bartebben.nl- Logo - Beoordelingen

bartebben.nl

317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden668 beoordelingen in totaal

Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

4 mei 2024
Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

Snelle.levering met track en trace
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We streven naar snelle levering en voorzien track en trace voor jouw gemak. Als je nog meer nodig hebt, laat het ons weten. Groeten van Bart Ebben.
Zeer snel, correct en hulpvaardig
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor de mooie woorden! We streven altijd naar snelle, correcte en behulpzame service. Tot ziens bij Bart Ebben! 🛠️
PC
30 dec 2023
Snelle levering en duidelijke mail
Antwoord van bartebben.nl
Beste Wensen! Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart
26 nov 2023
Alles is gelopen zoals afgesproken
Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf! Groeten van Bart Ebben
26 okt 2023
Snelle levering, juiste onderdeel.
31 okt 2023
Dankjewel voor dit mooie compliment! Heel veel rijplezier gewenst en groeten van Bart Ebben
20 okt 2023
snelle levering en goede kwaliteit
24 okt 2023
4 mei 2024
Goede service. Snel geleverd. Top
13 mei 2024
Bedankt voor je feedback! We streven naar goede service en zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
PRIMA SERVICE/ VERSTAND VAN ZAKEN
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je waardering! We streven naar uitstekende service en hebben veel kennis van zaken. Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons weten. Groeten van Bart Ebben.
DE MENSEN HEBBEN KENNIS VAN ZAKEN
Antwoord van bartebben.nl
DANKJEWEL! Voor deze prachtige review. Dankjewel namens heel ons team!
23 sep 2023
Juiste artikel zeer snel geleverd
25 sep 2023
Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf en veel plezier met het onderdeel! Groeten van Bart Ebben
17 mrt 2024
Goede service en snelle levering
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We streven altijd naar goede service en snelle levering. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
18 feb 2024
Goed kwaliteit zeer te vreden
Antwoord van bartebben.nl
Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit! Bedankt voor je positieve feedback en tot de volgende keer bij Bart Ebben! 🚗✨
5 nov 2023
Top materiaal en snel geleverd
22 apr 2024
Goed product en snel geleverd
25 apr 2024
Bedankt voor je feedback, ericarsede! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de snelle levering. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Bart Ebben.
fijn bedrijf . klopt altijd.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We streven ernaar altijd betrouwbaar te zijn en je de beste ervaring te bieden. Tot de volgende keer bij Bart Ebben! 🚗💨
28 jan 2024
In alles duidelijk en correct
Antwoord van bartebben.nl
Beste Pauwie, Dankjewel voor je vriendelijke woorden! We zijn erg blij om te horen dat alles duidelijk en correct is voor je. Als je verdere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, neem dan contact op. We staan altijd klaar om te je te helpen. Met vriendelijke groet, Bart Ebben
snel en goed, prima bedrijf!
Antwoord van bartebben.nl
Dank voor uw vriendelijke woorden! We streven altijd naar snelheid en kwaliteit. Graag tot uw dienst bij Bart Ebben! 🚗💨
Vriendelijk en goede service
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor de vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Bart Ebben
MR
Marnix R.
Oostkamp
Alles volgens beschrijving
Antwoord van bartebben.nl
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart
22 apr 2024
Bijzonder snel en goed !!!
22 apr 2024
Bedankt voor uw positieve feedback! We streven naar snelheid en kwaliteit in onze service. Als u in de toekomst weer iets nodig heeft, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Bart Ebben.