yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden390 beoordelingen in totaal

17 aug 2024
Ik had drie Syringa ‘Palabin’ (Dwergsering) van ca. 80 cm. hoogte besteld. Na de bestelling werd ik digitaal uitstekend op de hoogte gehouden van de zending. Er werd mij ca. een week levertijd toegekend en dat klopte precies. Na 5 dagen stond de vrachtwagen van TransMision b.v. voor de deur. Het bedrag aan verzendkosten is best hoog maar gezien de transportwijze wel aannemelijk. De drie struiken stonden, ieder in een beschermdoos verpakt, op een kleine pallet en werd keurig voor de deur afgezet. Met de meegeleverde duidelijke (digitale als schriftelijke) aanplantinstructies kan er eigenlijk weinig mis gaan. Ik heb deze precies toegepast en hoop dat de struiken zich zullen aarden. Ik heb geen echt groene vingers dus ik hoop dat de bevlekte blaadjes het effect zijn van het oppotten en daarna, eenmaal in de volle grond, zullen verdwijnen. Ik vind dus tot nu toe: 1. de prijs-/kwaliteitsverhouding uitstekend. 2. het levertraject goed begeleid. 3. de meegeleverde plant adviezen een prima service.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

9 nov 2023

Ziet er zeer professioneel uit maar de uitvoering laat op zich wachten…

Mooie site en app en customized borderplan, alleen duurt alles zooo lang voor levering en zijn ze ook beperkt bereikbaar. Ze hebben het niet zo goed voor elkaar als het doet voorkomen.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor het melden van uw feedback. wij zullen dit meenemen om onze service in de toekomst te kunnen verbeteren.
21 apr 2024
Geweldig concept! Leuke mensen gesproken en al met al een fijne ervaring. ik was eerst huiverig planten online te bestellen maar ben super blij met mijn nieuwe tuintje.
Goede website veel keus en goede informatie over de planten, het aanplanten en snoeien. Ook prettige betrokken medewerkers bij telefonisch contact!
8 mei 2024

Alles prima

Mooie, stevige planten. Goed verpakt en correct bezorgd volgens afspraak. De bestelde mest ontbrak, de betaling is na melding direct teruggestort.
17 mei 2024
De bestelling was niet compleet, werd wel snel gecompenseerd, dure bezorging die ondanks dat er iemand thuis was, de planten bij buren afgaf.
23 nov 2023

Bedankt!

Correct geleverd, iets wat lange levertijd, maar het ging in dit geval ook over een complexe order. Nu jarenlang van genieten
16 mei 2024
Bestelling klopte niet helemaal. Sommige planten zagen er belabberd uit, levering niet binnen tijdvak zoals aangegeven
Duurde een beetje lang voor duidelijk was wanneer de zending kwam . Kwam uiteindelijk goed hoor .
28 okt 2023
het advies is mooi ontworpen en leuk ingedeeld, en er wordt goed advies gegeven
12 nov 2023
Ze konden niet leveren maar het geld kwam snel weer terug
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Heel vervelend om te lezen wij niet naar wens hebben kunnen leveren, daarbij wel bedankt dat wij dan alsnog 4 sterren mogen ontvangen.
22 okt 2023
de communicatie waws niet duidelijk mbt de leverinbg geen naam kaartjes bijd e palnten
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij nemen dit mee om onze service in de toekomst te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
18 apr 2024
Duidelijke uitleg op de website, communicatie en levering ging goed en snel
18 apr 2024
Hele mooie planten besteld. Goed verpakt en verzonden. Super blij mee
28 okt 2023
Twee. Keer een bestelling geplaatst. 2 keer zeer tevreden . Aanrader
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review, dat waarderen wij enorm!
LB
Lammy B.
AKKRUM
22 apr 2024
Boom is in goede orde ontvangen. Mooie kwaliteit en snelle levering.
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de boom in goede orde is ontvangen en fijn dat de levering als snel wordt ervaren. In deze drukke periode is het altijd fijn dat het ook snel kan. Groene groet, Team Yarinde
18 apr 2024
De website is gebruiksvriendelijk en planten van goede kwaliteit!
24 nov 2023

Hele goede ervaring

Heb niet zoveel ervaring met planten, maar goed goed geholpen!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent! Wij proberen iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen.
26 okt 2023
Goede service, heldere communicatie, mooie producten!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Heel leuk om te lezen dat u goede service en communicatie heeft ervaren! Bedankt voor de 5-sterren review!
23 nov 2023
Goed en vriendelijk ontvangen. Erg tevreden!
Gewoon gekregen waar ik om vroeg en op tijd
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Groene groet, Team Yarinde