yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden390 beoordelingen in totaal

Ben blij dat er nu ook aan particulieren wordt verzonden en de prijs ook in orde is.. Jammer vind ik: 1. Dat particulieren geen account krijgen. 2. Er maar een keer per week (op vrijdag) de bestelling wordt verzonden. 3. Dat er te veel verpakking materiaal wordt verspeeld door het kiezen van een veel te grote kartonnen doos. 4. Dat de kalk die ik besteld heb als een grote klomp aan is gekomen omdat deze zeik nat was.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

1 mei 2024
Een kloppende bestelling leveren en beter bereikbaar zijn. Erg jammer, we hadden veel positieve dingen gehoord over Yarinde maar onze ervaring is het tegenovergestelde. Compleet verkeerde bestelling ontvangen, we mochten het houden tegen een aangepaste prijs of gratis retour zenden, maar niks gehoord over onze eigen bestelling… jammer! Over de klantenservice ben ik wel positief.
3 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! U heeft helemaal gelijk wat betreft de verkeerd geleverde bestelling. Helaas is er in het logistieke proces wat mis gegaan waardoor de klant een andere bestelling heeft ontvangen. De bestelling is retour gekomen en hebben het bedrag teruggestort. Voor een nieuwe bestelling hebben wij een code aangemaakt voor gratis verzending. Al met al een vervelende situatie. Om het positief af te sluiten zijn het wel prachtige planten die u verkeerd ontvangen heeft. Wij hopen dit in de toekomst goed te maken. Groene groet, Team Yarinde
PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde

Levering was snel, niet compleet.

Levering was snel. Maar niet compleet. En geen reactie op m’n mail. Heb nu voor iets betaald wat niet is geleverd. Boom valt ook al uit, dus kwaliteit valt ook tegen.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! In drukke tijden kan het soms wat langer duren voordat de mail beantwoord wordt, wanneer er haast achter zit kunt u ons altijd telefonisch bereiken om het probleem sneller op te lossen. Groene groet, Team Yarinde Groene groet, Team Yarinde
29 apr 2024
Nog steeds niks ontvangen.
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review. Klant geeft aan niks ontvangen te hebben, wanneer wij het systeem bekijken zien wij dat deze klant de bestelling 29-04-2024 in ontvangst heeft genomen. Ook was dit bekend bij de klant doormiddel van de automatische email waarbij de verwachte leverdag ook 29-04-2024 was. Wij hebben ook geen contact gehad met de klant met vragen over de bestelling en wanneer deze geleverd zou worden. Groene groet, Team Yarinde
15 nov 2023

Late levering

Zondagmiddag besteld, méér dan een week later in huis.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat u lang op de bestelling heeft gewacht. Soms kan het voorkomen door meerdere factoren dat een bestelling vertraging oploopt. Wij proberen dit dan altijd zo goed duidelijk mogelijk communiceren zodat er geen onzekerheid ontstaat, als dit niet het geval was dan spijt ons dat zeer. Hopelijk kunt u inmiddels genieten van de bestelling, ondanks dat deze te laat geleverd was.
28 apr 2024