fotoshopaalten.com/nl- Logo - Beoordelingen

fotoshopaalten.com/nl

476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.262 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Mijn buspakket bestelling van zaterdag 28 oktober werd op maandag 30 oktober met Post.nl verzonden. Daar had ik een mail van gekregen. Toen de bestelling op 2 november nog niet was aangekomen heb ik gebeld. Roland van Fotoshop Aalten vertelde mij dat hij meerdere meldingen had gekregen en vroeg mij nog even geduld te hebben, drukte bij Post.nl? Op 4 november kreeg ik een uitgebreide mail waarin Roland aangaf dat er een malafide bezorger leveringen achterhield. Er is de volgende dag opnieuw een bestelling klaargezet die ik vandaag heb ontvangen. De behandeling die ik kreeg was 100 % correct en het ontvangen product ook.

10 mrt 2024
In de product omschrijving op de website stond een slordige fout. Product werd op twee manieren aangeduid. Na navraag is dat veranderd op de site, maar helaas zag ik over het hoofd dat de aanduidding "PRO" in de productnaam en e-mail reactie van het bedrijf echter ook verdwenen was. Na bestelling kwam ik daar achter,. Helaas niet eerder opgemerkt omdat in de factuur de verkeerde productnaam incl. "PRO" opnieuw werd gehanteerd. Nu had ik het onderdeel waar dat "PRO" op sloeg niet echt nodig en was ik het al zat. Dus ik heb het zo maar gelaten. Knap slordig allemaal.

Beoordelingen voor fotoshopaalten.com/nl

22 okt 2023
10 mrt 2024

SLORDIG!

15 mei 2024
een bedrijf is verantwoordelijk voor zijn product tot aan de levering bij de klant. Er zou maandag geleverd worden, en postnl deelde mee dat door drukte de bezorging wat langer zou duren, dan weer een nieuwe status dat het pakje zou geleverd worden voor 2u. Dan weer dat het pakje was aangekomen in het land van bestemming en dat de levering nog zou worden meegedeeld.... Dinsdag namiddag zat de levering in de bus, voor de rest niets meer gehoord van PostNL, zelfs niet dat het zou geleverd zijn. Triestig, ne mens blijft daar speciaal voor thuis....
15 mei 2024
Je krijgt keurig mailtjes van PostNL dat het een dag vertraagd is. Vervolgens een mailtje dat het geleverd wordt voor 14.00uur. En het zit in je brievenbus voor 14.00! Lijkt mij dat het niet beter kan. Het is een brievenbuspakketje wat wil je nog meer? (????)
17 jun 2024

Mijn bestelling is nog niet binnen dus…

18 juni: Ik weet niet waar het in de communicatie fout is gegaan maar klaarblijkelijk is een 5 sterren review belangrijker. De 1 ster beoordeling heeft puur en alleen maar te maken met het tijdstip van een review verzoek. En dat lijkt me lastig als het product nog niet geleverd is. En punt 2 is dat ik niet om een creditnota gevraagd heb dat is op jullie initiatief gedaan op aanname van
19 jun 2024
Een vijf sterren review is zeker niet belangrijker, een 1 ster zegt soms nog veel meer. De rode letters tijdens het bestellen geven voldoende weer wat betreft de langere levertijd. Maar mocht dat niet duidelijk genoeg zijn kunnen we het altijd nog toelichten (het geen we ook standaard doen na bestellen met een bericht omtrent de levertijd). Van jou vinden we hier echter geen melding/mailtje. In plaats daarvan zien we de 1-ster met de tekst "andere bedrijven binnen enkele dagen". Dan trekken wij de conclusie dat je er haast mee hebt (2 weken levertijd is in onze ogen niet lang) en storten wij per omgaande e.e.a. retour zodat je hem elders kunt bestellen en hem binnen enkele dagen in huis hebt.
5 nov 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen. Ze hebben mijn bestelling in backorder geplaatst en ze verwachten dat het nog wel 2 weken gaar duren voordat ze kunnen leveren. Waarschijnlijk gaan ze het zelf pas in China bestellen als er via de website bij hun een bestelling is geplaatst. Had ik het net zo goed zelf elders kunnen bestellen. Hopelijk komt het product nog wel.
5 nov 2023
Als we zo zouden werken... Jammer, dat je het zo ervaart. We leveren ca. 95% direct vanuit voorraad. Zeker de lensdoppen e.d. Alleen soms is die grote voorraad voor een bepaalde maat net op. En dan zijn we afhankelijk van de aanlevering. Deze waren al ruimschoots onderweg voordat jij bestelde. Ik zie echter dat de container waar ze inzitten deze week nog niet binnen gaat komen. Ik heb dan ook e.e.a. naar je retour gestort. Dan kun je je geluk ergens anders even beproeven.
IB
I. B.
Emmen
22 nov 2023

Dat is toch wel jammer!

