yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden390 beoordelingen in totaal

17 aug 2024
Ik had drie Syringa ‘Palabin’ (Dwergsering) van ca. 80 cm. hoogte besteld. Na de bestelling werd ik digitaal uitstekend op de hoogte gehouden van de zending. Er werd mij ca. een week levertijd toegekend en dat klopte precies. Na 5 dagen stond de vrachtwagen van TransMision b.v. voor de deur. Het bedrag aan verzendkosten is best hoog maar gezien de transportwijze wel aannemelijk. De drie struiken stonden, ieder in een beschermdoos verpakt, op een kleine pallet en werd keurig voor de deur afgezet. Met de meegeleverde duidelijke (digitale als schriftelijke) aanplantinstructies kan er eigenlijk weinig mis gaan. Ik heb deze precies toegepast en hoop dat de struiken zich zullen aarden. Ik heb geen echt groene vingers dus ik hoop dat de bevlekte blaadjes het effect zijn van het oppotten en daarna, eenmaal in de volle grond, zullen verdwijnen. Ik vind dus tot nu toe: 1. de prijs-/kwaliteitsverhouding uitstekend. 2. het levertraject goed begeleid. 3. de meegeleverde plant adviezen een prima service.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

10 nov 2023
Goede kwaliteit planten en snelle service
18 apr 2024
Goede kwaliteit planten snel geleverd
14 mei 2024
Prima planten, keurig afgeleverd
27 okt 2023
netjes verpakt en goede kwaliteit
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Heel erg bedankt voor uw 5-sterren review!
MH
m h.
Assen
18 apr 2024
Prettige service en mooi aanbod
MH
m h.
Assen
Duidelijk website en mooie boom
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te lezen dat u een mooie boom heeft ontvangen!
18 apr 2024
Fijne service en mooie planten
Fijn contact en goed advies
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren en super om te lezen dat u een fijne ervaring met ons heeft gehad!
14 okt 2023
Alles ziet er prachtig uit
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Ontzettend bedankt voor de 5-sterren review!
Een prachtige boom!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat leuk dat u blij bent met de prachtige boom. Groene groet, Team Yarinde
Zeker . Bestelling
Antwoord van yarinde.nl
Bedankt voor uw feedback!
21 sep 2023
Vlotte communicatie
21 apr 2024
Geweldige service!
26 dec 2023

Fijne service

Prima service
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is. Groene groet, Team Yarinde
Alles perfect
Boom naadeld
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wanneer u niet geheel tevreden bent kunt u altijd eerst contact met ons op nemen zodat wij een oplossing kunnen bieden. Dan hebben wij de kans om onze service te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
18 okt 2023
prima