen terug gestuurd en binnen een dag het geld terug. Echt super geregeld.
Kleding; had uiteindelijk 4 fietsbroeken besteld, 3 teruggestuurd, zelfde dag nog refund gekregen. Hele goede service!
21 jan 2024

Altijd een oplossing

Mocht er een onvolkomenheid zijn, het wordt zoals ik het heb mogen ervaren, altijd opgelost. Heb hier respect voor.

Super levering

Per ongeluk geluk bij bestelling opgegeven dat we zouden komen ophalen. Werd zonder verdere kosten verstuurd. TOP
Snelle verzending/bezorging en snel antwoord op een door mij gestelde vraag per email. Echt top en geruststellend.
ES
E S.
Leiden

Weer prima geregeld

Al vele malen wat besteld bij Fa. Salden. Altijd prima verpakt en op tijd bezorgd Op naar de volgende bestelling.
21 jan 2024
Snelle afhandeling van retourzending. Had 2 maten besteld en 1 retour gestuurd, binnen 2 dagen afgehandeld, top!
17 okt 2023
Wielset Dt swiss P 1800 aangeschaft , pastte precies op mijn Sensa Trentino van 2017. Voor een redelijke prijs.
26 okt 2023
snelle reactie, geen problemen met iets omruilen, zelfs onderdeel van een kant en klare fiets kon geruild, top

Zeer snelle levering.....we doen al…

Zeer snelle levering.....we doen al meer dan 25 jaar zaken Ralf Salden. Vaak een scherpe prijs echt top

Prima winkel

Altijd weer een snelle levering, altijd weer een kwalitatief goed product, tegen een vriendelijke prijs
Snelle levering, coulance, vriendelijk
3 dec 2023

Kwaliteitsproducten snel geleverd

Correcte levering van kwaliteitsproducten en snelle afwikkeling van terugzending te klein product.