Iets besteld dat door de brievenbus past, was op voorraad, niets op de site over vakantie. Bevestiging en factuur gekregen. Krijg de dag erna bericht dat levering 2 weken uitgesteld was i.v.m. vakantie…….. Meteen berichtje gestuurd of ze het toch niet even op de bus konden doen maar (uiteraard) geen antwoord meer.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Dat is wat lastig als we er niet zijn....Ik heb hem zojuist voor je geannuleerd.
Twee lensdoppen besteld en via post laten verzenden, helaas niets ontvangen, onverzekerd via standaard buspost omdat het om slechts 13,90 euro ging. Wel zuur dat het geld dus weg is en geen lensdoppen.
24 okt 2023
Artikel bleek niet op voorraad terwijl de webshop dit aan gaf, verder zonder communicatie na betaling credit nota ontvangen en maar moeten raden wat er aan de hand was..
24 okt 2023
Dit soort reviews zijn wel om in te lijsten. Hier heb je wat aan (niet). Ik zie dat er keurig een mailtje verzonden is (binnen 2 uur na bestellen) dat de levertijd voor dit artikel ongebruikelijk lang is en of dat akkoord is. Hierop is geen reactie ontvangen. Uiteraard storten wij dan het aankoop bedrag retour. Dus ik weet niet wat je met raden bedoeld, wellicht gewoon even je mail lezen volgende keer? (Nog los van het feit dat er bij dit artikel niet staat dat het op voorraad is bij ons en dat er een dikke rode regel onder het artikel komt te staan bij het bestellen. Met de mededeling dat dit artikel niet op voorraad is....)
17 nov 2023
Ik heb een bestelling geplaatst en nu blijkt dat ze op vakantie zijn en de komende weken niet leveren. Dat was niet vermeld bij het bestellen.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Het staat groot op de voorpagina, daarnaast is er een popup tijdens de afronding van de bestelling. ;)
Heb nu een bestelling uitstaan en krijg de terugkoppeling dat photoshop op vakantie is gedurende twee weken. Is toch enigzins teleurstellend.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Snap ik, daarom vermelden we het tijdens het bestellen via de popup. ;)
CR
Chr R.
Simonshaven
Snel en volgens afspraak bezorgd. Ik vond het bestelde regen vallen, maar dat kwam ook naar mijn eigen inzicht.
KH
Kees H.
Kaag en Braassem
hebben nog niet geleverd i.v.m. vakantie dat verwacht je niet van een webshop
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Daarom vermelden we het ook prominent op de voorpagina (en in een popup tijdens het bestellen). ;)
9 jun 2024
bestelling nog niet gekregen voor het project van vandaag !!!
19 jun 2024
Kun je dat toelichten? Ik zie namelijk dat hij keurig bezorgd is! (Verzonden als spoed zending België vrijdag 7 juni, geleverd door DPD maandag 10 juni).
Tot op vandaag de bestelde artikelen niet ontvangen.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Standaard buspost bij PostNL is helaas bij vlagen traag en onvoorspelbaar. Je zou echter even contact met ons op kunnen nemen? Wellicht hadden we een oplossing kunnen bedenken.....
21 nov 2023

nog niets ontvangen wegens vakantie vande winkel…

nog niets ontvangen wegens vakantie van de winkel
HL
Henk L.
Veghel
6 jan 2024
Telefoon opnemen als er word gebeld.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
We kunnen helaas nog niet alles tegelijk.... Daarom is er voicemail uitgevonden. Die kun je (geheel vrijblijvend) inspreken. Bellen we nog terug op onze kosten ook. ;)
1 nov 2023
nog niks ontvangen
1 nov 2023
Kun je ons een mailtje sturen met je ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er aan de hand is.
JV
Jozef V.
Helmond
18 jun 2024
19 jun 2024
3 Sterren geeft een beetje gemengde gevoelens.... Kan geen communicatie van je vinden hier. Wellicht kun je het toelichten?