yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden390 beoordelingen in totaal

17 aug 2024
Ik had drie Syringa ‘Palabin’ (Dwergsering) van ca. 80 cm. hoogte besteld. Na de bestelling werd ik digitaal uitstekend op de hoogte gehouden van de zending. Er werd mij ca. een week levertijd toegekend en dat klopte precies. Na 5 dagen stond de vrachtwagen van TransMision b.v. voor de deur. Het bedrag aan verzendkosten is best hoog maar gezien de transportwijze wel aannemelijk. De drie struiken stonden, ieder in een beschermdoos verpakt, op een kleine pallet en werd keurig voor de deur afgezet. Met de meegeleverde duidelijke (digitale als schriftelijke) aanplantinstructies kan er eigenlijk weinig mis gaan. Ik heb deze precies toegepast en hoop dat de struiken zich zullen aarden. Ik heb geen echt groene vingers dus ik hoop dat de bevlekte blaadjes het effect zijn van het oppotten en daarna, eenmaal in de volle grond, zullen verdwijnen. Ik vind dus tot nu toe: 1. de prijs-/kwaliteitsverhouding uitstekend. 2. het levertraject goed begeleid. 3. de meegeleverde plant adviezen een prima service.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

24 aug 2024
Ik heb maar een deel van de bestelling ontvangen, ik knhrb ze hierover bericht maar nog geen reactie ontvangen
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Onze excuses dat wij niet kunnen voldoen aan de verwachting om hier direct op te reageren. Wij zien aan het mail contact dat dit netjes met u is opgelost. Groene groet, Team Yarinde
23 aug 2024
goed verpakt; jammer dat men juist nu verhuist in verband met volledige afronding van de bestelling
17 aug 2024
Op tijd geleverd. Netjes in een doos. Jammer dat er 1 plantje helmaal was afgebroken.
19 aug 2024
4 klimplanten besteld: keurig verpakt geleverd.
28 aug 2024

Op tijd geleverd op tijd geleverd

Op tijd geleverd. Goede produkten
26 aug 2024
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Heel fijn om te zien dat wij 5 sterren van u ontvangen. Veel tuinplezier gewenst! Groene groet, Team Yarinde
25 aug 2024
Hallo, Bedankt voor de 5-sterren review! Groene groet, Team Yarinde
24 aug 2024
Levering pas na 4 dagen aangekomen, waardoor planten veel te lang geen water en licht hebben gehad. Sommige planten lijken al kapot, maar dat kan ik natuurlijk pas weten na een tijdje.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Het is natuurlijk nooit fijn wanneer een bestelling vertraging op loopt in het transport. Gelukkig hebben de planten een goed ontwikkeld wortelsysteem waardoor ze wel tegen een stootje kunnen. Indien u twijfels heeft bij de ontwikkeling van de plant kunt u gerust contact met ons opnemen dan lossen wij dit graag op. Groene groet, Team Yarinde

1 keer nooit meer

Slechte communicatie, duurde 2 weken ipv 1 week, plantjes op elkaar gestapeld en plat, nooit telefonisch bereikbaar,
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij zijn sinds kort over naar een nieuw concept en een nieuwe locatie waardoor de problemen die u heeft ervaren niet meer voor kunnen komen. Besteld u voor een specifieke tijd, dan heeft u gewoon de volgende dag uw bestelling in huis. Wellicht dat wij ooit een nieuwe kans krijgen. Groene groet, Team Yarinde
9 aug 2024
Klacht afhandeling is slecht. Er bleek 1 plantje niet geleverd te zijn terwijl dat wel op de pakbon stond. Op de mail die ik stuurde kreeg ik een antwoord zonder contact naam er onder en of ik van elk plantje een foto wilde nemen. Dat heb ik gedaan. Toen kwam de vraag ik ik van de gehele tuin een foto wilde nemen. Ze vertrouwde mij wel, zeiden ze, maaar toch helemaal niet. Beetje heel erg vreemd en niet klantvriendelijk.
16 aug 2024
Plantjes zagen er prachtig uit en goed vochten, goed verpakt ook. Prettige bezorging.
15 aug 2024
7 aug 2024
14 aug 2024
Het plantje was uit zijn potje geschud en alle grond was door de doos vrrspreid
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Onze excuses dat het plantje scheef in de doos geleverd is. Soms komt het weleens voor dat er tijdens een levering wat verschuift. Gelukkig heeft de plant een goed ontwikkeld wortelsysteem waardoor wij alle vertrouwen hebben dat deze zich goed gaat ontwikkelen. Wij hopen in de toekomst u nog eens te kunnen voorzien van een plant en gaan gaan dan ons uiterste best doen om de plant niet scheef af te leveren, wij hopen dan iets meer dan 1-ster te kunnen ontvangen. Groene groet, Team Yarinde
22 jun 2024
Dagje later dan verwacht maar kan gebeuren. Verder super mooi!
22 jun 2024
Prima kwaliteit, levering op tijd, niks op aan te merken.
22 jun 2024
alles goed ontvangen, ben benieuwdnaar resultast.
22 jun 2024
Alles in goede orde ontvangen, dank jullie wel
22 jun 2024
Ziet er leuk uit, bedankt voor de service
30 jun 2024

Beoordeling

Uitstekend bedrijf, alles goed geregeld.