Wielersport Math Salden Limbricht- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden Limbricht

605 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.914 beoordelingen in totaal

Snelle levering, echter maten té klein, en dito snelle creditnota en retour betaling, beiden in 1 dag. Echter zou bij pasmaten de ervaring vragen. Bijv. bij Alé past de maat L mij als aansluitend, echter bij racefit moet je dan XL hebben! Kortom deel de pasmaat in 3 categorieën in; 1. Racefit (een strakke tot zeer strakke pasvorm, zg. 2e huid). 2. Aansluitend ofwel slim- fit waaronder je nog een shirt lange mouwen en basic later kan doen) en 3. Comfort, een ruimere pasvorm met meer bewegingsvrijheid en ideaal voor in de winter bij een jack waar 2 lagen onder het jack gedragen worden). Ik denk dat dat retourzendingen scheelt. Alleen de borstomvang bijv. zegt niet of iets te strak zit en kost de klant dan ook geen 8 euro retourkosten voor niets. Sommige berekenen deze retourkosten nl. niet wanneer iets niet past. Verder alles top!

Het probleem is dat het niet compleet is aan gekomen En niet in de originele verpakking En het product was al beschadigd aan gekomen. Plus het kwam in een zakje in het doosje waar het in zat en normaal komt het gewoon met de originele verpakking.

Beoordelingen voor Wielersport Math Salden Limbricht

2 jun 2024
31 mei 2024
18 jun 2024

Retourneren defect bij leveren

Snelle levering. Alleen retourservice voor garantie kan beter. Moet zelf kosten retour betalen en die worden later gecrediteerd..
8 jul 2024
Goedendag Arno, dat hebben we u uitgelegd voordat u deze recensie schreef. Blijkbaar hebben we dat niet duidelijk gedaan, sorry!! Wanneer u vindt dat het garantie is, is het voor ons en/of de leverancier van het product nog niet duidelijk. Zodra wij of de leverancier besluiten dat het garantie is, betalen wij de verzendkosten direct terug. Zonder discussie. Onze excuses als dit niet goed was doorgekomen.
5 jun 2024
Zeer onvriendelijk personeel
7 jun 2024
Beste Linda Arets, kun u aub contact met ons opnemen? We verzamelen deze reviews om beter te worden. Ik kan echter geen contact krijgen om e.e.a. verder uit te diepen en te onderzoeken. Reageer svp even op onze mail zodat ik intern kan nagaan waar het hier mis is gegaan en wellicht de procedures kan bijstellen.

Snelle levering maar pasmaat beter beschrijven

23 mei 2024
Poeh ja, ik zou willen dat we hier een oplossing voor kunnen verzinnen, maar met 40 merken en meer dan 5000 stuks kleding in voorraad blijft dit toch wel een sinecure. Maattabellen van de merken zouden eigenlijke gewoon 100% moeten kloppen, maar dat is helaas niet altijd zo, temeer omdat ze zelf ook nog een keer verschillende lijnen voeren. Zelf pas ik mijn kleding altijd hier in de winkel eerlijk gezegd (flauwe opmerking, maar je bent welkom).
17 okt 2023

Gewoon top, zowel in de winkel zelf als online

Veel bij Salden in de winkel geweest als ik onderweg of in Limburg was. In mijn optiek hebben ze gewoon de grootste fietskleding winkel van Nederland met uitstekende service. Ook voor fietsen en onderdelen kun je hier meestal goedkoop winkelen, zeker met de goldcard en als er aanbiedingen zijn. Let op kan soms erg druk zijn in de winkel maar ze nemen voor jou ook alle tijd dus beetje geduld helpt enorm.
16 apr 2024

Ook voor heel kleine dingen

Was op zoek naar een heel specifiek schroefje horend bij een fietsonderdeel en bij Math Salden was dit gewoon te vinden, ook nog eens voor een heel acceptabel bedrag. Daarnaast was het mij niet helemaal duidelijk of dit schroefje wel zou passen maar een mail hierover werd binnen drie kwartier netjes beantwoord. Dus gewoon top als je op zoek bent naar heel specifieke gekke fietsonderdelen.

Allereerste super ervaring bij Math Salden

Heb bij Math Salden op de webshop aan een leuke prijs mijn nieuwe racefiets kunnen kopen. Vlotte afwikkeling van de bestelling - goeie communicatie met het transportbedrijf. Bij aflevering bleek een binnenband lek te lopen. Heb dit gemeld en binnen de paar dagen werden er 2 extra binnenbanden geleverd - uitstekende dienst na verkoop ook!
21 mei 2024
Ik kocht mijn eerste fiets en vond hem voor een geweldige prijs in uw winkel. De jongens hebben het voor me voorbereid en geassembleerd, ik heb ervoor betaald, aangekomen en al vertrokken. Het is een geweldige winkelervaring voor mij. Hartelijk dank. Ik waardeer het echt.
1 nov 2023
Goede website, goede feedback van het product, snelle levering. We kunnen niet betalen met MasterCard, waar de verzekering inbegrepen is van de aankoop. Terwijl het product bij jullie maar verzekerd is voor 100€ of men moet bijbetalen. Spijtig
JT
Jo T.
Eindhoven
3 dec 2023
Ben het niet anders gewend van deze professionele wielerzaak. Ze doen het gewoonweg uitstekend. Staan voor mij altijd klaar en de adviezen die ik krijg, kan ik echt iets mee. Heel veel ervaring en kennis op het gebied van fietsen.
Antwoord van Wielersport Math Salden Limbricht
Bedankt voor je positieve respons Jo.
1 mei 2024
Hoi, ik had een vraagje over de nieuwe Assos fietsbroek en die werd door een medewerkster heel duidelijk beantwoord, waarop ik de broek heb besteld en nu heb ik er al enkele ritten mee gemaakt en ben dik tevreden, gr Peter
6 mei 2024
Fijn om te horen Peter, nog veel plezier van je fietsbroek!!
AO
Arend O.
Ermelo

Communicatie kan beter (aangepast)

Excuses, ik had gezegd de Communicatie kan beter. Helaas bleek alles in de spam te zitten. Daar had ik niet gekeken dus wel degelijk goede communicatie!
Fijne winkel die zelfs de moeite namen om het Postnl punt te vragen de levering een paar daagjes langer vast te houden omdat we met vakantie waren.
Prima service. Na de eerste levering is er contact geweest en dat is door Salden uitstekend en erg snel opgelost. Salden heeft er een klant bij.
I made payment by bank transfer (provement of pay) and after 14 days, after contacting, they are still saying, that they didn't receive my payment.
Antwoord van Wielersport Math Salden Limbricht
Good day, it is true. We have no interest in not sending your delivery. Your payment was credited to us on January 30. Statushistorie: 30-1-2024 09:37:35 Geslaagd (190)
22 nov 2023
Fijne webshop, met scherpe prijzen. Eén item was niet goed, na retourzending werd het de eerstvolgende dag verwerkt en het geld teruggeboekt, top!
18 apr 2024

Scherp geprijsde fietskettingen

Tegen een zeer scherpe prijs 2 kwaliteitskettingen gekocht. Keurig verpakt en werd op de hoogte gehouden wanneer ik het zou ontvangen.
Dit bedrijf levert altijd vlug en correct. Ik kijk vaak als eerste op de site van dit bedrijf als ik onderdelen zoek voor de fietsen.
PB
Pim B.
Uithoorn
Prima zaak, hou er rekening mee dat bestellingen in het weekend langer duren voordat ze binnen zijn. Winkel verstuurt pas op dinsdag.
Antwoord van Wielersport Math Salden Limbricht
Goedendag, Bedankt voor je response. Om geen vertekend beeld te krijgen. Producten zaterdag voor 14 uur besteld gaan gewoon dezelfde dag met de post mee. We zijn zondag en maandag gesloten waardoor inderdaad ons eerste verzendmoment dan dinsdag is.